Bekijk volle/desktop versie : Geen catering maar een kokin? Hoe te werk!!



Pagina's : [1] 2

15-11-2011, 16:25
dames die hiermee ervaring hebben kan iemand mij aub hiermee helpen!! Nou ik ben bezig om mijn bruiloft te plannen en hamdoelah ik weet wat ik wil. Alleen beetje hier en daar gezeik maar ik probeer niet te stressen

Wie o wie van de dames heeft een bruiloft gehad zonder catering? Dus een zaal gehuurd en geen catering bij gedaan dat betekent dat een vrouwtje komt koken voor 250 a 300 man. Hoe hebben jullie dit ervaren en hoe deden jullie dit met het serveren? Kan iemand mij hiermee misschien helpen?

Wat is hiervan de nadelen? Oke de voordeel weten we dat is omdat et erggg goedkoper is dan catering. Sorry vind voor een catering 7000 a 8000 euro betalen erg duur!


hoor gauw

15-11-2011, 16:41


Nou schat, ik zal je vertellen! ik was tot vorige week ook van plan om geen catering te doen, dus ging ik op zoek naar diensten..
dus kokkin, afaraan, decoratie en serveersters!

- Als je fatsoenlijk decoratie en serveersters wil, ben je ong 2000 tot 3000 euro kwijt..

- En voor eten, dus vipastilla, vlees, toetje, drinken, brood, koffie, thee, koekjes, taart ong. 4000 (als t niet meer is)

Dan kom je op t zelfde neer, alleen als je een goeie catering neemt, hoef je daar ook niet voor te stressen, want alles apart is zoooooooooo irritant en stressvol!

Ik zou het echt niet doen meid!

15-11-2011, 16:53
Ik heb je een pm gestuurd

15-11-2011, 19:44
ik raad je een catering aan

er zijn cateringen die 25pp doen

kan je wel een paar cateringen aanraden

pm me maar

15-11-2011, 20:39


Assallaammou aleikoum,

Dat zou ik ook willen weten, ben ook van plan een kokkin te nemen ipv catering. Ben benieuwd naar de ervaringen

15-11-2011, 21:15
ik zou zelf nooit een catering doen, we hebe zelf bij de bruiloft van me neef een koking gehaald,
het is veel beter en netjes en goedkoper!!

15-11-2011, 21:22
ik had ook geen catering gedaan.

is alleen meer werk met geregel, maar verder helemaal goed gegaan hmdl.

had serveerteam al khayrat, superwijven. Ik had geen contactpersoon aangewezen en had geen schema voor ze. En toch hebben ze alles probleemloos opgepakt.

en het is goedkoper dan catering. Als je een goede catering wil, betaal je voor 300 mensen al gauw rond de 9000-10000euro

15-11-2011, 21:48

Citaat door vitamientje:
ik had ook geen catering gedaan.

is alleen meer werk met geregel, maar verder helemaal goed gegaan hmdl.

had serveerteam al khayrat, superwijven. Ik had geen contactpersoon aangewezen en had geen schema voor ze. En toch hebben ze alles probleemloos opgepakt.

en het is goedkoper dan catering. Als je een goede catering wil, betaal je voor 300 mensen al gauw rond de 9000-10000euro
Hoe heb je t eten besteld..bij een afaraan of een kokkin gehuurd...

15-11-2011, 22:01
Op mijn bruiloft had ik een top catering (Aaliyah), voor de sebe3 van mijn zoontje wilde ik het anders doen, kwam wel goedkoper uit maar omg wat een dramaaa moest overal achterna pfff, je moet echt alles zelf regelen, van servetten tot ne3ne3 ik raad je een kokkin echt af.

15-11-2011, 22:13

Citaat door tortelduifjes20:
Hoe heb je t eten besteld..bij een afaraan of een kokkin gehuurd...


ik had kokkin gedaan. Maar had net zo goed bij een afaraan gekund.

je moet alleen iemand hebben die ff op en neer rijd dan, of ze moeten het komen brengen.

en farah20: je moet idd alles zelf regelen. deco als die zaal dat niet heeft, na3na3, fruit, ijs, serveerspullen etc. iemand die daar niet op zit te wachten, moet dat dan ook niet doen.

Ik gun de meeste cateringbedrijven gewoon niet zo'n monsterwinst. omdat het overgrote deel wat ze serveren of doen prut is. werken met goedkope dingen, chaggie serveersters met een lage loon. dat geld steek ik liever in mijn eigen zakken.. niet alle cateringbedrijven, maar het overgrote deel toch wel..

15-11-2011, 22:23
Ik ben dat ook van plan insha'Allah om gewoon een kokkin te nemen.. en voor de rest hele goede, duidelijke afspraken te maken met wie wat doet.. En het zal insha'Allah wel goed komen zeker?

16-11-2011, 10:37

Citaat door MissMarokko18:
ik zou zelf nooit een catering doen, we hebe zelf bij de bruiloft van me neef een koking gehaald,
het is veel beter en netjes en goedkoper!!
Hoi dames,

Insha Allah ga ik volgend jaar april 2012 trouwen... En ik heb letterlijk alle catering bedrijven gebeld hier en daar en allemaal tussen 9000 a 10.000 euro alleen voor zaal en eten!! Kijk alsje het kan overhebben en doet niet pijn in je hart tjaahh zou je het kunnen overwegen. Maar ik dacht kom op he! Voor eten en zaal voor dat bedrag?? Wat heb ik gedaan athans mijn man dan hahahah! We gaan een kokin regelen ( hierbij moet je wel weten dat je et eten en fruit zelf moet halen maar zij geeft je een lijst met het aantal schaap of kip en aantal fruit) Ik dacht de mannen onze vaders en broers gaan dat dan halen. Ze gaat thuis zelf alles marineren en in de zaal koken. We hebben een vrouw via via geregeld die gaat de decoratie ( dit inclusief de borden dus alles wat je op tafel nodig hebt en de bruidstoel) en zij heeft ook serveersters die kan je ook inhuren. Dus in principe kom je veel voordeliger uit en misschien lijkt het wel hoofdpijn maar je regelt twee verschillende bedrijven die jou helpen om een droombruiloft te maken!

Alleen je moet wel mannen hebben die de boodschappen kunnen doen en auto hebben voor het vervoer van de eten naar de zaal toe!

veel succes meiden

16-11-2011, 10:39



Citaat door tasemant:
Ik ben dat ook van plan insha'Allah om gewoon een kokkin te nemen.. en voor de rest hele goede, duidelijke afspraken te maken met wie wat doet.. En het zal insha'Allah wel goed komen zeker?
jaah zeker komt het goed meis! Maar je kan ook een vrouw regelen die alleen de decoratie doet en zij heeft ook serveersters die zijn €100 euro per persoon en 1 persoon doet 4 tafels dus ongeveer heb je er 5 nodig. Dan hoef je ook niet een last te geven aan de familieleden.. Liever aan iemand die meer verstand van heeft. Zo'n organisatie die alle decoratie doet inclusief everthing bedraagt ongeveer 700 euro.

gr

16-11-2011, 11:09
http://Www.aaliyahcatering.nl is 25 euro per persoon je kan ze ook als kokkin in huren tel 0622255536

16-11-2011, 15:34
Ik heb een catering gevonden van 4500. Maar mijn man wilt nog Faran

Pagina's : [1] 2