Bekijk volle/desktop versie : Welke kinderwagen hebben jullie?



Pagina's : [1] 2 3

21-11-2011, 19:18
Dames,

Ik heb echt even advies nodig wat betreft een kinderwagen. Bij mijn zoontje had ik de quinny buzz maar ik wil nu een andere en weet echt niet welke. Zat er aan te denken om de nieuwe stokke te halen of misschien toch de quinny pff ik weet het echt niet meer Welke raden jullie mij aan? Kan je trouwens op de stokke ook een normale maxi cosi plaatsten ipv de Stokke® iZiSleep™ by BeSafe®

Weet iemand ook wat de levertijd is voor een kinderwagen, ben denk ik al beetje laat

21-11-2011, 19:30


rijd quinny buzz goed? had je 3 of 4 wieler? Ik zit ook nu rond te kijken welke wagen ik ga halen, maar ben er nog niet uit.

21-11-2011, 19:39
ik heb de mutsy slider. ben er zeer tevreden over.
alleen moet ik nu aan een andere gaan denken.
ben zwanger en mijn eerste kind zal dan net 14 maanden zijn insha allah.
wil dus een combi

21-11-2011, 20:05

Citaat door sterretje00:
rijd quinny buzz goed? had je 3 of 4 wieler? Ik zit ook nu rond te kijken welke wagen ik ga halen, maar ben er nog niet uit.
ik had een 3 wieler. In principe rijd ie wel goed alleen wil nu wat anders en denk aan de stokke of quinny mood.


Kopen jullie trouwens alles erbij van parasol tot voetenzak tot regenhoes

21-11-2011, 20:10



Citaat door Yasimah:
ik heb de mutsy slider. ben er zeer tevreden over.
alleen moet ik nu aan een andere gaan denken.
ben zwanger en mijn eerste kind zal dan net 14 maanden zijn insha allah.
wil dus een combi
ik zat eerst ook aan een duowagen te denken maar ga toch voor een normale omdat mijn zoontje dan al 2,5 jaar is. Wat vind je van de bugaboo donkey of de mima kobi? Daar zat ik tussen te twijfelen toen ik zat te kijken naar een duowagen

21-11-2011, 23:03
hoi lieve dames,

ik heb de stokke kinderwagen gekocht een creme, ik vind hem wel handig en mooi.
Ik heb niet alles erbij gekocht zoals een voetenzak, omdat ik in feb ben uitgerekend en me kindje dan in de wieg ligt en ik dan nog geen voetenzak nodig heb. ook de parasol heb ik er nog niet bij gekocht van de zomer koop ik die er wel bij als ze korting hebben bij prenetal.

op de vraag of er een normale maxi cose op kan, ik heb de maxi cose cabrio fix gekocht en die past erop indien je natuurlijk van die klik dingen koopt maar die moet je voor elke kinderwagen kopen als je er een maxicose op wil klikken..

die goedkope maxicose van 80 euro die passen niet op de stokke kinderewagen

gr dikkekuss

21-11-2011, 23:33
Een gewone maxicosi past ook op de stokke..

22-11-2011, 09:40
stokke is leuk en heel makkelijk met 1 hand te besturen en heeft de ideale hoogte voor je kindje.. er kan ook een gewone maxi cosi op!

ik heb de mijne verkocht omdat ik nu een kleinere auto heb en vond m ineens ook zo groot eruit zien hahah!

22-11-2011, 09:42

Citaat door MoesCH:
stokke is leuk en heel makkelijk met 1 hand te besturen en heeft de ideale hoogte voor je kindje.. er kan ook een gewone maxi cosi op!

ik heb de mijne verkocht omdat ik nu een kleinere auto heb en vond m ineens ook zo groot eruit zien hahah!
kun je 'm ook makkelijk inklappen?

22-11-2011, 09:46
ja hij is makkelijk in te klappen.. in het begin is het wel ff puzzelen maar als je het eenmaal doorhebt doe je het met een hand

22-11-2011, 10:08
wordt de creme versie van de stokke nie tsnel vies? Ik vond die persoonlijk ook heel mooi alleen twijfelde ik omdat het zo een lichte kleur is die snel vies wordt. Wat hebben jullie in totaal betaald voor de stokke? Ik ging beetje op internet kijken en kwam inclusief maxi cosi ,voetenzak etc op ongeveer 1400 euro uit.

22-11-2011, 10:19

Citaat door angelmyself:
wordt de creme versie van de stokke nie tsnel vies? Ik vond die persoonlijk ook heel mooi alleen twijfelde ik omdat het zo een lichte kleur is die snel vies wordt. Wat hebben jullie in totaal betaald voor de stokke? Ik ging beetje op internet kijken en kwam inclusief maxi cosi ,voetenzak etc op ongeveer 1400 euro uit.
ja klopt incl accesoires zit je al snel over de 1000! das wel een nadeel..

22-11-2011, 10:51


Bij babyhuiscasita.nl heb je de kinderwagen volgende dag in huis.

Bij babyplanet was de levertijd 8 tot 10 weken voor de kinderwagen die ik wilde hebben. Ik weet niet hoe het zit bij de andere baby-winkels. Denk dat de levertijden gemiddeld 3 tot 5 weken zijn.

Ik zou gewoon alle kinderwagens waar je bij twijfeld even uitproberen en de voor- en nadelen afwegen.

22-11-2011, 11:43
Hoi heb een stokke te koop van 2011. Heb het toen destijds gekocht, maar kreeg een miskraam. En hamdoulah ben ik weer zwanger maar ditmaal van een tweeling. Zie link op marktplaats

http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderwagens-en-combinaties/498933024-stokke-compleet-beige-incl-maxi-cosi-lime-groen.html

22-11-2011, 11:53
ik heb de mima

Pagina's : [1] 2 3