Bekijk volle/desktop versie : Op een aparte manier trouwen.



Pagina's : [1] 2 3 4

10-11-2011, 21:00
[Als ik ooit trouw, doe ik dat op het strand vlak voor zonsondergang. Lekker met mijn blote voeten in het warme zand, geruis van de zee en een klein groepje mensen die erbij mogen zijn. Een vismaaltijd onder de zon, and that's it.

Geen gedwongen gezelligheid, verkracht worden door een negaffa en de stress waardoor je grijs en gerimpeld wordt. Ik hoef ook niet de hele avond door te halen om vervolgens de rest van de week brak en ziek thuis te blijven. En nee, ik tel ook geen 20.000 euro neer voor een flutavondje om anderen te plezieren.
Ik wil gewoon een knusse "bruiloft" met alleen mijn dierbaren, ergens op een rustig plekje waarin ik rustig van alles kan genieten. ]

Wie ook?

10-11-2011, 21:02


Leuk maar dan voor mij niet op het strand

10-11-2011, 21:04

Citaat door LaLa_Karima:
Leuk maar dan voor mij niet op het strand
Ideeen zijn altijd welkom. Zolang het maar tegen de gewoontes indruist; wat mensen zeggen kan me toch geen donder schelen.

10-11-2011, 21:08
Hahaha in hoevere is het haalbaar.. ik vertelde het voor de lol aan tantes en oma in Marokko, iedereen begon spontaan te lachen.

10-11-2011, 21:08



Citaat door ZAKENVROUW__:
Ideeen zijn altijd welkom. Zolang het maar tegen de gewoontes indruist; wat mensen zeggen kan me toch geen donder schelen.
Het is wel leuk bedacht dat zeker maar ik ben geloof ik allergisch voor het strand telkens als ik er heen ga kom ik met rare vlekken terug op me lichaam

Wat je ook kunt doen is lekker knus thuis vieren met je dierbare ook altijd leuk of in een grote tuin

10-11-2011, 21:11
Bleuh, bleuh, mag ik een tip geven?




Je moet je verhaal ergens naartoe werken. Ik weet niet of je dat al in gedachten had, maar als 't geen richting heeft trekt het niet. Let alvast kleine hints en tips in je vervolgen, om je publiek te laten weten dat je iets meer in gedachten hebt voor ze, maar geef het nog niet volledig weg. Het is leuk om je lezers te laten nadenken en te laten denken dat ze weten waar je heen wilt, om dan precies de andere kant op te gaan

10-11-2011, 21:12
Ik dacht dat jij tegen verwestering was?

10-11-2011, 21:12

Citaat door LaNerdette:
Hahaha in hoevere is het haalbaar.. ik vertelde het voor de lol aan tantes en oma in Marokko, iedereen begon spontaan te lachen.
Als mijn tantes niet mee willen, hebben ze pech gehad. Ik ga echt niet per persoon een plan uittrekken, ja dag!

10-11-2011, 21:13

Citaat door Melleke:
Bleuh, bleuh, mag ik een tip geven?




Je moet je verhaal ergens naartoe werken. Ik weet niet of je dat al in gedachten had, maar als 't geen richting heeft trekt het niet. Let alvast kleine hints en tips in je vervolgen, om je publiek te laten weten dat je iets meer in gedachten hebt voor ze, maar geef het nog niet volledig weg. Het is leuk om je lezers te laten nadenken en te laten denken dat ze weten waar je heen wilt, om dan precies de andere kant op te gaan
Ik moest het twee keer lezen, voordat ik wist waar het over ging. !
Super, bedankt voor de tip. Ik zal er zeker wat mee doen.

10-11-2011, 21:13

Citaat door LaLa_Karima:
Het is wel leuk bedacht dat zeker maar ik ben geloof ik allergisch voor het strand telkens als ik er heen ga kom ik met rare vlekken terug op me lichaam

Wat je ook kunt doen is lekker knus thuis vieren met je dierbare ook altijd leuk of in een grote tuin
BBQ'en in de tuin.

10-11-2011, 21:14
Ik wil gewoon gaan tekenen, etentje geven voor mijn dierbare. En hij komt mij halen zonder al die lawaai even naar iedereen zwaaien en hop we gaan naar huis. Niks speciaal doen, negaffa, tralalalala nop

10-11-2011, 21:14
Ik dacht er opeens aan

10-11-2011, 21:14



Citaat door 20_12:
Ik dacht dat jij tegen verwestering was?
Ja, want een volle zaal afhuren, ringen bij elkaar omdoen, boeketje gooien, negeffa's inhuren, DJ's laten draaien, etc. is niets Westers, toch?

10-11-2011, 21:14

Citaat door hayatteke:
Ik wil gewoon gaan tekenen, etentje geven voor mijn dierbare. En hij komt mij halen zonder al die lawaai even naar iedereen zwaaien en hop we gaan naar huis. Niks speciaal doen, negaffa, tralalalala nop



Dat zeggen ze allemaal. Praatjes vullen geen gaatjes

10-11-2011, 21:15

Citaat door ZAKENVROUW__:
Ja, want een volle zaal afhuren, ringen bij elkaar omdoen, boeketje gooien, negeffa's inhuren, DJ's laten draaien, etc. is niets Westers, toch?
Niet zo westers als op een strand trouwen. Dat is het toppunt van verwestering.

Pagina's : [1] 2 3 4