Bekijk volle/desktop versie : Zo'n WIJF! Ja WIJF JA!!



Pagina's : [1] 2

10-11-2011, 19:01
[Ik ben vandaag in de trein gefilmd.
Echt zo'n asociaal wijf zonder manieren met sandalen(alsof t zomer is) en een legging en een spijkerjack.
En ze was met haar mond open kauwgom aan het kauwen en had foundation op die niet bij haar huidskleur paste. En mohiem niet mijn style type dames.
Dus ik wil de trein uit stappen en opeens zie ik dat ze haar telefoon op mij richt. En ik zag niet snel wat ze deed. Pas toen ik haar voorbij liep zag ik dat ze aan het filmen was.
Nu zoek ik haar! Waarom filmde ze mij?

Wollah ik begreep het echt niet, was echt dat ik moest uitstappen, anders had ik persoonlijk die telefoon uit haar handen gehaald en dat filmpje verwijderd.]

Trouwens, het was GEEN marokkaans meisje.

10-11-2011, 19:03


Wijven zonder manieren zijn het, netals varkens.

10-11-2011, 19:07

Citaat door Sihaaam-:
Wijven zonder manieren zijn het, netals varkens.
Wollah me ik begreep het, en ze gaf me zo'n vals lachje.
En ik dacht daarna: Ook al wil je me zwart maken, ik zie er een stuk beter uit dan jou.
Maar ik snap gewoon niet dat je een vreemde filmt...

10-11-2011, 19:10
Misschien wilt ze zich gaan verbeteren en neemt ze jou als voorbeeld
En gaat ze nu hele tijd dat filmpje kijken en jou als voorbeeld nemen


Nu even serieus. Ik vind dat heel asociaal , had dit ook een keer op school liep er naar toe en liet haar dat filmpje verwijderen. Liep ze weg met een rood hoofd. Sommige mensen..

10-11-2011, 19:10



Citaat door Woe7wer:
Wollah me ik begreep het, en ze gaf me zo'n vals lachje.
En ik dacht daarna: Ook al wil je me zwart maken, ik zie er een stuk beter uit dan jou.
Maar ik snap gewoon niet dat je een vreemde filmt...
Wat een ziek wijf. =/
Kon je niets doen om haar te pakken?

10-11-2011, 19:22

Citaat door Hakiimaaa:
Misschien wilt ze zich gaan verbeteren en neemt ze jou als voorbeeld
En gaat ze nu hele tijd dat filmpje kijken en jou als voorbeeld nemen
Nu even serieus. Ik vind dat heel asociaal , had dit ook een keer op school liep er naar toe en liet haar dat filmpje verwijderen. Liep ze weg met een rood hoofd. Sommige mensen..

jouw eerste twee zinnen Nou dat hoop ik dan maar.

Ik had de mogelijkheid er niet voor, anders had ik het gedaan, maar gair. Ik snap t gewoon niet. Ik ken haar ook niet.

Citaat door Sihaaam-:
Wat een ziek wijf. =/
Kon je niets doen om haar te pakken?
Nee, ik stond bijna bij de deur naar die gang toe toen ik het zag, en toen stapte ik uit.. I hate this, omdat ik niet weet wat ze nu met dat filmpje gaat doen..

10-11-2011, 19:25
Indd echt lastig, ja. Waarom ben je gewoon niet teruggegaan?

10-11-2011, 19:29

Citaat door Sihaaam-:
Indd echt lastig, ja. Waarom ben je gewoon niet teruggegaan?
Trein stopt pas 20 min verder.
Plus moest ik half uur wachten voordat er dan een trein komt die terug reist en dan weer 20 min reizen terug naar mijn stad
en ik kwam om 4 uur aan en had hier half 4 afspraak bij bedrijf.. Wollah ik dacht er wel aan, maar ging snel uitrekenen.

10-11-2011, 19:35

Citaat door Woe7wer:
jouw eerste twee zinnen Nou dat hoop ik dan maar.

Ik had de mogelijkheid er niet voor, anders had ik het gedaan, maar gair. Ik snap t gewoon niet. Ik ken haar ook niet.

Nee, ik stond bijna bij de deur naar die gang toe toen ik het zag, en toen stapte ik uit.. I hate this, omdat ik niet weet wat ze nu met dat filmpje gaat doen..
Fans, wat doe je eraan

!

10-11-2011, 19:40

Citaat door raarwijf:
wij hebben antwoord voor je
Cool. Hou antwoord maar voor je

10-11-2011, 19:40
als zelfs marokkaanse meisjes elkaar nu gaan neerhalen en haten dan is er echt iets mis..

10-11-2011, 19:42

Citaat door PeetVader:
als zelfs marokkaanse meisjes elkaar nu gaan neerhalen en haten dan is er echt iets mis..
Ze was geen marokkaanse, ik weet niet wat ze was. Geen nl en geen marokkaan.
En ze kan me moeilijk neerhalen. Ik deed niets, ik liep langs om trein uit te stappen... Dus zal vast worden: Moslima's gebruiken ook OV in het noorden

10-11-2011, 19:44



Citaat door Woe7wer:
Ze was geen marokkaanse, ik weet niet wat ze was. Geen nl en geen marokkaan.
En ze kan me moeilijk neerhalen. Ik deed niets, ik liep langs om trein uit te stappen... Dus zal vast worden: Moslima's gebruiken ook OV in het noorden
oh ja, ik zie t nu pas
oeps

10-11-2011, 19:49
Ik zou haar pas laten gaan, als ze het filmpje in mijn aanwezigheid zou hebben gewist. Geen seconde eerder, dies gek!

10-11-2011, 19:53

Citaat door Woe7wer:
Wollah me ik begreep het, en ze gaf me zo'n vals lachje.
En ik dacht daarna: Ook al wil je me zwart maken, ik zie er een stuk beter uit dan jou. Maar ik snap gewoon niet dat je een vreemde filmt...
Dit stukje had je best weg mogen laten.

Pagina's : [1] 2