Bekijk volle/desktop versie : Het Nederlands elftal



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

15-11-2011, 23:17
Waarom hebben zij zoveel haters?

Spanje verliest van Costa Rica, Engeland, Argentinië, Portugal en Italië.

Elke blinde zag dit verlies aankomen, als je met Babel en Kuyt op de flanken speelt die geen mannetje kunnen uitspelen dan ziet het er somber uit.

Met een aanval met van Persie, Robben en Afellay had ik deze wedstrijd wel willen zien.
Je zag ook dat Sneijder weer ondanks dat Nederland belabberd speelde geweldig was.
Hij had meeste passes van alle spelers op het veld, geweldige speler!

15-11-2011, 23:19


Het is net alsof je tegen een leger vol Dammen's praat hier op sporthoekje. Gewoon negeren en zeg dat Duitsland verdient gewonnen heeft, dan laten ze je met rust.

15-11-2011, 23:22
3 goals tegenkrijgen met je belangrijkste verdedigende spelers op het veld (Pieters is niet (veel) beter dan Braafheid). Dan moet je toch wel achter je oren krabben.

15-11-2011, 23:22
Eerst strooien met lof en dan alle schuld afschuiven op Babel en Kuyt. Zo ken ik er ook nog een paar. Duitsland miste Schweinsteiger en Lahm, dat kun je ook een enorme verzwakking noemen. Gomez doet het ook geweldig bij Bayern en stond vandaag niet in de basis. Gotze heb je daarnaast ook nog achter de hand.

Haters? Waarom gelijk aan haat denken. Het is gewoon een realistische gedachtegang. Nederland is vandaag met de neus op de feiten gedrukt. Feit: Duitsland en Spanje zijn net een niveautje hoger. Is geen schande voor Nederland hoor, het blijft knap wat ze presteren als klein landje. Maar om te zeggen dat ze het EK winnen gaat er bij mij niet in.

Is dit haat? Ik vind van niet

15-11-2011, 23:23


Please give me a break ,omdat ze hoogmoedig zijn en zichzelf te veel prijzen.Alsof Duitsland wel voltallig was .
Alsof die WK finale geen schande genoeg was.

15-11-2011, 23:23

Citaat door smooth_a:
3 goals tegenkrijgen met je belangrijkste verdedigende spelers op het veld (Pieters is niet (veel) beter dan Braafheid). Dan moet je toch wel achter je oren krabben.
Aanval is je beste verdediging, ken je die uitspraak nig?
Als Barca voorin niet zulke goede spelers had die continu druk zetten zouden ze ook meer goals om de oren krijgen

15-11-2011, 23:25

Citaat door Talantino:
Please give me a break ,omdat ze hoogmoedig zijn en zichzelf te veel prijzen.Alsof Duitsland wel voltallig was .
Alsof die WK finale geen schande genoeg was.
Hoe durf je te zeggen dat Duitsland niet voltallig was, ze misten Lahm en Shweinie ok.
Maar de spelers die er stonden waren niet echt zoveel minder haha, natuurlijk heeft Duitsland een veel bredere selectie dan Nederland.

15-11-2011, 23:26
Die 3e goaaaaal, zo mag je niet scoren man hahahahahah

15-11-2011, 23:28

Citaat door marmita-lover:
Aanval is je beste verdediging, ken je die uitspraak nig?
Als Barca voorin niet zulke goede spelers had die continu druk zetten zouden ze ook meer goals om de oren krijgen
Duitsland kwam telkens heel gevaarlijk counterend naar voren... Met een Persie of Robben zou dit ook gebeurd zijn.

3 tegengoals kan je hoe je het wend of keert echt niet afschuiven op hun afwezigheid

15-11-2011, 23:29

Citaat door marmita-lover:
Waarom hebben zij zoveel haters?

Spanje verliest van Costa Rica, Engeland, Argentinië, Portugal en Italië.

Elke blinde zag dit verlies aankomen, als je met Babel en Kuyt op de flanken speelt die geen mannetje kunnen uitspelen dan ziet het er somber uit.

Met een aanval met van Persie, Robben en Afellay had ik deze wedstrijd wel willen zien.
Je zag ook dat Sneijder weer ondanks dat Nederland belabberd speelde geweldig was.
Hij had meeste passes van alle spelers op het veld, geweldige speler!



ga toch krassen met je excuses
Nederland is tig keer beter dan belgie volgens jou
sterker, volgens jou zijn babel en kuyt beter dan alle belgen en dan ga jij hier excuses verzinnen?
belgie speelde tegen duitsland ook zonder mertens,chadli en vermaelen maar we gingen niet af zoals hollanda vandaag
vandaag is gebleken dat Nederland mag fluiten naar het EK en op het wk geluk heeft gehad met de loting

15-11-2011, 23:30

Citaat door smooth_a:
Duitsland kwam telkens heel gevaarlijk counterend naar voren... Met een Persie of Robben zou dit ook gebeurd zijn.

3 tegengoals kan je hoe je het wend of keert echt niet afschuiven op hun afwezigheid
Ik denk iig dat het een hele andere wedstrijd zou zijn geworden, alleen Robben al heeft een dubbele mandekking nodig

15-11-2011, 23:31

Citaat door Taarabt:
Die 3e goaaaaal, zo mag je niet scoren man hahahahahah



3de goal alleen? die eerste was zoals die ZDF commentator zei, ganz einfach

15-11-2011, 23:31



Citaat door brownie74:
ga toch krassen met je excuses
Nederland is tig keer beter dan belgie volgens jou
sterker, volgens jou zijn babel en kuyt beter dan alle belgen en dan ga jij hier excuses verzinnen?
belgie speelde tegen duitsland ook zonder mertens,chadli en vermaelen maar we gingen niet af zoals hollanda vandaag
vandaag is gebleken dat Nederland mag fluiten naar het EK en op het wk geluk heeft gehad met de loting
Kuyt is altijd een zekerheidje onder Van Marwijk, stond op het WK gewoon in de basis. De eerste speler die Van Marwijk altijd opstelt = Kuyt.
Nu ineens op Dirkje afgeven.

15-11-2011, 23:35

Citaat door brownie74:
ga toch krassen met je excuses
Nederland is tig keer beter dan belgie volgens jou
sterker, volgens jou zijn babel en kuyt beter dan alle belgen en dan ga jij hier excuses verzinnen?
belgie speelde tegen duitsland ook zonder mertens,chadli en vermaelen maar we gingen niet af zoals hollanda vandaag
vandaag is gebleken dat Nederland mag fluiten naar het EK en op het wk geluk heeft gehad met de loting


België mag dromen naar het EK

Jij bent echt zo'n mongool!
Je zegt telkens ik ben voor Marokko, Marokko staat op 1 etc etc.
Maar als België een keer een leuke uitslag neerzet ben jij er als de kippen bij om ze te promoten, vorige keer probeerde je ons zelfs wijs te maken dat je het de Turken meer gunde dan de Belgen!

Duitsland - België : Een wedstrijd waarin Duitsland allang geplaatst is, een wedstrijd die ze totaal niet serieus nemen en waar België MOET winnen vergelijken met, .
Duitsland - Nederland : Eeuwige rivalen, ondanks oefenpot weken van te voren spreken de grootste vedettes die Duitsland gekend heeft zichzelf uit over deze wedstrijd.
Ondanks B-elftal van Nederland was Duitsland er op gebrand om te winnen en speelden ze 200procent.

15-11-2011, 23:38
Waarom? Omdat ze altijd praatjes hebben , 11-0 winnen van San marino en denken dat je iedereen aan kan totdat je een echte sterke tegenstander tegenkomt waardoor je word weggespeeld en dan met excuses aankomen .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8