Bekijk volle/desktop versie : Mourinho blokkeerde komst David Silva naar Real Madrid



17-11-2011, 13:44
Real Madrid neemt het zaterdagavond op tegen Valencia en het had niet veel gescheeld of David Silva was in het shirt van de Koninklijke teruggekeerd naar het Mestalla. Manuel Llorente, voorzitter van Valencia, laat weten dat er in de zomer van 2010 vrijwel een akkoord was over de transfer van Silva naar Real. José Mourinho hield de transfer echter tegen.

De van Internazionale overgenomen oefenmeester dacht Silva niet nodig te hebben en sprak zijn veto uit. “Ik denk dat David wel het gevoel had dat het rond zou komen”, zegt Llorente in AS. “Real Madrid wilde hem erg graag hebben en een deal was bijna rond. We hebben meerdere discussies gehad met Real, maar op een dag werden we gebeld dat er plotseling andere prioriteiten waren en dat de transfer niet meer door zou gaan.”

Na de afgebroken onderhandelingen meldde Manchester City zich voor Silva en de Engelsen wisten de deal wél af te ronden. Silva is uitgegroeid tot één van de betere spelers in de Premier League en valt wekelijks op door prachtige acties bij City. “Hier bij Valencia hebben wij het gevoel dat Real liever meer geld uitgeeft aan spelers uit het buitenland, dan aan spelers van Valencia”, besloot Llorente.

VZ


17-11-2011, 14:56


hangt eraf voor welke positie hij zou worden gehaald. Volgens mij wouden ze hem halen voor de aanvallende middenvelder positie en als dat zo is ben ik blij dat mourinho silva heeft laten liggen voor Ozil

17-11-2011, 15:17
Ieeh sukkels

17-11-2011, 15:31
Tja, achteraf is altijd makkelijk praten. 2008/09 was Real ook heel geïnteresseerd in Silva, maar Valencia deed fucking moeilijk. Als hij toen kwam, zou hij Real zeker naar hoger niveau hebben getild. Prachtige speler

17-11-2011, 17:40


wij hebben mes3oud Ozil