Bekijk volle/desktop versie : Xavi : zonder casillas geen wereldkampioen. Beste keeper ooit



Pagina's : [1] 2

12-11-2011, 00:10
Teamgenoot Xavi wijst Casillas' redding op Robbens schot ook aan als meest waardevolle. “De finale werd bepaald door een detail, in dit geval één van Iker. Het was de mooiste redding. Ik kan me er ook nog één van Iker herinneren in het Ramón Sánchez Pizjuán, tegen Sevilla. Toen redde hij heel mooi op een poging van Diego Perotti. Maar die in Johannesburg was memorabeler.”

12-11-2011, 00:11


Maar: Liever dood dan barcajood
Dood aan barca en haar troep

12-11-2011, 00:23
Teamgenoot Casillas wijst Iniestas' goal aan als meest waardevolle. “De finale werd bepaald door een detail, in dit geval één van Iniesta Het was de mooiste schot. Ik kan me er ook nog één van Iker herinneren in het Ramón Sánchez Pizjuán, tegen Sevilla. Toen redde hij heel mooi op een poging van Diego Perotti. Maar die in Johannesburg was memorabeler.”

12-11-2011, 00:25
Laatste tijd hebben ze 't verdacht veel over Madrid en haar spelers daar in Catalunya..

Knikkende knieen.

Hala Mazjrit!

12-11-2011, 00:28



Citaat door smooth_a:
Teamgenoot Casillas wijst Iniestas' goal aan als meest waardevolle. “De finale werd bepaald door een detail, in dit geval één van Iniesta Het was de mooiste schot. Ik kan me er ook nog één van Iker herinneren in het Ramón Sánchez Pizjuán, tegen Sevilla. Toen redde hij heel mooi op een poging van Diego Perotti. Maar die in Johannesburg was memorabeler.”
Doe het dan op z'n minst goed

12-11-2011, 00:29

Citaat door KASTRO:
Laatste tijd hebben ze 't verdacht veel over Madrid en haar spelers daar in Catalunya..

Knikkende knieen.

Hala Mazjrit!
Alle reden voor, 11 december komt steeds dichterbij ¡Halal Medrid!

12-11-2011, 00:33

Citaat door smooth_a:
Teamgenoot Casillas wijst Iniestas' goal aan als meest waardevolle. “De finale werd bepaald door een detail, in dit geval één van Iniesta Het was de mooiste schot. Ik kan me er ook nog één van Iker herinneren in het Ramón Sánchez Pizjuán, tegen Sevilla. Toen redde hij heel mooi op een poging van Diego Perotti. Maar die in Johannesburg was memorabeler.”
Als je zelf wat neerzet maak dan geen fouten

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=151890

12-11-2011, 00:41
Hehe ik moet toch wel iets over laten om op te reageren anders wordt deze topic geen succes

12-11-2011, 00:46
Zonder kopbal van Puyol tegen Duitsland stond Spanje niet in de finale.

12-11-2011, 00:48
Teamgenoot Casillias wijst Puyols' kopbal aan als meest waardevolle. “De finale werd behaald door een detail, in dit geval één van Carlos. Het was het mooiste kopbal. Ik kan me er ook nog één van Iker herinneren in het Ramón Sánchez Pizjuán, tegen Sevilla. Toen redde hij heel mooi op een poging van Diego Perotti. Maar die in Kaapstad was memorabeler.”

12-11-2011, 00:49

Citaat door Dammen:
Zonder kopbal van Puyol tegen Duitsland stond Spanje niet in de finale.

12-11-2011, 00:51

Citaat door moesje:
Is de waarheid. Alleen domme Real fans zoals Trissintie willen dat niet toegeven.

12-11-2011, 00:51



Citaat door smooth_a:
Teamgenoot Casillias wijst Puyols' kopbal aan als meest waardevolle. “De finale werd behaald door een detail, in dit geval één van Carlos. Het was het mooiste kopbal. Ik kan me er ook nog één van Iker herinneren in het Ramón Sánchez Pizjuán, tegen Sevilla. Toen redde hij heel mooi op een poging van Diego Perotti. Maar die in Kaapstad was memorabeler.”
Spelt gewoon voornaam fout van hun aanvoerder

12-11-2011, 00:52

Citaat door Trissintie:
Teamgenoot Xavi wijst Casillas' redding op Robbens schot ook aan als meest waardevolle. “De finale werd bepaald door een detail, in dit geval één van Iker. Het was de mooiste redding. Ik kan me er ook nog één van Iker herinneren in het Ramón Sánchez Pizjuán, tegen Sevilla. Toen redde hij heel mooi op een poging van Diego Perotti. Maar die in Johannesburg was memorabeler.”
Ga eerst voetbal kijken waar je totaal geen verstand van hebt.

12-11-2011, 00:53

Citaat door Raul:
Spelt gewoon voornaam fout van hun aanvoerder
You are easy

Pagina's : [1] 2