Bekijk volle/desktop versie : Serieus of niet? Hoe denken jullie daarover?



Pagina's : [1] 2 3 4

16-11-2011, 11:13
Stel je leert een dame voor een korte periode kennen.
Je vind haar leuk en zij geeft aan dat ze je een mogelijkheid wilt geven om te kijken of het iets kan worden.
Later, na haar de vraag te hebben gesteld of zijn nog meer contacten heeft, geeft zij aan dat ze nog met 2 andere jongens gelijktijdig contact onderhoud omdat zij hen ook ziet zitten.
Ook stelt zij ondertussen nog extravert open voor anderen.
Zou je, als een serieus persoon, deze dame ook serieus nemen?

1. Graag wil ik jullie meningen en leg goed uit waarom wel of waarom niet zo'n persoon serieus te nemen?
2. Met welke kenmerken zou je een persoon serieus nemen?


Dames, graag wil ik ook jullie meningen.

16-11-2011, 11:16


Hmm lastig, aan de ene kant begrijp ik haar wel, je komt net in haar leven kijken.

16-11-2011, 11:18
De Marokkaanse man word dus kennelijk echt een flikkertje? Ze heeft dus met 3 jongens contact en jij vraagt je af of je haar serieus moet nemen?

16-11-2011, 11:19
hahahha dus het is een slet en jij wil een slet trouwen? tazz 3liek a lekleb. wat worden? wat gata het worden?

16-11-2011, 11:19


Ik vind eerlijk gezegd van niet. Als ze nou zei, ik heb met één iemand contact, dus ik kan niets met jou beginnen, okee, maar tweeeeeehééé?

16-11-2011, 11:20

Citaat door Anoniempje25:
Ik vind eerlijk gezegd van niet. Als ze nou zei, ik heb met één iemand contact, dus ik kan niets met jou beginnen, okee, maar tweeeeeehééé?
1 is wel oke? Dus bij jou zou een man naast jou er nog eentje bij mogen nemen. Maar geen tweede, want 3 is teveel?

I

16-11-2011, 11:21
3iyakk!

Ik zou haar niet serieus nemen, waarom? Omdat je op dat moment gewoon een nummertje bent in haar leven.

16-11-2011, 11:21

Citaat door vakkenvuller:
1 is wel oke? Dus bij jou zou een man naast jou er nog eentje bij mogen nemen. Maar geen tweede, want 3 is teveel?

I
Dat heb ik niet gezegd, dus gewoon met één iemand contact en dat zeggen tegen die persoon, omdat ze niets met hem kan beginnen vanwege die andere dus. Maar met meerdere contact hebben tegelijkertijd, nope.

16-11-2011, 11:22

Citaat door Anoniempje25:
Dat heb ik niet gezegd, dus gewoon met één iemand contact en dat zeggen tegen die persoon, omdat ze niets met hem kan beginnen vanwege die andere dus. Maar met meerdere contact hebben tegelijkertijd, nope.
Maar ze heeft met 2 anderen contact en wil het ook met deze proberen? Ik wil niet dom doen of zo, maar dat wijf is eerlijke slet.

16-11-2011, 11:23
Meen je dit nou?

16-11-2011, 11:26
Dat je dat uberhaupt in overweging neemt is mij echt een raadsel. :/

16-11-2011, 11:28

Citaat door vakkenvuller:
Maar ze heeft met 2 anderen contact en wil het ook met deze proberen? Ik wil niet dom doen of zo, maar dat wijf is eerlijke slet.
Haha ze is wel eerlijk, da wel

16-11-2011, 11:35


Ze is eerlijk maar stel dat ze alleen met jou contact heeft en het word niks dan zijn de 2 deuren gesloten voor die andere mannen met wie het wellicht wel wat kon worden. Zodra je echt een relatie, verbintenis hebt dan is contact hebben met een ander niet mogelijk en onacceptabel.

Ik spreek uit eigen ervaring, als ik een jongen zie correctie: MAN dan weet ik dat ik voor hem wil gaan maar ik hou mijn verstand er wel bij. Het kan altijd anders aflopen maar als ik gek ben op hem dan ga ik geen contacten aan met andere, als ik dit wel doe dan twijfel ik duidelijk aan hem.

16-11-2011, 11:49
Die is gek.

16-11-2011, 11:55
Grapje zekker? Dat men hier nog over na moet denken.

Pagina's : [1] 2 3 4