Bekijk volle/desktop versie : Dames die gek zijn op winkelen... Wil graag jullie mening!!



11-11-2011, 11:23
Beste dames,

Ik ben sindskort een webwinkel begonnen met samples die gebruikt zijn in fotoshoots.
Het gaat om dames kleding, accesoires, schoenen en tassen.
Dit omdat ik als freelance styliste werk en veel kleding aanschaf voor de shoots,de kleding blijft vaak liggen en er wordt daarna niets meer meegedaan,dat is de reden dat ik de online shop ben begonnen en daarom kan ik de kleding nu voor een veel goedkopere prijs aanbieden.

Nu ben ik ontzettend benieuwd wat jullie hiervan vinden en vooral wat vinden jullie van de items die aangeboden worden vinden?

Neem please een kijkje en wie weet zit er misschien wel iets voor je tussen!

http://www.fashionsellout.nl

groetjes sam

11-11-2011, 11:33


Leuk idee, mooie site! Ik heb alleen 2 opmerkingen

- Persoonlijk vindt ik het een vervelend lettertype om te lezen.
- Je gebruikt diverse icoontjes van o.a. Gsus, Gucci, Chanel, LV, terwijl ik hier (misschien kijk ik verkeerd) niks van terug vindt in de webshop en voornnamelijk h&m, mango e.d zie?

11-11-2011, 11:44
Super bedankt voor je mening!! erg lief.
Je hebt helemaal gelijk hoor met dat lettertype, helaas kunnen we dat niet veranderen omdat dat de werkwijze is van mijnwebwinkelplatform....
Maar we hebben zeker die merken er ook tussen zitten, het is zelfs zo( als ik bijvoorbeeld een shoot heb gedaan voor een tijdschrift dat ik dan een designeritem op de kop kan tikken alleen zijn die items gelijk weg natuurlijk.
Op dit moment hebben we nog bijvoorbeeld een vest van filippa k, schoenen van guess, een jasje van gsus enz ertussen zitten het moet alleen maar net je maat zijn.... Mocht je het leuk vinden om me te volgen via facebook dan zou ik dat erg leuk vinden daar worden de disigneritems ook geplaats wanneer ik ze binnne heb. ik sta onder fashionsellout

Alvast bedankt!!