Bekijk volle/desktop versie : Ik denk dat mijn vriend getrouwd is.....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

14-11-2011, 16:41
[ Salaam dames,

ik heb nu al een paar maanden een relatie met iemand die ik heb leren kennen, alleen vermoed ik dat hij getrouwd is. Dat gevoel had ik al van dag één, en dat was ook de allereerste vraag die ik hem had gesteld, maar heeft hij me kunnen overtuigen dat dit niet zo is. na een poosje blijft mijn gevoel toch knagen.

Ik leerde hem kennen in de zomer, was met een vriendin gezellig op terras wat aan het eten toen hij langsliep, mijn blik kruiste de zijne en voelde het opeens kriebelen op mijn buik, hij is dan nogmaals gepasseerd en wenkte mij bij zich. Ik gaf daar geen gehoor aan omdat ik vond dat hij de eerste stap moest zetten, en toen liep hij weg. Toen ik klaar was met eten stond ik op om naar het toilet te gaan (in het restaurant liep hij opeens achter me aan, blijkbaar was hij toch in de buurt gebleven om me in de gaten te houden en toen ik naar binnenliep is hij me gevolgd.

Daar vertelde hij me dat hij me niet wou aanspreken op terras omdat er rechtover mij een oude marokkaanse man zat die hij kende, en uit respect voor die man wou hij dus niet komen of mij daar aanspreken. Ik geloofde hem niet en vroeg hem of hij getrouwd was, hij zwoor van niet. Ik bleef dan in contact met hem, zijn gsm ligt vaak uit. s'nachts kan ik hem nooit bereiken, ik kan hem enkel bellen overdag of tussen 18u-20u daarna niet meer of tenzij hij mij zelf belt.

Hij zegt dat dit komt omdat hij een zware job heeft en bij thuiskomt zo moe is dat slapen nog het enige is waar hij aan denkt. Hij wil niet gestoord worden door zijn vrienden, en ook zijn baas belt hem te pas en te onpas op om een onverwachte klus te klaren. We hebben hier vaak ruzie om gehad, omdat ik hem namelijk niet geloof.

Hij zweert dan weer op alles wat hem lief is,van whoelah tot zelfs zware woorden zoals : 'Als ik lieg dan ben ik een monafiek of mag ik ter plekke doodvallen' Zijn telefoon ligt zo vaak uit, echt niet normaal. Het ging een tijdje goed, maar mijn vermoedens zijn te sterk. Ik wil weten of hij getrouwd is, ik ben van plan om tot het uiterste te gaan, indien dit zo is dan maak ik zijn leven kapot! Wil hem achtervolgen, maar weet niet hoe ik dit het best kan aanpakken, ik heb namelijk geen rijbewijs/auto.

Er klopt iets niet aan hem, hij denkt dat hij een goedgelovig meisje aan de haak heeft geslaan, ik gedraag me ook dom juist om hem uit zijn tent te lokken, maar ik weet wel beter. Als hij niet getrouwd is dan heeft iets te verbergen voor me. Iemand tips voor mij hoe ik dit het best aanpak? Zijn levensverhaal zit echt vol leugens dat ik niet anders kan denken dan dat hij iets verbergt voor mij, stel dat het niet zo is dan kan ik verder, is hij wel degelijk getrouwd dan zoek ik zijn vrouw op, zij heeft het recht om dit te weten. Wie helpt me een handje. Hij woont trouwens in Brussel, zijn adres ken ik niet en wilt hij niet kwijt, toen ik hem net leerde kennen zij hij dat hij alleen woonde, en nu woont hij 'samen met een oom en zijn vrouw'. Ik ga niet in op reacties die niet onderwerp gerelateerd zijn. ]

14-11-2011, 16:44


Meid, met alle respect, waarom verlaag je jezelf tot zo een niveau?

Hou jezelf in je waarde en stop hiermee!
Dit is toch overduidelijk?

14-11-2011, 16:45
je wantrouwt hem zo erg, dump hem dan
waarom nog zoveel energie in steken en research doen.

14-11-2011, 16:45
ok, hij woont in brussel en waar woon jij ook gewoon in brussel?

14-11-2011, 16:47


Waar woon jijzelf?

14-11-2011, 16:50
vanwaar ben jij?

14-11-2011, 16:51
Ik ben van Antwerpen, ik ga hier vanavond verder op in. Ben nu op mijn werk en ga zo door.

14-11-2011, 16:51
als hij bereikbaar wil zijn dan is hij bereikbaar. Ipv alternatieven te zoeken: bijvoorbeeld een extra telefoon waar jij enkel op kan bellen. Als je gevoel zegt dat hij getrouwd is, dan is een man dat meestal ook.

14-11-2011, 16:55

Citaat door Sharia:
je wantrouwt hem zo erg, dump hem dan
waarom nog zoveel energie in steken en research doen.
Ze denkt haar PHD in speurwerk onderzoek te halen

Yeh tijdverdrijf.

14-11-2011, 16:57
Vertrouw op je gevoel en laat het gaan.

Als ik al die vrouwen op moest gaan zoeken wiens man vreemd gaat/ging! had ik hier een dagtaak aan.

En geloof mij maar van sommigen heb ik zoveel informatie (werk,huisadres) maar ik bemoei me er niet mee.

Zelf zou ik NOOIT een relatie in stand houden waarvan je weet dat de man getrouwd is.
Ergens weten die vrouwen het zelf ookw el maar doen ze alsof hun neus bloed.

14-11-2011, 17:00
had je hem gelijk gevraagd of hij getrouwd is of begrijp ik het verkeerd?

Volgens mij kloppen je vermoedens en is hij waarschijnlijk getrouwd, meid.

Steek er geen energie in en verbreek het contact gewoon.

Wat willen die mannen die getrouwd zijn hier mee bereiken a3ibadallah! Een 2de vrouw?

14-11-2011, 17:01
waarom zo wanhopig aan iemand vastklampen die je niet volledig vertrouwt.....

14-11-2011, 17:02


Hij hoeft alleen nog maar met een bord op zijn voorhoofd te lopen met IK BEN GETROUWD ben je dan zeker van je zaak?

14-11-2011, 17:06

Citaat door prinses3arbia:
Vertrouw op je gevoel en laat het gaan.

Als ik al die vrouwen op moest gaan zoeken wiens man vreemd gaat/ging! had ik hier een dagtaak aan.

En geloof mij maar van sommigen heb ik zoveel informatie (werk,huisadres) maar ik bemoei me er niet mee.

Zelf zou ik NOOIT een relatie in stand houden waarvan je weet dat de man getrouwd is.
Ergens weten die vrouwen het zelf ookw el maar doen ze alsof hun neus bloed.
Allatif is dat Cheba Zahouania in je OT. Wat een eng mens wajaw freakyyyyyy foto!

14-11-2011, 17:11

Citaat door Wynona:
Allatif is dat Cheba Zahouania in je OT. Wat een eng mens wajaw freakyyyyyy foto!
Cheba Zahouania is one of a kind a sa7ebti!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7