Bekijk volle/desktop versie : kan liefde pijn doen?



Pagina's : [1] 2

22-11-2011, 23:27
nou? kan liefde pijn doen?

22-11-2011, 23:29


liefde kan pijnlijker zijn dan wat dan ook.

22-11-2011, 23:32
Liefde is emotie en emotie kan leiden tot pijn dus het antwoord is aboluut JA

22-11-2011, 23:37
Sorry meid maar dit is toch echt wel een 'domme' vraag

Het antwoord kent een ieder en jij heel zeker weten ook

Mocht je het niet weten, 1 tip: don't try to find out

22-11-2011, 23:39


Liefde kan hels zijn. Tering, ik haat liefde.

22-11-2011, 23:48
jaaa moeilijk is dat!!

22-11-2011, 23:50
JAH zekerr!

Wat voor liefde dan ook..

23-11-2011, 00:20

Citaat door Bouchra55:
nou? kan liefde pijn doen?
Dit is wat liefde met je droefenis, droefheid, hartenleed, hartzeer, kommer, kruis, leed, narigheid, pijn, rouw, smart, spijt, treurigheid, treurnis, wee, zeer, zorg, bedroefdheid, droefenis, droefheid, hartenleed, hartzeer, kommer, leed, leedwezen, lijden, pijn, rouw, treurigheid, treurnis, triestheid, verdriet, wee, weedom, zeer, lagonie, doodsangst, doodsstrijd, doodstrijd, hartenpijn, hartzeer, kwaad, leed, martelgang, pijn, pijniging, smart, zeer, zielenleed, zielenpijn, droefenis, kwaad, leed, lijden, pijn, smart, verdriet, kafbreuk, nadeel, leed, lijden, pijn, zeer, last, moeilijkheid, overlast, pijn, leed, pijn, smart, verdriet, messteek, pijn, scheut

23-11-2011, 10:44
ik heb het nooit ervaren...ik ben hamdoulilah nog steeds gelukkig maar , als hij bij me weg gaat dan zal dat zijn omdat hij of vreemd is gegaan of iets anders naars...het zou wel heel erg pijn doen, maar over het algemeen liggen haat en liefde toch dicht bij elkaar...en ook hou je misschien nog van iemand..ik kan me niet voorstellen dat ik echt kapot zou gaan van verdriet, hoeveel ik ook van hem hou... omdat je gewoon op een nare manier aan de kant bent gezet...

23-11-2011, 10:47
jaaa heeeeeeeel veeeeeeeeeel snif snif te erg voor woordne

23-11-2011, 10:50

Citaat door Bouchra55:
ik heb het nooit ervaren...ik ben hamdoulilah nog steeds gelukkig maar , als hij bij me weg gaat dan zal dat zijn omdat hij of vreemd is gegaan of iets anders naars...het zou wel heel erg pijn doen, maar over het algemeen liggen haat en liefde toch dicht bij elkaar...en ook hou je misschien nog van iemand..ik kan me niet voorstellen dat ik echt kapot zou gaan van verdriet, hoeveel ik ook van hem hou... omdat je gewoon op een nare manier aan de kant bent gezet...
En daarom moet je er niet zoveel waarde aan hechten en teveel van hem gaan houden. Alles kan nog veranderen, Niets is zeker.

23-11-2011, 10:52
ja als je broer je betrapt bij je vriendje en jou in elkaar slaat.
als ej tenminste een broer hebt met ballen, helaas zijn veel swiempies en kijken weg en doen alsof ze nooit wat gezien hebben

23-11-2011, 11:01



Citaat door SAAD:
En daarom moet je er niet zoveel waarde aan hechten en teveel van hem gaan houden. Alles kan nog veranderen, Niets is zeker.


wat een onzin..het is mijn man en ik hou zielsveel van hem ik heb alles voor hem over en zet hem altijd boven mijzelf..en hij gaat net zo met mij om...ik ga echt niet leven met het idee dat hij weg kan gaan bij me, we vertrouwen elkaar toch gewoon...maar zodra dat vertrouwen geschaad wordt dan wordt het anders denk ik...ik denk dat ik dan meer boos zou zijn op het feit dat ik belazerd ben...

23-11-2011, 11:09

Citaat door Bouchra55:
wat een onzin..het is mijn man en ik hou zielsveel van hem ik heb alles voor hem over en zet hem altijd boven mijzelf..en hij gaat net zo met mij om...ik ga echt niet leven met het idee dat hij weg kan gaan bij me, we vertrouwen elkaar toch gewoon...maar zodra dat vertrouwen geschaad wordt dan wordt het anders denk ik...ik denk dat ik dan meer boos zou zijn op het feit dat ik belazerd ben...
Vermeld er dan even bij dat je getrouwd bent. Je zet hem altijd boven jezelf? Dat gaat wel heel ver. Met3iyekch. Gewoon normaal houden. Ik bereid me altijd voor in bepaalde situaties op het ergst. Dan komt de klap ook minder hard aan.
Hoop voor je dat, dat niet het geval is bij jou. Je bent getrouwd dus dat ligt wat anders dan wanneer je je vastklampt aan iemand voor het huwelijk.

23-11-2011, 11:11
meiden spelen maar wat joh
t is niet verliefdheid

Pagina's : [1] 2