Bekijk volle/desktop versie : Wow Ze houd van me!!!



Pagina's : [1] 2

11-11-2011, 23:45
[Kreeg net een pm van AdamsteTrutje, Ze is gewoon fan van me al weet ik niet wie ze bedoelt



Hey sletje, in het echt doe je schijnheilig met je hoofddoekje. maar hier kom je de geile slet uithangen.
Als ik jou hier nog 1x zie reageren dan zal ik ff een mooie printscreend voor je broer bewaren.
A rekha. Haal je lelijke foto uit je ot en kom hier niet meer reageren Printscreen is al opgeslagen en kan zo uitgeprint worden. Jij komt uit Den Haag en woont op de xxxxxxxxx. en heet Jamila B.

Ik zou zeggen, mocht je niet snel je account verwijderen dan zal ik je broer er even op wijzen schijnheiligerd

Beslama trutje ]

11-11-2011, 23:54


Nu weet ik weer waarom ik niet met zoveel marokkaanse meiden omgaan.

11-11-2011, 23:55
Haal haar adres weg man is laaaag wollah

11-11-2011, 23:56
En ja ik weet nu ook weer waarom ik niet met marokkaanse meiden omga

11-11-2011, 23:58


Waga sloerie. als ik die andere helft van je lelijke foto heb dan ga je zien wie jij bent haha. Ogenblik geduld

11-11-2011, 23:58

Citaat door mehboula19:
Haal haar adres weg man is laaaag wollah
dat was me geen eens opgemerkt en mevrouwtje dat kan je ook op een normale manier zeggen.
marokkaanse meiden zijn echt heksen dammmmm

12-11-2011, 00:00
Wat een zieligerd ben je ook.

12-11-2011, 00:00

Citaat door AdamseTrutje:
Waga sloerie. als ik die andere helft van je lelijke foto heb dan ga je zien wie jij bent haha. Ogenblik geduld
Meid zoek een leven. Je hebt de verkeerde meid voor je maar ik ben benieuwd
bring it on!!!

12-11-2011, 00:00

Citaat door ___Na:
dat was me geen eens opgemerkt en mevrouwtje dat kan je ook op een normale manier zeggen.
marokkaanse meiden zijn echt heksen dammmmm
Dat wás normaal. Ik heb je niet beledigd ofzo. Niet verlagen naar andermans niveau. Ieder zn eigen leven, en ieder zn eigen graf.

@ AdamseTrutje ofzo, maak het niet erger dan het is. N3el shitan jullie allebei

12-11-2011, 00:01
Vecht dit voor elkaars neus uit gewoon.. ben je er ook gelijk vanaf

12-11-2011, 00:02

Citaat door mehboula19:
Dat wás normaal. Ik heb je niet beledigd ofzo. Niet verlagen naar andermans niveau. Ieder zn eigen leven, en ieder zn eigen graf.

@ AdamseTrutje ofzo, maak het niet erger dan het is. N3el shitan jullie allebei
Pardon!!

12-11-2011, 00:04
[QUOTE=___Na;102000608]Pardon!![/QUOTE

Je kan toch lezen. Jij bent ook fout. Waarom plaats je iemand zn adres op marokko.nl -__-

Dat is gewoon triest. Zij is fout en jij ook. Hebben jullie ruzie, face 2 face uitpraten zoals MoDiesel zei, maar niet internetgangsters uit gaan hangen en schelden en vloeken en weet ik het allemaal. Dat is zo kinderachtig. N3el shitan, JA ook jij ja.

12-11-2011, 00:04



Citaat door MoDiesel:
Vecht dit voor elkaars neus uit gewoon.. ben je er ook gelijk vanaf
Ik vecht niet ik ben een vrouw, vechten laat ik aan mannen over.
Ik weet geen eens wie ze is, ze pmt me uit het niets


het grappigste is dat ze de verkeerde persoon voor zich heeft

12-11-2011, 00:05

Citaat door mehboula19:
[QUOTE=___Na;102000608]Pardon!![/QUOTE

Je kan toch lezen. Jij bent ook fout. Waarom plaats je iemand zn adres op marokko.nl -__-

Dat is gewoon triest. Zij is fout en jij ook. Hebben jullie ruzie, face 2 face uitpraten zoals MoDiesel zei, maar niet internetgangsters uit gaan hangen en schelden en vloeken en weet ik het allemaal. Dat is zo kinderachtig. N3el shitan, JA ook jij ja.
Volgens mij moet je wat aan je ogen doen meid, waar zie je dat ik uitscheld???
Dammm lachwekkend dit

12-11-2011, 00:06

Citaat door ___Na:
Ik vecht niet ik ben een vrouw, vechten laat ik aan mannen over.
Ik weet geen eens wie ze is, ze pmt me uit het niets


het grappigste is dat ze de verkeerde persoon voor zich heeft
Haha, waarom stuurt ze jou een PM dan?

Pagina's : [1] 2