Bekijk volle/desktop versie : Ik kan het niet



Pagina's : [1] 2 3

12-11-2011, 22:30
[ Ik kan het gewoon niet afsluiten voor mezelf. Ik zit nog steeds met vragen, en zolang ik daar het antwoord niet van heb kan ik het niet afsluiten voor mezelf.

Alleen weiger ik gewoon contact op te nemen met hem omdat mijn trots in de weg staat]

Dusdat

12-11-2011, 22:42


allemaal kijken en niet reageren -__-

12-11-2011, 22:43
Ooooooooooooh. Vandaaaaaaaar je frustraties!

12-11-2011, 22:50
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. I fucking dont know what to do

12-11-2011, 22:50


Potje janken?

12-11-2011, 22:50
Niemand mag mij kwalijk nemen als ik gemeen reageer ofzo, i am a broken hearted girl.

12-11-2011, 22:51
Heb ik al meer dan genoeg gedaan, ik wil concrete acties.

12-11-2011, 22:52
Suiker kopen en om zijn hand gaan vragen bij pappie en mammie?

12-11-2011, 22:56
Hahaha, ik sterf liever

12-11-2011, 23:00

Citaat door mister-x:
ga maar lekker dood van binnen.
ok.

12-11-2011, 23:05

Citaat door __Fatiha__:
Waait wel over.
Vragen heb je altijd in het begin, zorg ervoor dat je trots je in de weg zal blijven staan.
heheh eindelijk een serieuze reactie. Thanks! Ik wil gewoon zo graag weten of hij ook aan mij denkt, en of hij me mist. Of het echt was wat wij hadden. Pff, vragen waarvan ik het antwoord nooit zal weten. maar het vreet aan me.

12-11-2011, 23:13

Citaat door __Fatiha__:
No thanks.

Oh dat zeker wel. Maar mannen zetten zich wel sneller over dingen heen, wij vrouwen moeten altijd alles analyseren en overdenken en we willen altijd dat ze aan ons blijven denken en het liefst dezelfde pijnlijke verdriet ervaren.
Helaas is dat bijna nooit de realiteit.

Hij gaat vast verder, en hij zal steeds minder aan je denken.

Waarom ging het over eigenlijk?
Hij zit in een dip. Weet niet wat hij wilt met zn leven en wilt mij niet aan met hem laten omdat ik nog jong ben en beter verdien. Hij kan me niet de stabiliteit bieden die ik verdien. En hij zei nog van " Ik weet dat ik spijt ga krijgen want je bent eigenlijk de perfecte vrouw maar ik wil niet alle deuren voor je sluiten".

Ik weet niet of ik het nou wel of niet moet geloven. Aan de ene kant geloof ik het wel, ook omdat ik zag hoe hij met mij omging enz. En aan de andere kant denk ik, als je echt van mij hield had je no matter what niet opgegeven..

12-11-2011, 23:13


Denk er niet meer aan en move on. Zulke vragen maken je gek voor niets.

12-11-2011, 23:16

Citaat door HBTC:
Denk er niet meer aan en move on. Zulke vragen maken je gek voor niets.
dat lukt me dus niet. Ik kan het geen plekje geven omdat die vragen mij gewoon bezig houden. Ik krijg het maar niet uit mn hoofd

12-11-2011, 23:16

Citaat door __Fatiha__:
Been there done that.

Soms schiet hen gewoon iets spontaan te binnen en dan willen ze van je af, hoe geweldig, perfect en leuk je wel niet bent voor hen. Ze zijn gewoon fucking stupid, en weten niet wat ze laten gaan.

Hoe dan ook, degene die jouw hart echt voor de rest van je leven mag hebben, zal dankbaar zijn dat hij deze fout heeft gemaakt
Dat is waar, maarja hoe ga ik hier nou ooit overheen komen. Ik durf niemand meer te vertrouwen. Ik geloof ze niet meer.

Pagina's : [1] 2 3