Bekijk volle/desktop versie : Verliefd worden in een 'later' stadium..



20-11-2011, 13:25
Wie heeft dit onder jullie wel eens meegemaakt? Ik geloofde er zelf eigenlijk nooit in als mensen met zulke vertelsels aan kwamen zetten. Dat ze iemand eigenlijk nooit echt helemaal iets vonden voor zichzelf maar ineens dolverliefd werden..

Nu is het me zelf overkomen. Ik kan er nog steeds niet bij.. Ik ken hem al bijna een jaar. Ik had het in den beginnen een kans gegeven en ik merkte dat ik ontzettend goed overweg kon met hem. Goed praten, goed lachen, er was enigszins aantrekkingskracht... Toch had ik het gevoel dat er iets miste. Ik vond hem fysiek niet helemaal mijn type ofzo.. Ik heb altijd conact gehad met hele aantrekkelijke mannen. Ik moet ook bekennen dat ik daar ook echt voor viel. Het struikelblok was dat wanneer ik dan iemand tegenkwam die niet helemaal in dat straatje paste, ik deze persoon niets vond en ik had het gevoel dat zodra ik dat dacht, hier geen verandering in zou kunnen komen...
Hij is zeker niet lelijk maar het is ook geen 'mooiboy' om het zo maar te zeggen..
Vaak dacht ik dat het daar niet aan kon liggen. Zo'n oppervlakkige reden. wanneer ik hem dan aan de lijn had of wel eens zag, merkte ik aan mezelf dat ik hem oprecht leuk vond.. Maar er hield me altijd iets tegen en ik gooide het op dat fysieke aspect..

Toch is hij moeite blijven doen. Hij wilde er perse voor gaan en me over de streep trekken. Ik had hem nooit precies vertelt hoe ik erover dacht omdat ik hem niet wou kwetsen. Ik gaf alleen aan geen relatie te willen.
Hij bleef me toch bellen en zijn interesse in mij groeide alleen. Ik merkte ook aan hem dat hij echt om me gaf. het charmeerde me wel enorm maar ik heb de boot heel lang afgehouden omdat ik twijfelde..

Tot een maand terug, keerde het tij out of the blue. Van de een op de andere dag..
Nu bijna een jaar later ben ik sinds een maand dolverliefd, hebben we trouwplannen en kan ik njiet meer stoppen met aan hem te denken.. I really don't get it.. SubhanAllah

Iemand ervaring?