Bekijk volle/desktop versie : Het Nette Theekransje

Pagina's : [1] 2 3

18-11-2011, 15:43
Hoi dames,

Zoals jullie hebben gezien is dat andere theekransje ordinair geworden. Iedereen is daar te persoonlijk geworden omdat ze elkaar in real hebben leren kennen. Er wordt over elkaar geroddeld en ze belazeren elkaar. Dat is iets wat ik niet wil in dit topic. In dit topic gaan we het enkel hebben over onze dagelijkse bezigheden en geven we elkaar beautytips. Ik raad jullie aan om geen foto's te plaatsen van jullie gezichten, want anderen maken daar misbruik van.

Alle leden van TK verzamelen!!!

18-11-2011, 15:46

Assalaam aleykoem.

18-11-2011, 15:47
Wa3lekom salaam,

Marhabek!

18-11-2011, 15:48
wanneer je zelf de boel hebt opgefucked kom je braaf doen?

ur evil!!!!

18-11-2011, 15:49

Citaat door JuztMe:
wanneer je zelf de boel hebt opgefucked kom je braaf doen?

ur evil!!!!
Het is moeilijk, dat begrijp ik.

Maar wil je netjes blijven.

Ben jij trouwens in londen geweest?

18-11-2011, 15:50

Citaat door JuztMe:
ja is wel leuk voor een dag of 2.
Ging je vliegen? Zo ja, naar welk airport?

18-11-2011, 15:56

Citaat door Layla-Key:
Ging je vliegen? Zo ja, naar welk airport?
ryan air vanaf eindhoven.. super goedkoop je kan gwn weekendje gaan is maar 30 of zo. alleen enigste is je komt aan bij stanstad. dus dan moet je vanaf daar de bus pakken of trein, het is niet centraal namelijk.

18-11-2011, 15:58

Citaat door JuztMe:
ryan air vanaf eindhoven.. super goedkoop je kan gwn weekendje gaan is maar 30 of zo. alleen enigste is je komt aan bij stanstad. dus dan moet je vanaf daar de bus pakken of trein, het is niet centraal namelijk.
Ja precies ik wil naar heathrow of city airport, maar is twee keer zo duur als naar stansted.

18-11-2011, 16:00

Citaat door Layla-Key:
Ja precies ik wil naar heathrow of city airport, maar is twee keer zo duur als naar stansted.
ja kijk als het maar 2 tientjes verschil is zou niet niet moeilijk doen de bus pakken voor een uurtje om eerst in central london te komen is ook zon gedoe. dus kijk maar..

ik ga wel altijd met ryan air omdat het super goedkoop is en word opgehaald meestal.

18-11-2011, 16:00
juztme...ik was ook aan het kijken bij ryan air...spotgoedkoop..alleen idd, stanstad

hoe lang zit je in de bus/tram voor je in the city of londen bent?..en hoeveel kost zo een trein/buskaartje?

18-11-2011, 16:02

Citaat door JuztMe:
ja kijk als het maar 2 tientjes verschil is zou niet niet moeilijk doen de bus pakken voor een uurtje om eerst in central london te komen is ook zon gedoe. dus kijk maar..

ik ga wel altijd met ryan air omdat het super goedkoop is en word opgehaald meestal.
Wel fijn dat je opgehaald wordt.

Maar ik neem mijn werkloze zusje mee, dus betaal alles dubbel. Ticket en alles daar

Naar standsted kan ik voor 100 euro vliegen per persoon, naar heathrow of city airport voor 200 euro per persoon.

18-11-2011, 16:03

Citaat door Baby22:
juztme...ik was ook aan het kijken bij ryan air...spotgoedkoop..alleen idd, stanstad

hoe lang zit je in de bus/tram voor je in the city of londen bent?..en hoeveel kost zo een trein/buskaartje?
weet niet hoeveel het kost heb geen 1x de bus gepakt. je zit bijna een uur in de bus of trein. opzich is het geen moeite hoor want vliegreis is ook super kort. zou gwn ryan air nemen soms is het een tientje als er aanbieding is anders 20 bij vroeg boek.

18-11-2011, 16:03

Citaat door Layla-Key:
Wel fijn dat je opgehaald wordt.

Maar ik neem mijn werkloze zusje mee, dus betaal alles dubbel. Ticket en alles daar

Naar standsted kan ik voor 100 euro vliegen per persoon, naar heathrow of city airport voor 200 euro per persoon.
neem gwn ryan air joh..

18-11-2011, 16:07

Citaat door JuztMe:
neem gwn ryan air joh..
maar waarheen?

18-11-2011, 18:48
Schijnheilig

Pagina's : [1] 2 3