Bekijk volle/desktop versie : Ik haat greys anatomy



Pagina's : [1] 2

12-11-2011, 13:16
Waaaaarom weer zo'n aflevering, waarin bijna iedereen doodgaat

en ik weer moet janken
wat is dat, ik haat dat, en het erge is, altijd maar weer moeten wachten

12-11-2011, 14:21


Ik weet dat het al heel lang geleden is. Maar toen het bleek dat Izzie kanker had gekregen leek het alsof een dierbare kanker had gekregen ofsow. Ik moest echt huilen & dagen eraan denken. Ik en overdrijven weer omg

12-11-2011, 14:22
Wie is nou weer doodgegaan? Of bijna doodgegaan?

12-11-2011, 14:36
Wil je het echt weten???

oke de man van terry, maar was heel zielig gespeeld.
En yang had dus die operatie gedaan, en waarschijnlijk gaat karev ook dood.
meredith blijft altijd daar plakken

12-11-2011, 14:38



Citaat door FLOWERBOMB88:
Wil je het echt weten???

oke de man van terry, maar was heel zielig gespeeld.
En yang had dus die operatie gedaan, en waarschijnlijk gaat karev ook dood.
meredith blijft altijd daar plakken
Oké, ik heb foto's nodig. Wie was Terry ook al weer? En Karev? Karev is toch die lekkertje? De man van Izzy?

Het is al zo lang geleden dat ik het voor laatst heb gezien, moet de seizoenen even downloaden.

12-11-2011, 14:43

Citaat door Miss_Elwafa:
Oké, ik heb foto's nodig. Wie was Terry ook al weer? En Karev? Karev is toch die lekkertje? De man van Izzy?

Het is al zo lang geleden dat ik het voor laatst heb gezien, moet de seizoenen even downloaden.
Ik ben jaloers dat je lang niet alles hebt gezien, dan kan je alles achter elkaar kijken, karev man van izzie, terry is die hartchirurg. watch-series.com kan je alles kijken tot en met seizoen 8.

videobb zou ik neit doen die irriteert na 20 min kan je nie meer kijken, ik zou beginnen met megavideo en daarna novamov kiezen

12-11-2011, 14:45


IK BEDOEL TEDDY ALTMAN daar haar man van henry burton is doodgegaan

12-11-2011, 14:48
Ik volgde die serie ook maar heb het al lange tijd niet meer gezien

12-11-2011, 14:57
Zo hey! Seizoen 8 .. zo ver zijn ze nu ! Ik ben nog bij seizoen 4 denk ik, haha. Ik heb heel wat te inhalen.

12-11-2011, 15:30
Ik heb na deze parodie, Grey's niet meer serieus kunnen nemen

[video=youtube;S_tlAnd5VEw]http://www.youtube.com/watch?v=S_tlAnd5VEw[/video]

12-11-2011, 15:35

Citaat door Melleke:
Ik heb na deze parodie, Grey's niet meer serieus kunnen nemen

[video=youtube;S_tlAnd5VEw]http://www.youtube.com/watch?v=S_tlAnd5VEw[/video]

12-11-2011, 15:37
TS, zag je hoe Yang het helemaal verloor, toen ze zich realiseerde dat ze hem had geopereerd?

Mooi shot.
Werd wel tijd voor spanning weer, was te lang een beetje boring. Dat gezeik rondom die adoptie etc..

12-11-2011, 17:13


Jaaaa, maar toen had ik wel verwacht dat ze naar webber zou rennen, maar ja wel mooi gemaakt, alleen hunt had echt altman weg moeten duwen bij die operatie

12-11-2011, 17:17

Citaat door FLOWERBOMB88:
Waaaaarom weer zo'n aflevering, waarin bijna iedereen doodgaat

en ik weer moet janken
wat is dat, ik haat dat, en het erge is, altijd maar weer moeten wachten
nu jij nog, a waardeloos stuk stront.

12-11-2011, 17:21

Citaat door FLOWERBOMB88:
Jaaaa, maar toen had ik wel verwacht dat ze naar webber zou rennen, maar ja wel mooi gemaakt, alleen hunt had echt altman weg moeten duwen bij die operatie
Nee man, dan zou die vrouw op de operatietafel het niet overleven, die daar zoiezo al lag als schuld van die bolle lesbo.

Eindshot van de aflevering was wel overdreven, opeens al die dooie op de grond. Ik wil de volgende wel weer zien eigenlijk.

Pagina's : [1] 2