Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongeren en Sexualiteit



Pagina's : [1] 2 3 4

08-01-2003, 23:20
Tjah....Ze3ma effe proberen serieus te doen dit keer.
Als je niet begrijpt wat de bedoeling is moet je reageren...alvast bedankt



Dit ben ik niet!

08-01-2003, 23:30


Ik begrijp het niet MAG IK NU REAGEREN!


THANKS ALOT PAL!

NEXT!

08-01-2003, 23:33
maar waar moeten we nu serieus over doen dan??

08-01-2003, 23:33

Citaat:
Origineel gepost door laboudanda
Ik begrijp het niet MAG IK NU REAGREREN!


THANKS ALOT PAL!

NEXT!
Okey...Maarre gebruik je ook een hoofddeksel?
Zo niet, bij blokker kosten ze €12,55 per stuk!

Wat de bedoeling is van dit hoofddeksel leg ik in een andere reply wel uit ...Als je natuurlijk weer reagreert!

-Y-

08-01-2003, 23:36



Citaat:
Origineel gepost door 3ebergrechts
maar waar moeten we nu serieus over doen dan??
Over Marokkaanse jongeren en Sexualiteit. Gevoelige onderwerp, desnoods discussieren we met een zachte hand!

Maarre je weet maar nooit met Marokkaanse jongeren.

-Y-

08-01-2003, 23:37
ohja moet je altijd voorzichtig mee doen, en trouwens met Marokkanen kun je daar toch niet over discussieren.

08-01-2003, 23:38
Hey hoofddeksels zijn maar 5 orro bij de ALDI !!!

Wees snel want OP=OP!

NEXT!

08-01-2003, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door 3ebergrechts
ohja moet je altijd voorzichtig mee doen, en trouwens met Marokkanen kun je daar toch niet over discussieren.
Ik kan op dit momen alleen maar helder nadenken...dus ik zal het effe morgen proberen om een echte discussie op gang te zetten!


-Y-

09-01-2003, 01:39

Citaat:
Origineel gepost door Nasir007
laten we het over hebben over marokkaanse meisjes en sexualiteit lijkt mij beter want daar zijn de problemen het meeste.
ja t is nou eenmaal veel makkelijker om
over andermans problemen te praten


MijnZoetje

09-01-2003, 07:44

Citaat:
Origineel gepost door laboudanda
Hey hoofddeksels zijn maar 5 orro bij de ALDI !!!

Wees snel want OP=OP!

NEXT!
alweer uitverkoop, zonder dat ik het weet

09-01-2003, 08:40

Citaat:
Origineel gepost door Nasir007
laten we het over hebben over marokkaanse meisjes en sexualiteit lijkt mij beter want daar zijn de problemen het meeste.
welke problemen bedoel je.........dat wij maagd moeten zijn, ik vind dat iets tussen man en vrouw ik ken genoeg moslims die het niet zo belangrijk meer vinden dat een meisje maagd moet zijn want je kunt zeggen wat je wilt dit is nederland in 2003 en ik vind dat je vrijer moet kunnen zijn wat betreft relaties en seks ik bedoel VOLGENS MIJ ZIJN ZE IN MAROKKO QUA DAT NOG VERDER DAN HIER......!!!!

09-01-2003, 10:08
wat is dit nou weer voor vage topic???

09-01-2003, 10:09


Ik praat altijd heel open over sex! Met mijn zus, tantes en nicht en met mn neef. Met mijn mannekle ben ik er ook heel open over. Ik ivnd dat je daar best over mag praten, want het onderwerpt wordt meestal als taboe beschouwd en die gedachte moet veranderen

09-01-2003, 11:03

Citaat:
Origineel gepost door Asri
Tjah....Ze3ma effe proberen serieus te doen dit keer.
Als je niet begrijpt wat de bedoeling is moet je reageren...alvast bedankt



Dit ben ik niet!
ohhhhhhhh wat een poekieee...oh en zie mijn avatar. Its me

09-01-2003, 11:08

Citaat:
Origineel gepost door BellaScorpione
welke problemen bedoel je.........dat wij maagd moeten zijn, ik vind dat iets tussen man en vrouw ik ken genoeg moslims die het niet zo belangrijk meer vinden dat een meisje maagd moet zijn want je kunt zeggen wat je wilt dit is nederland in 2003 en ik vind dat je vrijer moet kunnen zijn wat betreft relaties en seks ik bedoel VOLGENS MIJ ZIJN ZE IN MAROKKO QUA DAT NOG VERDER DAN HIER......!!!!
een ding heb je wel gelijk in dat het iets is tussen man en vrouw !!!Maar niet omdat we in 2003 leven dat we onze benen moeten open doen voor jan en alleman omdat andere (zogezegde moslims) dat niet belangrijk vinden .Hallo ik weet niet voor wie het belangrijk is voor GOD of voor die anderen.We moeten maagd blijven tot ons huwelijk weet je nog .Of staat dat niet in de Koran van 2003??????

Pagina's : [1] 2 3 4