Bekijk volle/desktop versie : Zidane beter dan messi. HET BEWIJS !!!



12-11-2011, 01:22
‘Zidane was de laatste geweldige speler, hierna kies ik voor Messi’
Zaterdag, 12 november 2011 om 00:13
Lionel Messi is pas 24 jaar, maar heeft eigenlijk alles al bereikt in zijn loopbaan. De Argentijn kan na Michel Platini bovendien de eerste speler worden die de Gouden Bal voor de derde opeenvolgende keer in ontvangst mag nemen. Patrick Vieira, directeur voetbalontwikkeling van Manchester City, is vol lof over de aanvaller van Barcelona.

“Zidane was de laatste geweldige speler die ik heb gezien en hierna kies ik voor Messi”, aldus de Fransman op de officiële website van Barcelona. “Hij is een type speler die eens in de tien tot vijftien jaar verschijnt. Ik denk dat Messi het verschil maakt. Wat hem divers maakt, is dat hij niet egoïstisch is. Hij speelt voor het team. Wat ik het mooiste van hem vind, is dat hij in het belang van het team speelt.”
“Dat is waar voetbal om draait, spelen voor het team”, vervolgt de ex-middenvelder, die zelf ook over een goedgevulde prijzenkast beschikt. “Zijn klasse maakt het verschil, hij is een fantastische speler.” Ook dit seizoen is Messi weer op dreef. De linkspoot maakte in totaal al 23 doelpunten in achttien wedstrijden. Bovendien bereidde hij veertien treffers direct voor.

12-11-2011, 01:24


Je kan heel goed citeren TR

12-11-2011, 01:32
Triestine de homofiele dwerg