Bekijk volle/desktop versie : dillema eten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

18-11-2011, 22:36
ik heb altijd grote ogen als het gaat om eten, ik wil altijd meer dan een ander. of kijk altijd of me bord wel vol genoeg is.. ik heb een soort 'ziekte' voor eten ontwikkeld.. en jullie zullen denken dat ik dik ben of iets. maar ben juist heel ernstig dun.. is dit raar!

18-11-2011, 22:38



Citaat door Um_Abderrahmaan:
ik heb altijd grote ogen als het gaat om eten, ik wil altijd meer dan een ander. of kijk altijd of me bord wel vol genoeg is.. ik heb een soort 'ziekte' voor eten ontwikkeld.. en jullie zullen denken dat ik dik ben of iets. maar ben juist heel ernstig dun.. is dit raar!
Haha, ( Heb echt gelachen om je verhaal) zo schattige.

Geniet van je leven aardige meisje kwa eten en geniet dat jij lekker veel wilt eten en het ook eist. Echt helemaal niets mis mee.

18-11-2011, 22:40
Dat klinkt ernstig, als jij zegt dat je het een 'ziekte' begint te vinden. heb je dan steeds honger?

18-11-2011, 22:44

Citaat door Mahmoudd:
Haha, ( Heb echt gelachen om je verhaal) zo schattige.

Geniet van je leven aardige meisje kwa eten en geniet dat jij lekker veel wilt eten en het ook eist. Echt helemaal niets mis mee.
hahahha dank je wel das erg lief
maar soms denk ik dat ik raar ben hihi

18-11-2011, 22:45



Citaat door butterfly12:
Dat klinkt ernstig, als jij zegt dat je het een 'ziekte' begint te vinden. heb je dan steeds honger?
jaa heb vaak honger

18-11-2011, 22:52
Ik herken wel wat je zegt, ik eet ook meer als een gemiddelde vrouw. En schep me bord ook behoorlijk vol, heb niet genoeg aan 1 menu als ik buiten eet of 1 pizza of 1 donner, of 1 friet. Maar qua gewicht zit ik goed, op een gemiddeld gewicht.

En ik kan heel slecht tegen honger gevoel, kan dan alleen maar aan lekker eten denken. Niet eens eten maar het moet ook nog eens lekker eten zijn. Ik kan ook niet gewoon een boterham eten moet altijd iets lekkers tussen zitten, of warm eten zijn. Klinkt behoorlijk verwend, maar als het eten niet warm is vult het mijn maag niet.

18-11-2011, 22:55
Same story, ik check alleen niet of mijn bord vol genoeg is.. Ik eet gewoon en als ik nog honger heb eet ik weer

18-11-2011, 22:57

Citaat door OemTasakourt:
Ik herken wel wat je zegt, ik eet ook meer als een gemiddelde vrouw. En schep me bord ook behoorlijk vol, heb niet genoeg aan 1 menu als ik buiten eet of 1 pizza of 1 donner, of 1 friet. Maar qua gewicht zit ik goed, op een gemiddeld gewicht.

En ik kan heel slecht tegen honger gevoel, kan dan alleen maar aan lekker eten denken. Niet eens eten maar het moet ook nog eens lekker eten zijn. Ik kan ook niet gewoon een boterham eten moet altijd iets lekkers tussen zitten, of warm eten zijn. Klinkt behoorlijk verwend, maar als het eten niet warm is vult het mijn maag niet.
soub7anallah dit heb ik dus ook

18-11-2011, 22:57

Citaat door Um_Abderrahmaan:
jaa heb vaak honger
Als je je voor de rest gewoon gezond en fit voelt en je hebt nergens last van, dan heb je gewoon een snelle stofwisseling van jezelf.

18-11-2011, 22:58

Citaat door MAMITAFREAK:
Same story, ik check alleen niet of mijn bord vol genoeg is.. Ik eet gewoon en als ik nog honger heb eet ik weer
nee ik kijk wel heel erg naar andermans bord en mijn bord
ziekelijk jaa

18-11-2011, 22:59

Citaat door butterfly12:
Als je je voor de rest gewoon gezond en fit voelt en je hebt nergens last van, dan heb je gewoon een snelle stofwisseling van jezelf.
ja dat zou ook kunnen, ik heb nu ook honger

18-11-2011, 23:09
Ken het ook, ben niet heel dun maar goed slank.
Ik sport wel 5x per week 1.5 uur, mss heb ik het daarom nodig.
En ik hou gewoon van eten simpel zat, heb een voordeel en eet wel gezon en snoep bijna nooit.

Maar meid als jij gezond bent en niet dik waarom jezelf iets verbieden dan.

18-11-2011, 23:10



Citaat door Um_Abderrahmaan:
nee ik kijk wel heel erg naar andermans bord en mijn bord
ziekelijk jaa
Hahaha dat stadium heb ik nog niet bereikt denk ik!

18-11-2011, 23:11
Salaam 3alikoum zusters/broeders,

Ik zou me proberen in te houden omwille van Allah subhana wa ta3ala. Enkele Hadiths, misschien wel bekend voor jullie:


Citaat:
“Hoe meer de mensen voldaan zijn in deze wereld (van het eten en drinken), hoe hongeriger ze zullen zijn op de Dag der Opstanding.”

“Geen mens vult een erger vat dan zijn maag. Een paar happen zouden voor de zonen van Adam voldoende zijn om zijn rug recht te houden, maar als hij meer moet eten, laat hem dan één derde (van zijn maag) met zijn voedsel vullen, één derde met zijn drinken en laat hem één derde leeg laten om gemakkelijk te kunnen ademen.”

“Het voedsel voor twee is voldoende voor drie en het voedsel voor drie is voldoende voor vier.”
Zoek afleiding zodat je niet de hele tijd eet.

Wa salaam.

18-11-2011, 23:25

Citaat door Closer_:
Salaam 3alikoum zusters/broeders,

Ik zou me proberen in te houden omwille van Allah subhana wa ta3ala. Enkele Hadiths, misschien wel bekend voor jullie:



Zoek afleiding zodat je niet de hele tijd eet.

Wa salaam.
dank je wel voor deze hadith

Pagina's : [1] 2 3 4 5