Bekijk volle/desktop versie : mijn ergste nachtmerrie EEN SLANG!



Pagina's : [1] 2

23-11-2011, 16:22
salam dames,

ik moet echt iets kwijt ik loop er al een lange tijd mee. ik heb ooit een paar jaar geleden mijn ergste nachtmerrie mee gemaakt in me dromen en dat was een grote slang het leek gewoon echt heel real. snap je het kwam naar me en begon te praten in het arabisch. je wil niet weten na die nachtmerrie hebben mannden niet kunnen slapen. en op de dag van vandaag overal waar ik heen ga of wat ik doe denk ik aan een slang. ik ben zoo bang meiden. ik heb het gevoel dat er iets erg gaat gebeuren en die slang mijn dood word ik weet zo erg niet wat ik moet doen.pleas help me out.

23-11-2011, 16:28


Ik heb ooit begrepen dat een slang symbool slaat voor een vijand. Je droom is pas geldig/ waarheidsgetrouw als je bid.

Er is een website met dromen uitleg in islam.

23-11-2011, 16:28
Heeft de slang jou g dagen gebeten? Slangen staan symbool als je vijanden.Ik heb paar dagen geleden gedroomd dat een leeuw het op mij gemund had,en mij wou verscheuren,Ik geloof dat ie alleen mijn arm te pakken heeft gekregen en op het einde wou ik mezelf overgeven aan de leeuw omdat ik het zat was om me te verstoppen.Ik heb nog niet kunnen opzoeken wat het betekend.

23-11-2011, 16:30
ik krijg helemaal kippenvel ik vind het zo eng. waar kan ik die site viden? thanks dames

23-11-2011, 16:31


wat zij die slang dan tegen je

23-11-2011, 16:35

Citaat door inaya25:
wat zij die slang dan tegen je
ik heb geen flauw idee ik ken geen arabisch het leek wel koran verzen heb gen idee. niet dat i mijn heft gebeten ofzo.

23-11-2011, 16:46

Citaat door farah20:
Ik heb inderdaad ook eens gelezen dat het een slang vijand is ..
http://www.walidin.com/dromen.htm
Djazaaki allahou gairan, precies wat ik nodig had!

23-11-2011, 16:48

Citaat door Moschino-:
Djazaaki allahou gairan, precies wat ik nodig had!


Ik weet alleen niet waar je aan kan zien dat een site betrouwbaar is.

23-11-2011, 16:48
Ik heb een boek thuis. Wat voor soort slang was het,hoe zag ie eruit? Zolang een slang je niet bijt in je droom,valt het allemaal nog mee. Een slang symboleert iemandsvijand,hoe groter de slang hoe groter je vijand

23-11-2011, 16:49

Citaat door farah20:
Ik heb inderdaad ook eens gelezen dat het een slang vijand is ..
http://www.walidin.com/dromen.htm
dank je


o mijn god er staat: Slangen
Een slang symboliseert iemands grootste vijand. Hoe groter de slang hoe groter de vijand

en: Slang in huis
Als men droomt dat een slang het huis binnen komt, vertegenwoordigt dat zijn naaste verwanten, als de slang het huis verlaat zijn het verre verwanten(vijanden)



heb ik dan zo een grote vijand o allah waarom waarom haat die persoon mij. ik word er al zo erg mee gestraft lijkt het. ik ben al heel bang. kan het dan nog erger?

23-11-2011, 16:54

Citaat door Otazu:
Ik heb een boek thuis. Wat voor soort slang was het,hoe zag ie eruit? Zolang een slang je niet bijt in je droom,valt het allemaal nog mee. Een slang symboleert iemandsvijand,hoe groter de slang hoe groter je vijand
hij was groen ik denk met soort zwarte stippen en geloof mij erg groot. hij was zo dicht bij mij gezicht en sprak arabisch. alleen het terug denken aan die slang krijg ik al tranen ,

24-11-2011, 13:00
Wat ik eigenlijk wil weten: ik heb eerder gehoord van dat boek met uitleg maar ook tegelijk gehoord dat dromenuitleg niet mag?

allaho a3lam.

24-11-2011, 13:07


Ik heb juist gehoord dat als men over slangen droomt dat dat een waarschuwing is dat hij/zij zijn gebeden niet correct verricht. Allah oe 3alam.

24-11-2011, 13:09
OMG. In marokko kan je een foto maken met een slang. Ik zou dat dus nooit doen. Mijn grootste angst zijn ook spinnen en honden.
De kleinste en de grootste.

24-11-2011, 13:17

Citaat door packy:
Ik heb juist gehoord dat als men over slangen droomt dat dat een waarschuwing is dat hij/zij zijn gebeden niet correct verricht. Allah oe 3alam.
Dit is inderdaad ook wat ik heb gehoord.....



Ik vind persoonlijk niet dat je al teveel bij dromen moet denken.

Pagina's : [1] 2