Bekijk volle/desktop versie : Israël blij met explosie Iraanse legerbasis



Pagina's : [1] 2

13-11-2011, 22:16
JERUZALEM - Israël zal geen tranen laten om de zware explosie zaterdag op een legerbasis in Iran.

''Ik ken de omvang van de ontploffing niet. Maar het zou wenselijk zijn als dit vaker voorkomt'', zei minister van Defensie en oud-premier Ehud Barak zondag. Israël en Iran zijn al tientallen jaren aartsvijanden.
Door een explosie van munitie op een basis van de Iraanse Revolutionaire Garde vielen zaterdag zeker 17 doden en 16 gewonden.
De explosie was tientallen kilometers verderop nog te voelen. Iran gaat uit van een ongeluk. De Revolutionaire Garde is het elitekorps van het Iraanse bewind.


ANP.

13-11-2011, 22:26


Israël toch ... zal zich toch ooit moeten bewijzen als supermacht
hoogstwaarschijnlijk zal dat tegen Iran gebeuren

13-11-2011, 22:26
Iran zegt Isrrael totaal van de kaart te willen vagen, dan lijkt mij deze opmerking niet zo gek.

13-11-2011, 22:27

Citaat door 2Pac:
Israël toch ... zal zich toch ooit moeten bewijzen als supermacht
hoogstwaarschijnlijk zal dat tegen Iran gebeuren

Met Amerika aan haar zijde, aber natürlich.

Citaat door roek:
Iran zegt Isrrael totaal van de kaart te willen vagen, dan lijkt mij deze opmerking niet zo gek.
E3. Wrong.

13-11-2011, 22:30



Citaat door roek:
Iran zegt Isrrael totaal van de kaart te willen vagen, dan lijkt mij deze opmerking niet zo gek.
echt waar!!!
wanneer hebben ze dat gezegd..

13-11-2011, 22:30

Citaat door Insubordinatie.:
Met Amerika aan haar zijde, aber natürlich.

E3. Wrong.
Amerika zal op een gegeven moment niets voorstellen...

voorheen had je Groot Brittanië als supermacht, met London als de economische hoofdstad en de pond als wereldvaluta
vervolgens is Amerika supermacht, met Washington als economische hoofdstad en de dollar als wereldvaluta
dan mag het niet lang meer duren voordat iedereen rekent in shekalim

13-11-2011, 22:31

Citaat door Insubordinatie.:
JERUZALEM - Israël zal geen tranen laten om de zware explosie zaterdag op een legerbasis in Iran.

''Ik ken de omvang van de ontploffing niet. Maar het zou wenselijk zijn als dit vaker voorkomt'', zei minister van Defensie en oud-premier Ehud Barak zondag. Israël en Iran zijn al tientallen jaren aartsvijanden.
Door een explosie van munitie op een basis van de Iraanse Revolutionaire Garde vielen zaterdag zeker 17 doden en 16 gewonden.
De explosie was tientallen kilometers verderop nog te voelen. Iran gaat uit van een ongeluk. De Revolutionaire Garde is het elitekorps van het Iraanse bewind.


ANP.
blij zijn om onschuldige doden..

13-11-2011, 22:34

Citaat door Insubordinatie.:
JERUZALEM - Israël zal geen tranen laten om de zware explosie zaterdag op een legerbasis in Iran.

''Ik ken de omvang van de ontploffing niet. Maar het zou wenselijk zijn als dit vaker voorkomt'', zei minister van Defensie en oud-premier Ehud Barak zondag. Israël en Iran zijn al tientallen jaren aartsvijanden.
Door een explosie van munitie op een basis van de Iraanse Revolutionaire Garde vielen zaterdag zeker 17 doden en 16 gewonden.
De explosie was tientallen kilometers verderop nog te voelen. Iran gaat uit van een ongeluk. De Revolutionaire Garde is het elitekorps van het Iraanse bewind.


ANP.
Ik geloof hier helemaal niks van.

13-11-2011, 22:53

Citaat door Noordeloos:
Ik geloof hier helemaal niks van.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10917173/__Isral_blij_met_explosie_Iran__.html?cid=rss

13-11-2011, 22:54

13-11-2011, 22:57
Roek, darling.
Jij bent typisch een gevalletje van dit.

13-11-2011, 23:02

Citaat door DEMO:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10917173/__Isral_blij_met_explosie_Iran__.html?cid=rss
Hihi dacht ik t nie. De Telegraaf, need I say more?

13-11-2011, 23:08



Citaat door Noordeloos:
Hihi dacht ik t nie. De Telegraaf, need I say more?
hehe eindelijk geloof je die shit niet meer..maar wees niet getreurd kies er een uit de volgende link..
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL307&q=Minis ter+Isra%C3%ABl+blij+met+doden+Iran&btnG=Google+zo eken&oq=Minister+Isra%C3%ABl+blij+met+doden+Iran&a q=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=238l238l0l1475l1l1l0l 0l0l0l83l83l1l1l0

13-11-2011, 23:21

Citaat door DEMO:
hehe eindelijk geloof je die shit niet meer
Ik heb van me leven nog nooit 1 Telegraaf gekocht. Jij kwam ermee aan hoor.

Ik geloof nog steeds niks van dat berichtje. 't Is even onzinnig als waardeloos. Je google-oogst laat ook geen enkele serieuze krant zien, enkel wat herhalingen van dezelfde nutteloze kop op even nutteloze internet sites.
Onzinnig dit. Gewoon flauwekul.

13-11-2011, 23:29
Wat een onzin om niks. Je had ook gewoon kunnen vragen of ik de exacte link wou plaatsen.

Pagina's : [1] 2