Bekijk volle/desktop versie : HELP ME AUB! wie is er goed in NL SPELLING?



16-11-2011, 13:00
Hallo iedereen,

Ik heb morgen spellingtoets maar ik moet de antwoorden weten van deze vragen.

1.Mijn voet is (intapen) .............. door de arts gisteren.

2.(Worden) ............. nou toch eens volwassen en denk eerst goed na voor je (antwoorden) .........!

3. De honkbalploeg (landen) .............. vorige week op schiphol waar tientallen fans de spelers welkom (heten)......... .

4. Als je je (aanmelden)............. , (verzenden) ........... de NS je een sms als er vertraging wordt verwacht door slecht weer.

5.''De NS heeft deze dienst afgelopen maand (lanceren) ............. dat heeft een woordvoerder (bevestigen)..........



THNXXXX ALS IEMAND DE ANTWOORDEN WEET

GR

16-11-2011, 13:17


1.Mijn voet is (intapen) .ingetapet............. door de arts gisteren. vt!

2.(Worden) .Wordt............ nou toch eens volwassen en denk eerst goed na voor je (antwoorden) .antwoord........!

3. De honkbalploeg (landen) .landden............. vorige week op schiphol waar tientallen fans de spelers welkom (heten)Heetten......... .

4. Als je je (aanmelden)aanmeld............. , (verzenden) .verzendt.......... de NS je een sms als er vertraging wordt verwacht door slecht weer.

5.''De NS heeft deze dienst afgelopen maand (lanceren) gelanceerd............. dat heeft een woordvoerder (bevestigen).bevestigd.........


AUB... ik hoop dat het goed is. Maar de meeste weet ik wel zeker!
Succes!

16-11-2011, 16:56
Hartelijk bedankt!