Bekijk volle/desktop versie : Allochtonen bij B&W



Pagina's : [1] 2

08-11-2004, 20:12
Salaam mensjes,

Hebben jullie die marokkanen gezien bij B&W??? sjemienee, hadden ze dan geen andere marokkanen kunnen uitnodigen??? Deze waren halfgaar en spraken niet eens normaal ABN :schok: Vooral die marokkaan (Yousef):toink: Hij dacht vast dat hij de Islaam aan het verdedigen was, maar nee! Het waren allemaal

08-11-2004, 20:14



Citaat door miss_cuisine:
Salaam mensjes,

Hebben jullie die marokkanen gezien bij B&W??? sjemienee, hadden ze dan geen andere marokkanen kunnen uitnodigen??? Deze waren halfgaar en spraken niet eens normaal ABN :schok: Vooral die marokkaan (Yousef):toink: Hij dacht vast dat hij de Islaam aan het verdedigen was, maar nee! Het waren allemaal
Wat is er vreemd aan marokkanen die geen ABN spreken, dat doen de meeste niet.

08-11-2004, 20:16
Helaas heb ik dit gemist..wie kan mij hier meer over vertellen ..?

08-11-2004, 20:21
b&w kiest hier bewust voor!

08-11-2004, 20:26



Citaat door knorrepotje:
Wat is er vreemd aan marokkanen die geen ABN spreken, dat doen de meeste niet.
Het ging ook niet zo zeer om ABN, maar om wat Yousef bedoelde!! Hij keurde de daad bijna ''goed'' en hij had het continu over de ''opmerkingen en meningen'' van Gohg Ipv dat hij vertelde hoe het nou werkelijk zat in de Islaam!!!!

08-11-2004, 20:30
Ik vond die Afrikaanse met vlechten een ik-weet-het-beter-dus-houd-jij-maar-je-bek wijffie. Ze reageerde alsof ze de hele wereld heeft meegemaakt. Een vmbo-nerdje die dacht dat ze hoogbegaafd was. Soms dacht ik echt, "je hoeft niet te gillen hoor, ze horen je heus wel".

08-11-2004, 21:27

Citaat door miss_cuisine:
Salaam mensjes,

Hebben jullie die marokkanen gezien bij B&W??? sjemienee, hadden ze dan geen andere marokkanen kunnen uitnodigen??? Deze waren halfgaar en spraken niet eens normaal ABN :schok: Vooral die marokkaan (Yousef):toink: Hij dacht vast dat hij de Islaam aan het verdedigen was, maar nee! Het waren allemaal
Ik vond/vind het geen losers. Ik vind het juist goed dat ze op tv durven te komen en hun mening durven te uiten.. is toch niks mis mee? Dat ze toevallig geen ABN spraken doet er niet echt toe.. En trouwens als die Yousef de moord goed keurt mag en kan hij dat zeggen zoiets noemen wij vrijheid van meningsuiting!
Niet dat ik het met hem eens ben, maar wat ik hier mee wil is laat mensen alsjeblieft in hun waarden.. ook als ze jou mening niet delen en ook geen ABN spreken er zijn wel meer mensen die dat niet doen... Maar heb RESPECT..

08-11-2004, 22:25

Citaat door Homerus:
Het is: de meesten en Marokkanen schrijven we met een hoofdletter, net als Eskimo's.

Homerus


die zit.

08-11-2004, 22:26

Citaat door Homerus:
Het is: de meesten en Marokkanen schrijven we met een hoofdletter, net als Eskimo's.

Homerus
KnorKnor is ook 'maar' een allochtoon...

08-11-2004, 22:28

Citaat door knorrepotje:


die zit.
Idd...

08-11-2004, 22:30

Citaat door RitaMaria:
KnorKnor is ook 'maar' een allochtoon...
Blijkbaar

08-11-2004, 22:31

Citaat door knorrepotje:
Blijkbaar
Dat zeg ik...

08-11-2004, 22:33



Citaat door knorrepotje:


die zit.
En of die zit...Homerus die knorrie op zijn nummer zet!

Maar ik heb het ook gezien, die scholieren zijn uitgenodigd omdat zij mee gedaan hebben aan een documentaire bij BNN, 'Couscous en cola'.

Niet vergeten dat deze jongeren nog niet zo lang in Nederland zijn, vandaar dat het nederlands nog geen ABN was. Ze waren duidelijk te verstaan, ik stoorde me aan de ondertiteling, maar goed.

Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering.

08-11-2004, 22:36

Citaat door miss_cuisine:
Salaam mensjes,

Hebben jullie die marokkanen gezien bij B&W??? sjemienee, hadden ze dan geen andere marokkanen kunnen uitnodigen??? Deze waren halfgaar en spraken niet eens normaal ABN :schok: Vooral die marokkaan (Yousef):toink: Hij dacht vast dat hij de Islaam aan het verdedigen was, maar nee! Het waren allemaal
:melig: zeker ===> :schok: <===

Schaamte.. ze kenne nie eens praten.. De meeste wiste nie eens meer waar ze 't over hadden.. Tja naam zegt genoeg Cola en Couscous ofso?? Lmohim.. Zoals ik al eerder in deze topic heb gelezen.. Daar heb B&W misschien wel bewust voor gekozen.

Gegroet,

Berkania

08-11-2004, 22:43
Shit!!! Ik wilde dat (Couscous & Cola) ZOO graag zien, weet iemand wanneer het herhaald wordt oid?

Pagina's : [1] 2