Bekijk volle/desktop versie : wajou Belhanda naar barcelona, ik heb liever dat real hem koopt,(video)



Pagina's : [1] 2 3

22-11-2011, 12:19

Citaat door Riffie_denboch:
wat een gewellidige speler is het, geen wonder dat barcelona hem wilt, persoonlijk hoop ik op real, maar die hebben geen intresse in hem hij is zelf fan van real, maar barcelona gun ik hem, eindelijk een speler bij de wereld top

[video=youtube;mGSGpwD0Efw]http://www.youtube.com/watch?v=mGSGpwD0Efw&feature=related[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=mGSGpwD0Efw&feature=related
.

22-11-2011, 12:55


Het is bekend dat Barcelona hem al jaren in de gaten houdt. Zelf heeft Belhanda een droom om ooit in Engeland of Duitsland te kunnen spelen.

22-11-2011, 14:03
Hij moet gewoon seizoen afmaken bij Montpellier.

22-11-2011, 14:49
nu vraag ik me werkelijk af aangezien wenger graag in frankrijk scout hem belhanda niet is opgevallen en dan die arteta koopt!!!!

belhanda zou daar perfect passen met song....

22-11-2011, 15:11


belahanda komt te kort voor de top heeft nog niets laten zien bij marokko

22-11-2011, 15:29

Citaat door ribery:
belahanda komt te kort voor de top heeft nog niets laten zien bij marokko
Messi en ROBIN VAN PERSIE komen ook te kort voor de top want ze hebben bij argentinie en nederland niks laten zien

22-11-2011, 15:32

Citaat door Karim00:
Messi en ROBIN VAN PERSIE komen ook te kort voor de top want ze hebben bij argentinie en nederland niks laten zien
ja taarabt zou ook naar een topclub vertrekken

22-11-2011, 16:29

Citaat door ribery:
ja taarabt zou ook naar een topclub vertrekken
wat is dat nou voor onzin met je laat me maar eerst een wat bereiken...

wat heeft affelay meer bereikt dan belhanda behalve dat belhanda nog geen kampioen is geworden met montpellier??? en 6 jaar jonger is dan affelay.. waarom zou hij het niet kunnen ????

3la misgunners hier tazzzzz

22-11-2011, 16:34

Citaat door MoMo2002:
wat is dat nou voor onzin met je laat me maar eerst een wat bereiken...

wat heeft affelay meer bereikt dan belhanda behalve dat belhanda nog geen kampioen is geworden met montpellier??? en 6 jaar jonger is dan affelay.. waarom zou hij het niet kunnen ????

3la misgunners hier tazzzzz
afellay is 4 keer kampioen geworden bij psv en de cl halfe finale gehaald goed gedaan bij nederland en belahand? taarabt zou ok naar real gaan

22-11-2011, 16:44
zijn dribbels zijn geniaal

22-11-2011, 18:29

Citaat door ribery:
afellay is 4 keer kampioen geworden bij psv en de cl halfe finale gehaald goed gedaan bij nederland en belahand? taarabt zou ok naar real gaan
in de mickey mouse comp. stop met praten aub grappenmaker!!!

deze man bij montpellier is onmisbaar is al een dragende kracht....

22-11-2011, 18:44

Citaat door MoMo2002:
in de mickey mouse comp. stop met praten aub grappenmaker!!!

deze man bij montpellier is onmisbaar is al een dragende kracht....
nederlanse compettie is beter dan fransa zebie ,motpellier is dat water?

22-11-2011, 18:47



Citaat door Riffie_denboch:
dat hebben we gezien, 3 franse clubs in de cl en 2 gaan naar de kwartfinale, nlse clubs doen alleen aan euraopa league voorronde, ga poepen a izan
ga spelen boetagna psv twente zouden winnen van lyon marseille

22-11-2011, 18:51

Citaat door Riffie_denboch:
jaaa als je droomt indd,laat psv en feyenoord maar eerst cl halen a kontekrabber dan pas denken aan cl voorronde en laat staan kwartfinale, kom mn kale pik maar lekker zuigen a micky mouse
wie zegt feyenoord ,twente en psv zebie die neuke lyon en marseila anaal boeschedief

22-11-2011, 18:53

Citaat door ribery:
belahanda komt te kort voor de top heeft nog niets laten zien bij marokko
niks laten zien? door hem is er controle op het middenveld, ons middenveld is nooit zo goed geweest

Pagina's : [1] 2 3