Bekijk volle/desktop versie : Tawheed moskee sluiten, ok maar dan ook



Pagina's : [1] 2

07-11-2004, 16:52
het Vaticaan na al die aanslagen va de IRA
en dichter bij huis de mileu organisatie waar de moordenaar van PIM lid van was!

07-11-2004, 16:53


En natuurlijk het Hells Angels hoofdkwartier na al die liquidaties

07-11-2004, 16:57

Citaat door ghiezzoe:
het Vaticaan na al die aanslagen va de IRA
en dichter bij huis de mileu organisatie waar de moordenaar van PIM lid van was!
Crush; 36 cL.


Hoewel je vergelijking niet ver verwijderd is van de waarheid, is het ook niet zo gek om eens gezonde vraagtekens te plaatsen bij de door jou genoemde moskee.

gEwE

07-11-2004, 16:57
Belachelijk dat die moskee nog niet vol zit met islamitische AIVD-ers.

07-11-2004, 17:02


Als er een moskee is waar ik het liefst naar toe ga is het wel de el tawheed moskee...daar kom je de pure islam tegen....

of er moeten dingen aan de hand zijn waar ik niets over weet.....dat zou me zwaar maar dan ook echt zwaar verbazen....ik bouw dan mijn eigen moskee dan weet ik zeker dat er niet gefriemeld wordt

07-11-2004, 17:03

Citaat door mister_ano:
Als er een moskee is waar ik het liefst naar toe ga is het wel de el tawheed moskee...daar kom je de pure islam tegen....

of er moeten dingen aan de hand zijn waar ik niets over weet.....dat zou me zwaar maar dan ook echt zwaar verbazen.....ik bouw dan mijn eigen moskee dan weet ik zeker dat er niet gefriemeld wordt
Ja, vereiste is dan wel dat jij als enige daar komt.

07-11-2004, 17:04
Wat ghiezzoe zegt daar zit heel wat waarheid in...justitie zal wel bang zijn voor de gevolgen...de geschiedenis leert ons dat die terroristen ook heel wat in hun mars hebben.

07-11-2004, 17:38

Citaat door gEwE:
Ja, vereiste is dan wel dat jij als enige daar komt.

Als het mijn moskee is dan heb ik controle over alles en als ik dan diegene ben met kennis zal ik prediken met het woord van Allah en Zijn boodschapper vzmh...de vredige islam(dat klinkt gek,maar toch moet het erbij vermeldt worden....er is maar 1 islam maar door de kwaadheid van mensen lijken er meerdere te zijn.

Kom je ook?

07-11-2004, 17:49

Citaat door mismuis:
het zou dom zijn om die moskee te sluiten.

ze gaan echt wel gewoon door hoor en dan weet je niet meer WAAR ze zijn en WIE "ze" zijn.
Dus je gaat er bij voorbaat al vanuit dat daar zaken gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen?
Ik durf te wedden dat je alleen maar weet in welke stad deze moskee ligt (niet zo moeilijk trouwens) en dat jij alleen uitgaat van wat er op het nieuws wordt gezegd....
Maar vergeet niet dat wat het nieuws verkondigt geen feiten zijn....

07-11-2004, 17:56

Citaat door schaaktijger:
ach tuurlijk is het heel gemakkelijk om 1 moskee eruit te pikken en te zeggen :sluiten die hap. Maar de berichtgeving over die moskee is nu niet bepaald hartverwarmend. Dat dreigfilmpje aan Wilders schijnt toch ook uit die kringen te komen en dat kan moeilijk verzonnen zijn, waarom zou je?
Mohammed b scheen er ook vaak te komen. Als ik het zo hoor, schijnen er niet al te fraaie dingen te worden verkondigd. Tevens de reacties van de mensen die er komen op de dood van Van Gogh waren ook niet echt charmerend.
Het kwam er op neer dat het wel goed was die moord.
Ik kom er ook, word ik dan automatisch een verdachte

07-11-2004, 18:12

Citaat door schaaktijger:
Nou sorry hoor, maar ik heb alleen maar slechte dingen gehoord.
Het spijt me zeer.
Zoals wat dan? Ik hoor ook heel erg veel, maar dat wil nog helemaal niets zeggen. Dat kan zelfs mijn neefje bedenken...

07-11-2004, 18:39

Citaat door schaaktijger:
ach tuurlijk is het heel gemakkelijk om 1 moskee eruit te pikken en te zeggen :sluiten die hap. Maar de berichtgeving over die moskee is nu niet bepaald hartverwarmend. Dat dreigfilmpje aan Wilders schijnt toch ook uit die kringen te komen en dat kan moeilijk verzonnen zijn, waarom zou je?
Mohammed b scheen er ook vaak te komen. Als ik het zo hoor, schijnen er niet al te fraaie dingen te worden verkondigd. Tevens de reacties van de mensen die er komen op de dood van Van Gogh waren ook niet echt charmerend.
Het kwam er op neer dat het wel goed was die moord.
Hoor wat je wilt horen..zie wat je wilt zien..geloof wat je wilt geloven.

Ik kom er ook...sluit me op!

07-11-2004, 18:42



Citaat door schaaktijger:
- mohammed b kwam er
Wat wil dit zeggen? Ja ik zie de link niet hoor.......Ik de El Tawheed moskee en die roept écht niet op tot dit soort acties!


Citaat:

- filmpje met bedreiging op Wilders kwam uit die kringen
Wat voor 'kringen' bedoel je precies?



Citaat:

- reacties op moord Van Gogh
Je bedoelt die vier mannen die het afkeurde en die andere man die het wel begreep?


Citaat:

- ideeen over homo's
Het is geen geheim dat de Islaam (én het Christendom én het Jodendom etc.) homosexualiteit verbied, dat dit niet in jou straatje past....sorry maar helaas.


Citaat:

- ideeen over nederlanders
Dan moet je toch wel iets duidelijker zijn.



Citaat:

of dit is allemaal niet waar?
Nee inderdaad. Maar of je dat ooit zal inzien betwijfel ik.


Citaat:

wat wordt er dan wel verkondigd???
Ga er eens heen zou ik zeggen. Trouwens vraag het die mannetjes die zo zielig waren om daar te gaan spioneren. Het had ze een heleboel bespaart als ze gewoon naar binnen waren geweest en bandjes hadden gekocht .
In een Moskee wordt het woord van Allah verkondigd, niets nieuws.

07-11-2004, 19:30

Citaat door ghiezzoe:
het Vaticaan na al die aanslagen va de IRA
en dichter bij huis de mileu organisatie waar de moordenaar van PIM lid van was!
Wat mij betreft, mag die Tawheed moskee open blijven -die is zo marginaal- en zou het Vaticaan gesloten moeten worden.

Maar dat ligt helaas niet binnen onze mogelijkheden. Nee, laten we net zoals de Engelsen dat een paar eeuwen eerder deden, ons afscheiden van die machtsbeluste zeverlap in Rome en bisschop Muskens of desnoods onze koningin tot hoofd tot hoofd ervan maken. Dan lopen die kerken vanzelf weer vol.

Maly Pense

07-11-2004, 19:39

Citaat door maly_pense:
Wat mij betreft, mag die Tawheed moskee open blijven -die is zo marginaal- en zou het Vaticaan gesloten moeten worden.

Maar dat ligt helaas niet binnen onze mogelijkheden. Nee, laten we net zoals de Engelsen dat een paar eeuwen eerder deden, ons afscheiden van die machtsbeluste zeverlap in Rome en bisschop Muskens of desnoods onze koningin tot hoofd tot hoofd ervan maken. Dan lopen die kerken vanzelf weer vol.

Maly Pense
Misplaatste grap natuurlijk. De kerken hier lopen leeg en dat is prima. God bestaat niet en dat is nu wel duidelijk...

Pagina's : [1] 2