Bekijk volle/desktop versie : Mieiden die zeggen ik draag hoofddoek van binnen



Pagina's : [1] 2 3 4

20-11-2011, 18:11
Dan bid ik ook van bidden.







ik draag baard van binnen.

weten julie er nog meeer...

de beste krijgt een islampakket

20-11-2011, 18:12


hahahahahahahhahaha ik draag baard vanbinnen

hahahahahahahahahahhahaa!!!!!!!!!

20-11-2011, 18:14
Vasten van binnen (dus met je hart en mind) terwijl je een Big Mac naar je mond zet.

20-11-2011, 18:17
Jullie zijn zo-niet-grappig.

20-11-2011, 18:17


ik geloof met mijn hart... ahhahahahha die is ook n hele goeie... en ondertussen leven als n kuffar..

20-11-2011, 18:23

Citaat door POOFLE:
Jullie zijn zo-niet-grappig.
Maar dze grap is helaas wel waarheid.
Ik belicht hier alleen hoe het er aan toe gaat.

Hoe kan een vrouw dat zeggen over hoofddoek.
terwijl hoofddoek een grote vereiste is in islam en Koran.
Jezelf bedekken begint met een hoofddoek.

grappig is toch die het niet dragen en er zo over praten.

Net Als een alcoholist die niet drink

20-11-2011, 18:24
Of bijvoorbeeld laten we hier een grap over maken, oo wat maakt het uit ik ben ook 1 van hun die zogenaamd goed bezig zijn
Je doet precies hetzelfde nu mag ik nu mijn islampakket?

20-11-2011, 18:25
Mieiden die zeggen ik draag hoofddoek van buiten, maar niet van binnen en zeggen ik ben beter dan Mieiden die zeggen ik draag hoofddoek van binnen..


En daarmee denken te voldoen.. Doekje check Kuisheid welloe =/

20-11-2011, 18:25
Ik weet er wel een maar het heeft niks te maken met binnen....

20-11-2011, 18:30

Citaat door Scarface:
Dan bid ik ook van bidden.







ik draag baard van binnen.

weten julie er nog meeer...

de beste krijgt een islampakket
Baard in de keel.

20-11-2011, 18:30

Citaat door Oelala22:
Of bijvoorbeeld laten we hier een grap over maken, oo wat maakt het uit ik ben ook 1 van hun die zogenaamd goed bezig zijn
Je doet precies hetzelfde nu mag ik nu mijn islampakket?
je krijgt een zweepslagpakket
dat verdien je

20-11-2011, 18:32

Citaat door MAGRABIIII:
Mieiden die zeggen ik draag hoofddoek van buiten, maar niet van binnen en zeggen ik ben beter dan Mieiden die zeggen ik draag hoofddoek van binnen..


En daarmee denken te voldoen.. Doekje check Kuisheid welloe =/
Het zit allemaal heel diep bij jullie. Al die frustraties, lijkt me wel zwaar om daar mee te leven. =\

20-11-2011, 18:32



Citaat door MAGRABIIII:
Mieiden die zeggen ik draag hoofddoek van buiten, maar niet van binnen en zeggen ik ben beter dan Mieiden die zeggen ik draag hoofddoek van binnen..


En daarmee denken te voldoen.. Doekje check Kuisheid welloe =/
Daar gaat deze topic nou niet over. Het gaat nu over die meiden die denken dat ze van binnen kunnen dragen. Wat nergens op slaat.

Wij moeten ons aan de richtlijnen houden of je nou wilt of niet. Als je het anders wilt doen moet je maar een ander geloof zoeken klaar.
Als het nou meiden zijn die zeggen, ik weet dat het moet maar ik ben zwak en heb er moeite mee, is anders dan meiden die het gewoon niet willen en niet nodig vinden. En als smoes de andere meiden erbij betrekken met hoofddoek die het fout doen zoals jij dat doet.

20-11-2011, 18:37

Citaat door dame__:
Het zit allemaal heel diep bij jullie. Al die frustraties, lijkt me wel zwaar om daar mee te leven. =\


Citaat door Moker_feyssel:
Daar gaat deze topic nou niet over. Het gaat nu over die meiden die denken dat ze van binnen kunnen dragen. Wat nergens op slaat.

Wij moeten ons aan de richtlijnen houden of je nou wilt of niet. Als je het anders wilt doen moet je maar een ander geloof zoeken klaar.
Als het nou meiden zijn die zeggen, ik weet dat het moet maar ik ben zwak en heb er moeite mee, is anders dan meiden die het gewoon niet willen en niet nodig vinden. En als smoes de andere meiden erbij betrekken met hoofddoek die het fout doen zoals jij dat doet.
Ik frustreer me niet vind het alleen lachwekkend =/

Wij zijn een stap verder vriend, we hebben meer te maken met de arrogante soort die met de regels speelt. Ik acht die gevaarlijker, want die verpest ook namelijk het beeld van de Islaam. De uitspraak ''al imaan / al hiyaab fel qalb'' is zo onzinnig als wat, en die persoon achter weet dat het een excuus is en geen geldige reden.

20-11-2011, 18:43
Meiden zonder hoofddoek, praten ook vaak slecht over meiden met hoofddoek.

Je hebt goede en slechte hoofddoek meiden en zo ook met hoofddoekloze meiden.

Maar een meid met hoofddoek die laat islam zien, en dagelijks heeft ze toch een pre met haard hoofddoek.

Pagina's : [1] 2 3 4