Bekijk volle/desktop versie : Dames kijk eens naar rtl 8



18-11-2011, 19:04
Minnaressen van getrouwde mannen vertellen wat er allemaal speelt en de getrouwde vrouwen kijken achter het scherm mee met open mond spannenddd -bij dr phil. de minnaressen zeggen dat de vrouwen van hun vriendjes ze niet boeit

18-11-2011, 19:16



Citaat door OkOk:
Minnaressen van getrouwde mannen vertellen wat er allemaal speelt en de getrouwde vrouwen kijken achter het scherm mee met open mond spannenddd -bij dr phil. de minnaressen zeggen dat de vrouwen van hun vriendjes ze niet boeit


Ja dat is toch logisch, zij zijn vrijgezel en doen dus niks verkeerds. de mannen die getrouwd zijn en vreemdgaan is het probleem niet de minnares.

18-11-2011, 19:17
dr phil..altijd leuk...

ze zegt dat god haar die man heeft geschonken...waarom vinden sommige vrouwen getrouwde mannen zo interessant?

18-11-2011, 19:18

Citaat door Bouchra55:
dr phil..altijd leuk...

ze zegt dat god haar die man heeft geschonken...waarom vinden sommige vrouwen getrouwde mannen zo interessant?
Die zijn meestal het aantrekkelijks

18-11-2011, 19:21


dat is helemaal waar...maar je kan ook niet zeggen dat die vrouwen geen blaam treft
als mens heb je toch ook principes en bepaalde normen en waarden getuigt niet echt van (zelf) respect wat die vrouwen doen,
ze weten dat die mannen getrouwd zijn..

18-11-2011, 19:22

Citaat door teary_eyed:
Die zijn meestal het aantrekkelijks


je spreekt uit ervaring begrijp ik..

18-11-2011, 19:24

Citaat door Bouchra55:
je spreekt uit ervaring begrijp ik..
Haha nee allesbehalve datm ik hou namelijk niet van delen en al helemaal geen man! Ik hoor het wel heel veel van meiden om mij heen. En vrijgezelle dames treft geen blaam het is de getrouwde man die fout zit hoe je het wendt of keert!

18-11-2011, 19:27

Citaat door teary_eyed:
Haha nee allesbehalve datm ik hou namelijk niet van delen en al helemaal geen man! Ik hoor het wel heel veel van meiden om mij heen. En vrijgezelle dames treft geen blaam het is de getrouwde man die fout zit hoe je het wendt of keert!
ja dat is ook zo de man zit verkeerd zeker weten, maar als een vrouw weet dat iemand getrouwd is, dan doe je het een andere vrouw toch ook niet aan...ook al ken je haar niet..
als hij het met je doet, zal hij het je ook aandoen...hoe kan je als vrouw geloven dat zo iemand je trouw zal blijven..
of hij gebruikt je als speeltje...of hij gaat wel bij zijn vrouw weg, en wordt haar ook wel weer zat omdat het in zijn aard zit..
geloof je dan echt dat het echte liefde is..

18-11-2011, 19:30
die rooie heeft een pruik op volgens mij...
ziet er zo raar uit dat kapsel...

18-11-2011, 19:31

Citaat door Bouchra55:
ja dat is ook zo de man zit verkeerd zeker weten, maar als een vrouw weet dat iemand getrouwd is, dan doe je het een andere vrouw toch ook niet aan...ook al ken je haar niet..
als hij het met je doet, zal hij het je ook aandoen...hoe kan je als vrouw geloven dat zo iemand je trouw zal blijven..
of hij gebruikt je als speeltje...of hij gaat wel bij zijn vrouw weg, en wordt haar ook wel weer zat omdat het in zijn aard zit..
geloof je dan echt dat het echte liefde is..
Sommige meiden houden nou eenmaal van die spanning en denken echt dat een man anders bij hun zal zijn. Maar een feit is dat een getrouwde man zelden of nooit zijn vrouw verlaat voor een minnares.

18-11-2011, 19:37
1 van de minaressen krijgt 3000 dollar van haar getrouwde vriend. Daarom kan ze hem niet loslaten zegt ze. Ik denk dat ook de getrouwde man er alles aan doet zn minnares te behouden. Hij heeft haar dan zowat in zn macht. En ik kan me een beetje voorstellen dat deze dame denkt: wow sinds ik hem ken ben ik rijk...... Al helemaal als ze arm was voor ze hem kende. HIj speelt gwn met haar

18-11-2011, 19:39

Citaat door teary_eyed:
Sommige meiden houden nou eenmaal van die spanning en denken echt dat een man anders bij hun zal zijn. Maar een feit is dat een getrouwde man zelden of nooit zijn vrouw verlaat voor een minnares.
Het zijn de mannen die van de spanning houden. Voor de minnares is het een normale relatie en ze denken dat hun vriend meer van hen houdt dan hun vrouw.

18-11-2011, 19:45



Citaat door OkOk:
Het zijn de mannen die van de spanning houden. Voor de minnares is het een normale relatie en ze denken dat hun vriend meer van hen houdt dan hun vrouw.
dat denk ik ook...
van ja hij gaat wel bij haar weg...

18-11-2011, 20:01

Citaat door OkOk:
Het zijn de mannen die van de spanning houden. Voor de minnares is het een normale relatie en ze denken dat hun vriend meer van hen houdt dan hun vrouw.
Die mannen houden van geen beiden. Ze vinden hun minnares aantrekkelijker en bij hun vrouw hebben ze zekerheid.