Bekijk volle/desktop versie : Bekkenbodemspieren



16-11-2011, 00:37
[Ik heb te maken met een zeer groot probleem. Ik ben nu een aantal jaren getrouwd maar kan geen gemeenschap hebben met mijn man. Het probleem wat ik heb heet vaginisme. Mijn bekkenbodemspieren zijn zo verkrampt dat gemeenschap gewoon niet mogelijk is. Ik ga nu wekelijks naar een bekkenbodemtherapeute en die helpt mij met oefeningen en ademhalingsoefeningen. Het is soubhanallah heel bizar omdat ik heel graag met mijn man wil slapen maar het lukt gewoon niet. Mijn arts zei dat vaginisme kan ontstaan door een aanranding of verkrachting in het verleden maar ik heb zelf nooit zoiets meegemaakt. Zijn hier vrouwen met hetzelfde probleem? Of die er meer van weten. Ik wil heel graag in contact komen met vrouwen met dit probleem om erover te praten. Behalve mijn man en mijn arts/fysiotherapeute weet verder niemand het. Ik ben bang dat mensen mij als een abnormaal mens gaan zien. Vooral in onze cultuur is het een groot taboe en ben je geen complete "vrouw" als je zo een probleem hebt.

Aub alleen serieuze reacties want het doet mij/ons al genoeg pijn.



P.s. Ik gebruik het account van mijn zusje en heb de pm functie uitgezet. Had hier laatst ook een onderwerp over gestart en kreeg vunzige pm's van mannen. Kamp jij met hetzelfde probleem stuur dan een groene punt met jouw email dan zal ik jouw mailen.]

16-11-2011, 00:39


Lieverd ik ga je zo een pm sturen

16-11-2011, 00:46
Ok ik zie dat ik je neit kan pmén, als je je functie even wil uitzetten, wil ik je iets toezenden

16-11-2011, 16:33
pm verstuurd!

17-11-2011, 22:49



Citaat door nikita87:
pm verstuurd!
Bedankt voor de pm. Ik heb het beantwoord.