Bekijk volle/desktop versie : Cruijff: 'In deze samenstelling van de RvC ga ik niet door'



Pagina's : [1] 2

20-11-2011, 15:43
The thriller goes on...


[video=youtube;FTVsp0B8f90]http://www.youtube.com/watch?v=FTVsp0B8f90&feature=channel_video_title[/video]

20-11-2011, 15:52


[video=youtube;6fUgEPrTrlg]http://www.youtube.com/watch?v=6fUgEPrTrlg&feature=channel_video_title[/video]

20-11-2011, 15:54
De Boer: kan niet kiezen tussen zoon of dochter

Arrogant, eerste klasse. Zichzelf zien als de vader.

Hij zou het juist moeten omdraaien. Kiezen tussen een vader en een moeder, ofzoiets.

20-11-2011, 16:54

Citaat door Mr_Virtual:
De Boer: kan niet kiezen tussen zoon of dochter

Arrogant, eerste klasse. Zichzelf zien als de vader.

Hij zou het juist moeten omdraaien. Kiezen tussen een vader en een moeder, ofzoiets.
Daar dacht ik ook aan

Maar dit is echt prachtig leedvermaak. Vorig jaar genoten van een dramatisch slecht Feyenoord en dit jaar van een burgeroorlog binnen Ajax.

20-11-2011, 16:56



Citaat door MADEinMOROCCO:
Daar dacht ik ook aan

Maar dit is echt prachtig leedvermaak. Vorig jaar genoten van een dramatisch slecht Feyenoord en dit jaar van een burgeroorlog binnen Ajax.

20-11-2011, 16:58

Citaat door _Mister_Riffi:
Ik vond het wel mooi leedvermaak.
Dramatisch feyenoord, oorlog binnen Ajax, Juve naar de serie B. Arsenal dat een pak slaag krijgt van United, United dat een pak slaag krijgt van City en Real dat door Barca voetbal les krijgt. Op zulke momenten geniet ik.

20-11-2011, 17:04

Citaat door MADEinMOROCCO:
Ik vond het wel mooi leedvermaak.
Dramatisch feyenoord, oorlog binnen Ajax, Juve naar de serie B. Arsenal dat een pak slaag krijgt van United, United dat een pak slaag krijgt van City en Real dat door Barca voetbal les krijgt. Op zulke momenten geniet ik.
Vroeg me alleen af wat feyenoord nu te maken heeft met ajax, dat je opeens ouwe koeien uit de sloot haalt

20-11-2011, 17:05

Citaat door _Mister_Riffi:
Vroeg me alleen af wat feyenoord nu te maken heeft met ajax, dat je opeens ouwe koeien uit de sloot haalt
Ik geef gewoon aan dat ik van leedvermaak hou. Ik had ook een ander voorbeeld kunnen noemen, je hoeft er niks achter te zoeken.

20-11-2011, 17:08

Citaat door MADEinMOROCCO:
Ik geef gewoon aan dat ik van leedvermaak hou. Ik had ook een ander voorbeeld kunnen noemen, je hoeft er niks achter te zoeken.
Zie geen reden om ze te haten tenzij.....

Iedereen die anti-ajax is

20-11-2011, 17:10

Citaat door _Mister_Riffi:
Zie geen reden om ze te haten tenzij.....

Iedereen die anti-ajax is
Ik haat feyenoord niet, vond het alleen leuk leedvermaak vorig jaar. Dit jaar geniet ik gewoon van hun spel. Vooral van El Ahmadi die weer onder Koeman opbloeit.

20-11-2011, 17:12

Citaat door MADEinMOROCCO:
Ik haat feyenoord niet, vond het alleen leuk leedvermaak vorig jaar. Dit jaar geniet ik gewoon van hun spel. Vooral van El Ahmadi die weer onder Koeman opbloeit.
Klopt dit jaar gaven ze Ajax voetballes, eriksen en sulejmani moesten voortijdig douche omdat ze vernedert werden

20-11-2011, 17:14

Citaat door _Mister_Riffi:
Klopt dit jaar gaven ze Ajax voetballes, eriksen en sulejmani moesten voortijdig douche omdat ze vernedert werden
Jammer dat het een gelijkspel werd. Feyenoord had veel meer verdiend.

20-11-2011, 17:17



Citaat door MADEinMOROCCO:
Jammer dat het een gelijkspel werd. Feyenoord had veel meer verdiend.
Ze werden overklast, feyenoord is ook gewoon beter, Ajax heeft een poep elftal

20-11-2011, 17:20

Citaat door _Mister_Riffi:
Ze werden overklast, feyenoord is ook gewoon beter, Ajax heeft een poep elftal
Ik spreek je niet tegen.

20-11-2011, 17:30
Mim onder hete vuur.

waarom altijd jij?

Pagina's : [1] 2