Bekijk volle/desktop versie : hoofddoek half dragen?



11-11-2011, 13:42
wie kan dit nog herinneren? de jaren tachtig hoofddoek marokkaanse vrouwen bedekten de helft van het haar , weet je hoed dom we waren iedereen droeg 'm hem op die manier , ik begon de hoofddoek ook zo te dragen. wist ik veel ik dacht dat dit normaal was




11-11-2011, 13:45


Ze wisten niet beter vroeger.
Tegenwoordig dragen ze een normale hoofddoek en een skinny jeans en een kort truitje of een legging en pumps...
Dan vind ik dat vele erger.

11-11-2011, 13:47
of zo'n piratendoekje

en ja idd.. tegenwoordig zie je mooie hoofddoekjes, heel zorgvuldig gedaan, met superskinny spijkerbroek en kort blousje.. of rokje met panty.. hahaha

11-11-2011, 13:48

Citaat door hayatteke:
Ze wisten niet beter vroeger.
Tegenwoordig dragen ze een normale hoofddoek en een skinny jeans en een kort truitje of een legging en pumps...
Dan vind ik dat vele erger.
Inderdaad

Trouwens het is terug mode in Marokko om zo een hoofddoek te dragen, met een grote zonnebril.. Ze3ma a la Dubai

11-11-2011, 13:49



Citaat door hayatteke:
Ze wisten niet beter vroeger.
Tegenwoordig dragen ze een normale hoofddoek en een skinny jeans en een kort truitje of een legging en pumps...
Dan vind ik dat vele erger.
was het maar zo ik vind haar zo mooi: is allebei niet goed toch! misschien zijn we een dom volk , zelfs losgisch nadenken is een moeilijke opgave:

11-11-2011, 13:50
Dat zie je nu nog.

11-11-2011, 13:51

Citaat door Somayra_:
of zo'n piratendoekje

en ja idd.. tegenwoordig zie je mooie hoofddoekjes, heel zorgvuldig gedaan, met superskinny spijkerbroek en kort blousje.. of rokje met panty.. hahaha
afgezien van die srakke kleren , wordt de hoofddoek tegenwoordig correct gedragen !

11-11-2011, 13:52

Citaat door Merci_N:
Inderdaad

Trouwens het is terug mode in Marokko om zo een hoofddoek te dragen, met een grote zonnebril.. Ze3ma a la Dubai
serieus ik ben lang niet geweest !

11-11-2011, 13:55
Die dubai mode heb ik hier ook wel eens gezien ja echt belachelijk of met die dubai make up naar de moskee

11-11-2011, 13:57

Citaat door sher7eya:
serieus ik ben lang niet geweest !
Dan heb je veel gemist

11-11-2011, 13:59

Citaat door icecreamstar:
Als U waarachtig bent kom met Uw bewijzen dat de ''hoofddoek'' een verplichting is in Islam..

de sluier in Islam loopt van het hoofd tot de voeten aan
wat bedoel je?