Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van dit soort marokkanen?



16-11-2011, 19:34
die zichzelf belachelijk maken op tv en het media zoeken om "rijk of beroemd" te worden of het succes te vinden?

ik vindt het echt geen gezicht.

schandalig. heb medelijden met de ouders van dit soort tuig.


http://www.youtube.com/watch?v=af15ZYazQfs&NR=1

[video=youtube;af15ZYazQfs]http://www.youtube.com/watch?v=af15ZYazQfs&NR=1[/video]

16-11-2011, 19:39


ik had vorig x een topic geopend met dit filmpje

ik vind hem echt een ezel echt schandalig beetje aandacht ofso bah bah

16-11-2011, 19:39
Belachelijk...

16-11-2011, 19:44
Wat denk je zelf.

16-11-2011, 19:51


who cares, hier maak ik me niet eens druk over.
schaam me meer over al die dealertjes en criminelen hier in nl, die geven ons pas een slechte naam.

16-11-2011, 20:07

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Wat denk je zelf.
ik weet wat ik zelf denk, maar ik vraag mij af wat de rest van jullie kut marokkaantjes erover denken.

en ik heb echt geen zin om het allemaal voor jullie in te vullen, dus begin te typen bitch!

16-11-2011, 20:12
Ik maak me eerder druk om Alib, Yes'r , Fouradi hun ouders. Hoe kunnen hun vaders ooit de moskee bezoeken?

16-11-2011, 20:18
Wat me stoort is dat dit kinderen zijn dat rare stemmetje van hem en zijn Garfield shirtje en zijn cheap Burberry petje.
En dan denken dat hij het wel weet en nog nooit echt ergens voor gewerkt heeft of zijn best voor heeft gedaan.
Maar wel al gelijk dingen kapot willen maken dingen opblazen.
Waardeloos zulke gasten.

16-11-2011, 20:18

Citaat door Imperfection:
who cares, hier maak ik me niet eens druk over.
schaam me meer over al die dealertjes en criminelen hier in nl, die geven ons pas een slechte naam.
alsof de criminelen elke dag op het nieuws komen en zichzelf zo verschut zetten?

who cares dat ze stelen of dealen? alleen jij hebt er last van. vage bitch dat je bent.

16-11-2011, 20:19

Citaat door GloriousBastard:
Wat me stoort is dat dit kinderen zijn dat rare stemmetje van hem en zijn Garfield shirtje en zijn cheap Burberry petje.
En dan denken dat hij het wel weet en nog nooit echt ergens voor gewerkt heeft of zijn best voor heeft gedaan.
Maar wel al gelijk dingen kapot willen maken dingen opblazen.
Waardeloos zulke gasten.


gucci als het goed is.

maar jah schandelig jah dit soort marokkanen. alles doen voor geld en roem.


it's al about the moneeyyyyyyy