Bekijk volle/desktop versie : hoe kan jeje vriendin zo aandoen



18-11-2011, 14:57
AMSTERDAM -
Een 17-jarige Utrechtse jongen heeft zijn vriendin het afgelopen voorjaar twee keer aan zijn vrienden aangeboden voor seks. De vrienden maakten daar dankbaar gebruik van. Met zijn zevenen maakten ze zich schuldig aan groepsverkrachting van het 17-jarige meisje.


Het Utrechts Nieuwsblad meldt dat het meisje in mei aangifte deed. Haar vriend Daniel de R. werd vervolgens op 1 juni aangehouden en daarna werden ook de zes meerderjarige jongens, allen van Marokkaanse afkomst, gearresteerd. Zij zitten nu zeker tot februari achter de tralies. Dan vindt de rechtszaak plaats, besloot de rechtbank gister.

Twee van de jongens worden ook verdacht van verkrachting van een ander minderjarig meisje.

18-11-2011, 15:00


Gadverdamme, jammer dat ze niet levenslang hebben gekregen

18-11-2011, 15:02

Citaat door Billejunk:
AMSTERDAM -
Een 17-jarige Utrechtse jongen heeft zijn vriendin het afgelopen voorjaar twee keer aan zijn vrienden aangeboden voor seks. De vrienden maakten daar dankbaar gebruik van. Met zijn zevenen maakten ze zich schuldig aan groepsverkrachting van het 17-jarige meisje.


Het Utrechts Nieuwsblad meldt dat het meisje in mei aangifte deed. Haar vriend Daniel de R. werd vervolgens op 1 juni aangehouden en daarna werden ook de zes meerderjarige jongens, allen van Marokkaanse afkomst, gearresteerd. Zij zitten nu zeker tot februari achter de tralies. Dan vindt de rechtszaak plaats, besloot de rechtbank gister.

Twee van de jongens worden ook verdacht van verkrachting van een ander minderjarig meisje.
Tfoe. misselijkmakend.
Geen gevoel voor menselijkheid.
Die Daniel de R. deed dit waarschijnlijk alleen om geaccepteerd te worden door dat marokkaanse groepje.

18-11-2011, 15:03

Citaat door Izanovico:
de jbella en casa hoertjes uit holland zou ik allemaal 1voor1 willen aanbieden aan mijn neger matties. t grappige is dat de sletten het nog leuk gaan vinden ook
Waarom zou je ze willen aanbieden?
Wat bereik jij er mee?
Waarom zou je je daar uberhaubt mee bezig houden?
Als ik jou was, zou ik een leven zoeken. Succes daarmee.

18-11-2011, 15:07



Citaat door Izanovico:
ik doe jou en je vriendinnen daarmee een plezier
Oh, dus als jij die casa en jbella meisjes uitkiest en mij en mijn vriendinnen niet, doe je mij een plezier?
Oke daar zit wat in, ik waardeer het bijna.
Toch vind ik dat je niet in de positie hoort te verkeren waarin je dames aanbied aan andere mannen.
Ga een baan zoeken, ga een opleiding volgen. Ga normen en waarden leren en jezelf gedragen.
Kom je veel verder mee.

18-11-2011, 15:15
allemaal marokkanen nog wel