Bekijk volle/desktop versie : Neuscorrectie iemand hier ervaring mee??



Pagina's : [1] 2

21-11-2011, 16:50
Ik vind mijn neus niet mooi.
Ik weet dat het Haram is, maar ik ben hier zo ongelukkig door.

21-11-2011, 16:58


Heb er geen ervaring mee en dat moet je ook niet willen. Wellicht heb je dit vaker gehoord maar probeer het te accepteren meid er zijn vast andere dingen die hetgeen jij "niet mooi" vindt compenseren en onthoud dat hetgeen jij "niet mooi" vindt jou speciaal maakt.

21-11-2011, 17:20
Beter scheef of lelijk dan nog lelijker. Kijk alleen naar MJ. Dat zegt genoeg.

21-11-2011, 17:39

Citaat door AlldayAllnight:
Heb er geen ervaring mee en dat moet je ook niet willen. Wellicht heb je dit vaker gehoord maar probeer het te accepteren meid er zijn vast andere dingen die hetgeen jij "niet mooi" vindt compenseren en onthoud dat hetgeen jij "niet mooi" vindt jou speciaal maakt.
Het is niet zo heel erg, maar ik zou me veel gelukkiger voelen als ik er wat aan kon doen.

21-11-2011, 17:40



Citaat door Miss_Nadoria:
Beter scheef of lelijk dan nog lelijker. Kijk alleen naar MJ. Dat zegt genoeg.
naar wie??

21-11-2011, 17:56

Citaat door maghrabia__:
naar wie??
Micheal Jackson.
Het is haram, dat zegt al voldoende. Maar beter doe je het niet, het is een stukje van jou.

21-11-2011, 17:59

Citaat door maghrabia__:
naar wie??
Michael Jackson.

22-11-2011, 21:03

Citaat door crazygirl8291:
Micheal Jackson.
Het is haram, dat zegt al voldoende. Maar beter doe je het niet, het is een stukje van jou.
Hij had zn hele neus veranderd haha. Ik wil alleen het botje weghalen. Is niet heel erg. Je ziet het een beetje,maar het stoort me.

22-11-2011, 21:10
We willen allemaal wel het een en ander sleutelen, maar wat bereik je daar mee. Vrouwen en veel mannen zullen gewoon altijd ontevreden willen zijn en verandering willen. Vandaag is het je neus, morgen zijn het je lippen en over een week weer wat anders.

22-11-2011, 21:11
Ik denk dat je er teveel op let waardoor je je er zo mee bezig houdt. Het is iets kleins, simpels. Voor jou waarschijnlijk iets heel groots. Ik zou zeggen probeer er mee te leven, te accepteren. Wees blij dat het maar bij een klein botje is gebleven. Wat met de mensen waarvan het hele gezichtsvermogen is verpest of geboren zijn met een aandoening waarbij de spieren in het gezicht niet werken. Dat is pas erg.

Wees blij met wat je hebt, je hebt (hopelijk) je gezondheid, slimme meid. Waardeer de goede dingen die je hebt, maar ook de minder mooie dingen. Nobody is perfect.

22-11-2011, 21:13
Hoezo ongelukkig? Zeg elhamdoliAllah voor wat je allemaal hebt gekregen.

22-11-2011, 21:14

Citaat door Sindi_ana:
We willen allemaal wel het een en ander sleutelen, maar wat bereik je daar mee. Vrouwen en veel mannen zullen gewoon altijd ontevreden willen zijn en verandering willen. Vandaag is het je neus, morgen zijn het je lippen en over een week weer wat anders.
jaa, dat klopt. Ik wilde het echt doen, maar er zal wel altijd iets zijn waardoor we niet tevreden zijn.

22-11-2011, 21:14



Citaat door Mevr_Feshkel:
Ik denk dat je er teveel op let waardoor je je er zo mee bezig houdt. Het is iets kleins, simpels. Voor jou waarschijnlijk iets heel groots. Ik zou zeggen probeer er mee te leven, te accepteren. Wees blij dat het maar bij een klein botje is gebleven. Wat met de mensen waarvan het hele gezichtsvermogen is verpest of geboren zijn met een aandoening waarbij de spieren in het gezicht niet werken. Dat is pas erg.

Wees blij met wat je hebt, je hebt (hopelijk) je gezondheid, slimme meid. Waardeer de goede dingen die je hebt, maar ook de minder mooie dingen. Nobody is perfect.
Ja, je hebt gelijk.

22-11-2011, 21:15

Citaat door prototype01:
Hoezo ongelukkig? Zeg elhamdoliAllah voor wat je allemaal hebt gekregen.
Ja, hamdoullilah.

22-11-2011, 21:18

Citaat door maghrabia__:
Ik vind mijn neus niet mooi.
Ik weet dat het Haram is, maar ik ben hier zo ongelukkig door.
Wat is je vraag,... foto van je neus?

Pagina's : [1] 2