Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk PFB Vanish



14-11-2011, 17:17
Graag wil ik jullie informeren over het volgende product!

Ik heb al sinds dat ik mn benen epileer en hars en mn bikinilijn hars last van ingegroeide haren, dit leek alleen maar erger en erger te worden met uiteindelijke allemaal plekjes overal. Echt geen gezicht!

Ik heb nu dit product geprobeerd en het helpt echt!
Ik combineer het met heel goed scrubben en dit opsmeren, mijn huid bij mijn bikinilijn is rustiger geworden en heb geen bultjes meer. De plekjes kunnen nu de tijd krijgen om vervagen.
Op mijn benen is mijn huid wat dikker, daar merk ik wat minder effect maar ook geeen last meer van ingegroeide haren. Soms hier en daar nog een bultje met een haartje erin. De huid op mijn benen is wat dikker dus ik ga ervan uit dat het wat langer duur voordat de plekjes vervagen.

http://www.pfbvanish.nl
het is te koop bij de o.a. de DA en online (komen verzendkosten bij).

15-11-2011, 16:12


wieeewww, hoop dat het een wonderproduct is, want ik heb echt last van ingegroeide haartjs op me knieeen door epileren

15-11-2011, 16:54
Ja ik scrub nu met een steentje, eerst deed ik het met een scrubhandschoen en dat koste me te veel energie. Deze steen scrubt veel beter, moet wel voorzichtig zijn dat je niet te ruw scubt want heb al een paar schaafwonden aan overgehouden.

Ik denk dat je zulke steentjes bij de bodyshop kunt vinden.