Bekijk volle/desktop versie : wat ben ik toch een bitch af en toe:jammer:



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-11-2011, 13:23
mijn man haalt altijd de vuilniszak uit de prullebak en doet hem dan in de container buiten
maar gisteren toen hij vroeg moest werken had hij dat niet meegenomen naar de container
dus toen ik opstond en naar de keuken ging zag ik dat de prullebak vol was en hij het niet eruit had gehaald terwijl ik het in de avond ervoor nog tegen hem zij vergeet de vuilniszak niet mee te nemen
dus toen ik dat zag was ik boos en hij belt mij altijd met zijn pauzes dus ik was effe tekeer tegen hem gegaan,van jah waarom had de zak niet eruit gehaald en zo, hij ja sorry schat was ik vergeten,maar ik was boos en hing zomaar op hem,meskien kwam hij in zijn lunch pauze naar huis om het alsong te doen



ik ben echt een bitch

23-11-2011, 13:25


7chouma hoor!! kan gebeuren toch

23-11-2011, 13:27
Zo ik dacht dat ik een bitch was maar jij bent het toppunt hahah
Ach we hebben allemaal weleens onze momenten. Maar je hebt zo te lezen een schat van een man

23-11-2011, 13:27
Een ongelofelijke bitch ja

De arme man staat smorgens vroeg op om te gaan werken en voor brood op de plank te zorgen en mevrouw gaat flink tegen hem tekeer b7al shie queen diva wanneer hij belt tijdens zijn pauzes.

Ik kan niet anders doen dan je feliciteren, je hebt bij deze je master of bitchery behaald. Bravo 3lik!

23-11-2011, 13:28


Dat ben je helemaal niet. Nobody's perfect..En je hebt gewoon een lieve man.

23-11-2011, 13:29
@maaltje:

23-11-2011, 13:29
En je man heeft schrik van jouw ofzo?

23-11-2011, 13:29
Oei, dat is wel zielig zeg hoe je hem behandeld hebt meskien... Wel goed dat je je tenminste realiseert dat dat heel gemeen was van jou... En alhamdoulillah voor jou dat jouw man zo gereageerd heeft (lees: zich laat behandelen als een zak vuilnis net als die zak vuilnis die hij buiten moest zetten). Ik denk dat menig ander man jou flink de waarheid had verteld meid

Misschien voortaan even tot 10 tellen als je boos bent

23-11-2011, 13:29

Citaat door inaya25:
mijn man haalt altijd de vuilniszak uit de prullebak en doet hem dan in de container buiten
maar gisteren toen hij vroeg moest werken had hij dat niet meegenomen naar de container
dus toen ik opstond en naar de keuken ging zag ik dat de prullebak vol was en hij het niet eruit had gehaald terwijl ik het in de avond ervoor nog tegen hem zij vergeet de vuilniszak niet mee te nemen
dus toen ik dat zag was ik boos en hij belt mij altijd met zijn pauzes dus ik was effe tekeer tegen hem gegaan,van jah waarom had de zak niet eruit gehaald en zo, hij ja sorry schat was ik vergeten,maar ik was boos en hing zomaar op hem,meskien kwam hij in zijn lunch pauze naar huis om het alsong te doen



ik ben echt een bitch
Kan je dat gewn niet zelf doen?

23-11-2011, 13:31
en hierom belanden bijna alle vrouwen in de hel straks. Toon berouw en ga naar je man en zeg sorry

23-11-2011, 13:31
Maak het straks goed met hem. Wees extra lief en bied je excusen aan..

23-11-2011, 13:33
gewoon goed maken, iedereen heeft een vergeetachtige dag of bitchy dag in jouw geval

23-11-2011, 13:33


Hahahaha en ik maar denken dat ik lui ben

23-11-2011, 13:34
Jou man is echt een loser.

23-11-2011, 13:34
Blijkbaar moet je een bitch zijn, om zo'n man aan de haak te slaan. En wat vaak ook zo is, bitches eindigen altijd met een lieve man. Verander niet en blijf een bitch.

Pagina's : [1] 2 3 4 5