Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes die mishandeld worden



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-11-2011, 09:21
ik ken een meisje, die al sinds er 10e wordt mishandeld, als haar vader geen goede dag heeft gehad of bij de kleinste dingen wanneer de afwas niet werd gedaan kreeg ze klappen tot blauwe plekken aan toe en ja beide ouders zijn Marokkaans.

hoe kan je dat meisje helpen ? want de kinderbescherming doet hun ook niet afschrikken...het is inmiddels nu al 6 a 7 jaar gaande.

Sommige ouders zijn echt barbaren hoe kan je een dochter een meisje slaan ?

23-11-2011, 09:25


Blijf van mijn lijf af of hoe dat heet.

23-11-2011, 09:26
Erg zeg, is ze de oudste thuis?
Heeft ze familie waar ze naar toe kan?

23-11-2011, 09:27
Heb je melding gedaan?

23-11-2011, 09:27


Zulke ouders zijn psygisch niet in orde.

23-11-2011, 09:29
Ze wordt al 7 jaar mishandeld, ze is ook heel onzeker geworden, het is echt zo een lieve mooie marokkaanse meid mashAllah

weetje hoe onrechtvaardig, pak dan de ontspoorde dames aan, maar waarom de dames die niks kwaad doen.

gewoon stelselmatig al jaren lang, bij afwassen gewoon zowel de moeder als de vader, ze zei als iemand me nu in elkaar zou slaan zou ik niks meer voelen.

23-11-2011, 09:29

Citaat door gkkk:
Blijf van mijn lijf af of hoe dat heet.


Het zijn van die domme culturele berbers, die neven zouden haar opzoeken en in elkaar rammen als ze zou weglopen, zo en familie is het een beetje.

23-11-2011, 09:30

Citaat door elMeknesi:
Het zijn van die domme culturele berbers, die neven zouden haar opzoeken en in elkaar rammen als ze zou weglopen, zo en familie is het een beetje.
Komt me heel bekend voor..

23-11-2011, 09:31

Citaat door Miss_Crazy:
Heb je melding gedaan?


waar moet ik melding maken, ze loopt al bij jeugdzorg.

23-11-2011, 09:32

Citaat door elMeknesi:
waar moet ik melding maken, ze loopt al bij jeugdzorg.
Jeugdzorg gaat niks uithalen, ik bedoel waarschijnlijk liegt ze tegen hu dat het allemaal wel goed gaat
aangezien ze bang is voor haar familie..

23-11-2011, 09:32

Citaat door Hakiimaaa:
Komt me heel bekend voor..


Je weet wel van die domme vuile honden van marokkaanse mannen, die met hun opscheertjes, dealen, op straat hangen, in discotheken zitten, maar zodra hun zusje of nichtjes iets doet vermoorden we hun.

Zulke mannen mogen van mij bij hun keel opgehangen worden, denk je dat je Oppermachtig bent en jij bespaard zal worden ?

23-11-2011, 09:32

Citaat door elMeknesi:
Het zijn van die domme culturele berbers, die neven zouden haar opzoeken en in elkaar rammen als ze zou weglopen, zo en familie is het een beetje.
Familie is sowieso geen optie bij zulke mensen. Familie neemt liever afstand in zulke gevallen, dan dat ze er wat tegen doen.

Bij een blijf van mijn lijf af komen ze haar niet zo snel tegen. Ze zou ook weerbaarheidstraining kunnen volgen.

23-11-2011, 09:33



Citaat door Hakiimaaa:
Jeugdzorg gaat niks uithalen, ik bedoel waarschijnlijk liegt ze tegen hu dat het allemaal wel goed gaat
aangezien ze bang is voor haar familie..


Jij begrijpt me, je kan niet weglopen. stel jij loopt nu na 5 jaar lang weg als meisje, waar ga je naartoe ?

Het gaat zoveel problemen met zich meebrengen, je eigen ouders alles is dan kapot en naar wie ga je dan ?

snap je..die dingen houden iemand toch vast in zijn situatie

23-11-2011, 09:34

Citaat door elMeknesi:
Je weet wel van die domme vuile honden van marokkaanse mannen, die met hun opscheertjes, dealen, op straat hangen, in discotheken zitten, maar zodra hun zusje of nichtjes iets doet vermoorden we hun.

Zulke mannen mogen van mij bij hun keel opgehangen worden, denk je dat je Oppermachtig bent en jij bespaard zal worden ?
Ik weet wat je bedoeld. Heb het van dichtbij mee gemaakt.. En het zijn inderdaad de meiden die het juist NIET verdienen.. Een beproeving.. Hoe bedoel je dat ik denk dat ik oppermachtig ben en bespaard zal worden? :S

23-11-2011, 09:35
ik zou een imam erbij betrekken,

may allah protect her and help her ameen

Pagina's : [1] 2 3 4 5