Bekijk volle/desktop versie : Wat Als De Huidige Premier Wilders Was?



Pagina's : [1] 2

09-11-2004, 01:06
Dan zou Nederland vervallen in een burgeroorlog, daar ben ik bijna zeker van. Balkenende is niet echt mijn favoriet vanwege de reden dat hij Amerika te snel achterna liep , maar ik vind hem wel steeds verstandige uitspraken doen.
Ook nu heeft hij Zalm teruggeroepen nadat deze ' de oorlog aan het moslim extremisme' had verklaard. Het kan zijn dat het een dekmantel is, maar die kans lijkt me heel miniem .

-------------------------------------------------------------------------------------

Balkenende roept op tot dialoog

Premier Balkenende heeft de aanslag op de islamitische school in Eindhoven "onacceptabel" genoemd. "Dit verdient een krachtige veroordeling", zei hij in een interview met het NOS Journaal.

De premier riep op tot een dialoog. Hij benadrukte het belang van overleg tussen alle bevolkingsgroepen.

"Als mensen het gevoel krijgen dat de Islam niet welkom is, bestaat het gevaar dat men zich terugtrekt in de eigen groep. Het wij-zij-gevoel brengt de samenleving niet verder."

Onacceptabel
De premier nuanceerde de woorden van vice-premier Zalm. Die zei vrijdag dat "het extremisme de oorlog is verklaard", wat hem op felle kritiek van een aantal Kamerfracties kwam te staan.

Balkenende stelde dat het eerder gaat om "een strijd tegen extreme uitingen".

Klimaat
"Het klimaat dat nu is ontstaan, moet verdwijnen", zei Balkenende verder. "Het past niet bij Nederland." De premier wees er ook op dat een meerderheid van de moslims in Nederland "respectvol" met iedereen wil omgaan.

De kritiek van minister Remkes op zijn collega Donner, die te terughoudend bij het aanpassen van wetten aan de huidige terreurdreiging, deed Balkenende af als "Haags gedoe over wie nu wat zegt". In zijn ogen moet de aanpak van geweld voorop staan.





HET VALT ME TROUWENS OP DAT GELOVIGE MENSEN (VAKER) VERDRAAGZAMER/BELEEFDER ZIJN DAN ' ONGELOVIGE' MENSEN.

09-11-2004, 01:10



Citaat door ItsJamal:


HET VALT ME TROUWENS OP DAT GELOVIGE MENSEN (VAKER) VERDRAAGZAMER/BELEEFDER ZIJN DAN ' ONGELOVIGE' MENSEN.
Ik vond mohammed B. niet zo verdraagzaam.

09-11-2004, 01:12

Citaat door knorrepotje:
Ik vond mohammed B. niet zo verdraagzaam.
Maar dat is waarschijnlijk ook niet echt een gezonde jongen. Maar die tientallen terroristen die de afgelopen dagen moskeeen, islamitische basisscholen , islamitische gesprekscentra hebben vernield, in brand gestoken of beklad, of moslima' s tegen het hoofd schoppen zijn wel ' leuk' ?

09-11-2004, 01:15
Als k hem was, zou ik naar de eerste beste kapper rennen alsof me leven ervanaf hangt.
N flinke snoeibeurt daarzo en dan verder praten.
Je zal merken dat hij heel wat minder te zeggen gaat hebben dan voorheen.
Tschijnt nl. bij hem zo te zijn dat al dat haar zo zwaar voor m is dat zn hersens worden aangetast. Ook het teveel gebruiken van aceton heeft hier zn steentje aan bijgedragen..

09-11-2004, 01:16



Citaat door ItsJamal:
Maar dat is waarschijnlijk ook niet echt een gezonde jongen. Maar die tientallen terroristen die de afgelopen dagen moskeeen, islamitische basisscholen , islamitische gesprekscentra hebben vernield, in brand gestoken of beklad, of moslima' s tegen het hoofd schoppen zijn wel ' leuk' ?
Of ze leuk zijn is natuurlijk heel wat anders, iemand vind ik leuk als ik daar een avondje mee in de kroeg kan zitten. en dat sluit ik helemaal niet uit bij die mensen.

09-11-2004, 01:17

Citaat door viergho:
Amazoelloe, Melillense, King Zita, Raihana, Fighar, Appie666, etc. Allemaal super verdraagzaam, net als die sukkel die ik in mijn handtekening citeer.
Kom jij met namen van discussieleden hier, die jij waarschijnlijk als moslimextremisten zal typeren, dan geef ik je een hele site waarop anti-islam extremisten hun ding kunnen doen : forum.fok.nl . Een nog leukere is http://www.nieuwrechts.nl. Ook leuk is de waarschijnlijk meer dan 1 miljoen Hollandse extremisten, die de anti-islam extremist Wilders ineens massaal steunen . Maar je hebt de afgelopen dagen ook kunnen horen hoe jouw anti-islam extremisten moskeeen in brand hebben gestoken en beklad, moslima' s hebben mishandeld, islamitische scholen gebombardeerd etc.

09-11-2004, 01:21

Citaat door ItsJamal:
Kom jij met namen van discussieleden hier, die jij waarschijnlijk als moslimextremisten zal typeren, dan geef ik je een hele site waarop anti-islam extremisten hun ding kunnen doen : forum.fok.nl . Een nog leukere is http://www.nieuwrechts.nl. Ook leuk is de waarschijnlijk meer dan 1 miljoen Hollandse extremisten, die de anti-islam extremist Wilders ineens massaal steunen . Maar je hebt de afgelopen dagen ook kunnen horen hoe jouw anti-islam extremisten moskeeen in brand hebben gestoken en beklad, moslima' s hebben mishandeld, islamitische scholen gebombardeerd etc.
Dat kan best, maar dat heeft toch helemaal niets met je stelling te maken, van die mensen op fok.nl en nieuwrechts.nl zijn er heel wat gelovig.

09-11-2004, 01:23

Citaat door knorrepotje:
Of ze leuk zijn is natuurlijk heel wat anders, iemand vind ik leuk als ik daar een avondje mee in de kroeg kan zitten. en dat sluit ik helemaal niet uit bij die mensen.
Lafaard . Je keurt het dus goed. Je hoeft me het tegendeel niet te bewijzen, jij bent zo' n rat die in zijn woonplaats waar op 10.000 mensen 10 moslims wonen , s' nachts naar buiten sneakt met een potje benzine, gestolen uit z' n vaders fiat panda , om een moskee in lichterlaaie te zetten. Toch...

09-11-2004, 01:25

Citaat door knorrepotje:
Dat kan best, maar dat heeft toch helemaal niets met je stelling te maken, van die mensen op fok.nl en nieuwrechts.nl zijn er heel wat gelovig.
Ja, ze geloven in anti-islam extremisme, die hun profeet Fortuyn heeft uitgevonden.

09-11-2004, 01:25

Citaat door knorrepotje:
Of ze leuk zijn is natuurlijk heel wat anders, iemand vind ik leuk als ik daar een avondje mee in de kroeg kan zitten. en dat sluit ik helemaal niet uit bij die mensen.
Mooi gesproken.............

09-11-2004, 01:27

Citaat door ItsJamal:
Ja, ze geloven in anti-islam extremisme, die hun profeet Fortuyn heeft uitgevonden.
Wat is dat nu weer voor onzin geef nu maar gewoon toe dat je stelling onzin is.

Kijk alleen al naar Joden en moslims in palestina/israel gelovigen zijn ECHT NIET verdraagzaam !

09-11-2004, 01:28

Citaat door ItsJamal:
Lafaard . Je keurt het dus goed. Je hoeft me het tegendeel niet te bewijzen, jij bent zo' n rat die in zijn woonplaats waar op 10.000 mensen 10 moslims wonen , s' nachts naar buiten sneakt met een potje benzine, gestolen uit z' n vaders fiat panda , om een moskee in lichterlaaie te zetten. Toch...
..... ik keur het goed??? waar baseer jij dat nu weer op??

09-11-2004, 01:33



Citaat door ItsJamal:
Lafaard . Je keurt het dus goed. Je hoeft me het tegendeel niet te bewijzen, jij bent zo' n rat die in zijn woonplaats waar op 10.000 mensen 10 moslims wonen , s' nachts naar buiten sneakt met een potje benzine, gestolen uit z' n vaders fiat panda , om een moskee in lichterlaaie te zetten. Toch...
Sorry..ik weet dat het nergens op slaat maar ik moest hier zo om lachen..

09-11-2004, 01:41

Citaat door knorrepotje:
..... ik keur het goed??? waar baseer jij dat nu weer op??
Om die quasi is-er-iets? uitspraak (" ik vind iemand leuk als ik met hem een avondje in de kroeg kan zitten &quot , terwijl je net zo goed had kunnen zeggen dat je zulke mensen niet moet, of in ieder geval hun daden niet. Probeer de boel niet psychologisch te manipuleren want als iemand weet wat je denkt ben ik het. Ik heb eerdere berichten van jou namelijk bestudeerd , en je bent net als Scottie die onder meerdere namen post ( o.a. Homerus ) een onderkruipsel die alleen zijn kop laat zien als het veilig is c.q. uitspraken doet die je meent terwijl het net lijkt alsof je knorrepotje niet bent.

09-11-2004, 02:00

Citaat door ItsJamal:
Om die quasi is-er-iets? uitspraak (" ik vind iemand leuk als ik met hem een avondje in de kroeg kan zitten &quot , terwijl je net zo goed had kunnen zeggen dat je zulke mensen niet moet, of in ieder geval hun daden niet. Probeer de boel niet psychologisch te manipuleren want als iemand weet wat je denkt ben ik het. Ik heb eerdere berichten van jou namelijk bestudeerd , en je bent net als Scottie die onder meerdere namen post ( o.a. Homerus ) een onderkruipsel die alleen zijn kop laat zien als het veilig is c.q. uitspraken doet die je meent terwijl het net lijkt alsof je knorrepotje niet bent.
Ik keur hun daden af, dat heb ik al gezegd. Alleen jij vraag vind je die mensen leuk, dan zeg ik als ik een avondje met iemand in de kroeg goed kan uithouden dan vind ik hem/haar leuk. gewoon leuk mens, wie weet. misschien kon ik het wel goed vinden met Hitler in de kroeg zegt niet dat ik zijn daden goed keur .... wat een mafkees ben jij zeg.

Pagina's : [1] 2