Bekijk volle/desktop versie : Verloren



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-11-2011, 22:57
Hallo iedereen,
Ik zit met een kut gevoel ik ga met me vriend 4 jaar.
En ik ben niet gelukkig met hem hij scheld me altijd voor xxxx al doe ik niks.
Heeft me vaak geslagen en dat doet me heel erg veel pijn.
Hij is te vaak vreemd gegaan hij heeft mij zo veel pijn aan gedaan en ik weet niet wat ik moet doen.
Hij heeft me moeder gebeld omdat ik het heb uitgemaakt.
Ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeet niet wat ik moet doen ik hou heel veeel van hem maar houden van is niet genoeg hij heeft mij kapot gemaakt en wilt me niet met rust laten!! hij zal nooit veranderen.

wat moet ik doen ik zit hele dag te huilen ik kan mijn leven niet met zo een persoon delen die me uitscheld slaat
al hou ik teveel van hem hij heeft mij zo onzeker gemaakt.

wat moet ik doen!!!!! help me

15-11-2011, 23:01


Dumpen die handel, waarom blijf je bij en persoon die je zo slecht behandeld?

15-11-2011, 23:10
Dit is een grap toch?

15-11-2011, 23:10
Wat je eerst doet, is afstand nemen. Genoeg is genoeg, genoeg zonden, genoeg verdriet en genoeg wonden die gemaakt zijn, letterlijk en figuurlijk.
Vervolgens richt je je tot Allah subhana wa ta3ala, je vraagt vergiffenis en je zal zien dat je je beter zal voelen, met het verlichten van je zonden die zo zwaar op je hart liggen, zul je je beter voelen inshaAllah.
Stort je op de dingen in het leven die wél belangrijk zijn en dan, als je behoefte hebt aan affectie van het andere geslacht, doe je doua voor een man. En doe je eventueel sabaab.
Zal wel tijd en moeite kosten dit allemaal, maar kheer inshaAllah.

Neem afstand, doe dit jezelf niet aan.

15-11-2011, 23:11


Kies voor jezelf en eindig deze uitzichtloze relatie.. Naast het feit dat je onnodig zondes begaat laat je jezelf ook nog eens zo waardeloos behandelen

Dat je uberhaupt met zo iemand samen wilt zijn en van hem houdt??

Stop het meid en laat het niet erger worden.. Moge Allah je vergeven en je sterk laten zijn als het erom gaat voor jezelf te kiezen en dit hoofdstuk af te sluiten.. Laat dit tevens een goeie levensles voor je wezen..

Moge Allah je leiden insha Allah

15-11-2011, 23:12
Je grijpt te laat in. Je moest al vanaf de eerste keer dat hij een vinger uitstak naar je, duidelijk maken waar de grenzen lagen. Dit geldt ook voor de scheldwoorden. Volgens mij heeft hij je zo onzeker gekregen dat je jezelf gewoon xxxx liet noemen. Een man probeert altijd zijn grenzen af te tasten. Daar moest jij dus ingrijpen! Ik zou hem allang gecastreerd hebben hoor Laat jezelf niet doen! Vind je dan niet dat je beter verdient? Let him go!

Groetjes I. Xx

15-11-2011, 23:13
Je weet zelf donders goed wat je moet doen!

Waarom zou jij jezelf dit aandoen door bij zo'n jongen te blijven die je alleen maar naar beneden haalt, uitscheld en ongelukkig?
4 jaar is al veels te lang voor een relatie en zeker om dit soort gedrag te tolereren.
Je zegt het zelf, hij zal nooit veranderen. Stel jezelf de vraag of jij met zo'n iemand de rest van je leven wil delen?
Het antwoord is nee, dus je hebt er goed aan gedaan om de relatie te eindigen. En houd het ook zo!

Meid, moge Allah je sabr geven. Als er één deur sluit gaat er een andere deur voor je open.
Richt je op jezelf , je geloof en bewandel het goede pad. Dan komt het helemaal goed met jou Insha'Allah!


15-11-2011, 23:45
Insha allah! ik vind het gewoon heel erg moeilijk eerste liefde heb gewoon spijt dat ik het zover heb laten komen!
ik moest eerder ingrijpen maar had geen vriendinnen die ik om raad kon vragen. ik mocht zelfs geen vriendinnen!!
liefde maakt echt blind

15-11-2011, 23:53

Citaat door Honingdrop:
Insha allah! ik vind het gewoon heel erg moeilijk eerste liefde heb gewoon spijt dat ik het zover heb laten komen!
ik moest eerder ingrijpen maar had geen vriendinnen die ik om raad kon vragen. ik mocht zelfs geen vriendinnen!!
liefde maakt echt blind
ik snap je, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt & gewoon een einde aan maken, verwijder hem overal & reageer nietmeer op zijn sms"n is echt het beste!

16-11-2011, 00:14

Citaat door Honingdrop:
Hallo iedereen,
Ik zit met een kut gevoel ik ga met me vriend 4 jaar.
En ik ben niet gelukkig met hem hij scheld me altijd voor xxxx al doe ik niks.
Heeft me vaak geslagen en dat doet me heel erg veel pijn.
Hij is te vaak vreemd gegaan hij heeft mij zo veel pijn aan gedaan en ik weet niet wat ik moet doen.
Hij heeft me moeder gebeld omdat ik het heb uitgemaakt.
Ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeet niet wat ik moet doen ik hou heel veeel van hem maar houden van is niet genoeg hij heeft mij kapot gemaakt en wilt me niet met rust laten!!

wat moet ik doen ik zit hele dag te huilen ik kan mijn leven niet met zo een persoon delen die me uitscheld slaat
al hou ik teveel van hem hij heeft mij zo onzeker gemaakt.

wat moet ik doen!!!!! help me
Domme Marokkaanse zwakkelingen de (sommige) meiden van tegenwoordig! Ik hoop (het ziet er niet echt uit als een grap) echt dat dit geen grap is, want je bent zwaar gestoord als je hiermee doorgaat! Als je zoveel vrees had gehad voor Allah swt, dan zou je niet in deze gat belanden! Doe ffe normaal en probeer eens sterk te zijn! Zoveel redenen om die hond te dumpen! Ik zou hem al dumpen als ie zijn hand voor de grap opheft in een vorm van slaan of wat dan ook, is ie helemaal van de malle moer!

Sta op uit die droom a Marokkaanse koeien! Als een man je niet goed behandelt dan dumpen die zbel! Ik begrijp niet dat jullie (mensen die hopeloos verliefd zijn) dit zover kunnen laten komen en dat jullie wegkwijnen in de liefde! Heb zelfrespect a zbel! Ik kan hier zo boos om worden BAH!

Sorry dametje, ik kon je geen normale reactie geven, want die ben je niet waard! Als je sterker wordt en die zbel keihard weggooit dan zouden jij en ik misschien een normale gespreken kunnen voeren!

Houdoe.

16-11-2011, 00:22
Omgg dit meen je toch niet he?!

Hij slaat je scheld jou uit gaat vreemd en nog blijf je bij hem????

Meid pleaseee gebruik je hersenen die je van Allah hebt gekregen en kap er per direct mee hoe pijnlijk het ook is. Als je nu niet gelukkig bent dan zal je dat nooit doen. Hij zal idd nooit veranderen een vrouw kan een man ook nooit veranderen.

koop een nieuwe sim vertel het je moeder die zal het vast allemaal begrijpen en zeg tegen haar dat ze hem ook duidelijk moet maken dat ie jou met rust moet laten. En meid pleasee treur niet om een man die jou niet waard is!!

Moge Allah jou vergeven en ons allen en jou de beste keus doen maken. Amin

16-11-2011, 01:03
Het is in ieder geval goed dat je beseft dat dit niet juist is, Alhamdoelillah. Lees je beginpost eens opnieuw; je hebt een xxx-gevoel, je bent niet gelukkig, je wordt uitgescholden, geslagen, hij is herhaaldelijk vreemd gegaan en hij heeft je zoveel pijn gedaan. En dan zeg je dat je niet weet wat je moet doen. Dierbare zuster, jij moet voor jezelf kiezen. Laat dit echt niet meer langer toe, stop met jezelf dit onrecht aandoen. Neem jezelf serieus, respecteer jezelf door acht te slaan op de wetten van Allah ta'ala.

Je bent nog niet verloren, je hebt nog niet verloren want de deuren van berouw staan nog wagenwijd open. En weet dat Allah jou nooit onrecht aan zal doen. Vraag Allah om jou te leiden, om jou van deze pijn te verlossen, vraag de Alhorende, vraag Hem die de smekende dienaar en dienares zal verhoren.

16-11-2011, 01:09



Citaat door karima_20:
Domme Marokkaanse zwakkelingen de (sommige) meiden van tegenwoordig! Ik hoop (het ziet er niet echt uit als een grap) echt dat dit geen grap is, want je bent zwaar gestoord als je hiermee doorgaat! Als je zoveel vrees had gehad voor Allah swt, dan zou je niet in deze gat belanden! Doe ffe normaal en probeer eens sterk te zijn! Zoveel redenen om die hond te dumpen! Ik zou hem al dumpen als ie zijn hand voor de grap opheft in een vorm van slaan of wat dan ook, is ie helemaal van de malle moer!

Sta op uit die droom a Marokkaanse koeien! Als een man je niet goed behandelt dan dumpen die zbel! Ik begrijp niet dat jullie (mensen die hopeloos verliefd zijn) dit zover kunnen laten komen en dat jullie wegkwijnen in de liefde! Heb zelfrespect a zbel! Ik kan hier zo boos om worden BAH!

Sorry dametje, ik kon je geen normale reactie geven, want die ben je niet waard! Als je sterker wordt en die zbel keihard weggooit dan zouden jij en ik misschien een normale gespreken kunnen voeren!

Houdoe.
check deze schijnheilige hoér van satan dan. ondertussen heb jij wel een strippenkaart bij de abortuskliniek en kom je hier de vrome hadja uithangen.

tarr iejoe baathath goekanfoe7 ienam. jij bent heus geen uitzondering hoor, jullie zijn allemaal 1 pot nat.

16-11-2011, 01:15

Citaat door James_S:
check deze schijnheilige hoér van satan dan. ondertussen heb jij wel een strippenkaart bij de abortuskliniek en kom je hier de vrome hadja uithangen.

tarr iejoe baathath goekanfoe7 ienam. jij bent heus geen uitzondering hoor, jullie zijn allemaal 1 pot nat.


Ik wil wat zeggen maar het lukt me gewoon niet
Jij bent gewoon dood iritant en je achtervolgd me gewoon!

16-11-2011, 01:15
haram relatie zal never nooit slagen tot en goed huwelijk en zeker hoe je hem nu beschrijft, en hoe hij daad werkelijk in elkaar zit en hoeveel pijn hij jou niet heeft verricht .. STOP hier onmiddellijk mee meid voor dat het echt fout loopt .

Pagina's : [1] 2 3 4 5