Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Once upon a time



20-11-2011, 23:23
Hallo mensen,

Ik heb hier heel wat moois gezien, ik dacht laat ik ook eens een poging wagen.. It's about how I feel and what I think.

Xoxo

20-11-2011, 23:25


Er was een tijd dat ik geloofde dat je bij je bezinnen kwam.
Er was een tijd dat ik dacht dat je in zou zien hoe fout je zit,
Ik had hoop, hoop in ons..
Na al die tegenslagen, en al dat verraad,
had ik na al die jaren hoop..
Maar nu is die hoop vervaagt,
jij bent een vreemdeling voor mij, ik herken je niet meer.
Ik droom niet langer over jou, ik droom niet langer over ons.

20-11-2011, 23:32
Voor mijn allerliefste,

Al die jaren heb ik nooit gezien wat ik nu in jou zie.. Al die jaren die ik heb verspild aan anderen, kon ik in jou steken.. Maar het lot koos ervoor om ons pas op een langere termijn bij elkaar te brengen.. Het lot koos ervoor dat onze harten vervreemd werden van elkaar, het lot zorgde ervoor dat jij niet wist welke weg te volgen.. Het lot had besloten dat jij me op deze manier pijn zou doen.. Althans, proberen te doen..
Ik lig vaak in bed, denkend aan jou, aan wat je op dit moment zou doen en waarom het op deze manier moest eindigen.. Waarom ik met zoveel vragen zit, en waarom jij gewoon door kunt gaan, zonder mij te missen.. Ik geloofde op dat moment in ons, in onze toekomst, bang als ik was om je te vertellen dat ik van je hield en je altijd naast me wil hebben.. Ik weet niet wat ik voor jou betekende, ik denk dat ik het niet eens wil weten, aangezien je met me omging alsof ik een tijdelijk iets was. Het is moeilijk om je te vergeten, omdat ik weet dat het iets had kunnen worden tussen ons.. Het is moeilijk om onze diepzinnige gesprekken midden in de nacht te vergeten, en na alles, na alles wat je me hebt aangedaan, al kan ik er zo boos om worden, Ik hou van je.. je betekend de wereld voor mij en ik zal je never nooit inruilen voor een ander.. Al ben jij er niet..

Xoxo

Broken Hearted Girl