Bekijk volle/desktop versie : Spierballentaal Khamenei richting VS en Israël



Pagina's : [1] 2 3

10-11-2011, 15:17
Als de Verenigde Staten en Israël besluiten Iran aan te vallen vanwege zijn atoomprogramma, dan zal het land keihard terugslaan.

Dat heeft de hoogste leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, donderdag gezegd. "Iedereen die het plan opvat om Iran aan te vallen, moet klaar zijn voor stevige klappen en een ijzeren vuist", aldus Khamenei. De ayatollah deed zijn uitspraken twee dagen na de publicatie van een rapport van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) over het atoomprogramma van Iran. "De vijanden, in het bijzonder de Verenigde Staten en hun pionnen en het zionistische regime, moeten weten dat de Iraanse natie niet van plan is een land binnen te vallen.

Maar Iran zal krachtig antwoorden op een invasie of een aanval, zodanig dat de agressors en indringers van binnenuit kapot worden gemaakt", aldus Khamenei.

(Novum)

10-11-2011, 15:21


Je hoeft geen fan te zijn van dat regime om te weten dat ie niets raars zegt.
wij vallen geen enkel land aan maar zullen keihard terug slaan als we zelf aangevallen worden.
zo loop ik ook altijd op straat. ik val niemand aan maar sla keihard terug als ik zelf aangevallen wordt.

10-11-2011, 15:32
Het is toch meer dan logisch dat hij dit zegt.

10-11-2011, 15:42
Dus er komt een oorlog tussen die twee.. Werd eens tijd

10-11-2011, 15:46



Citaat door Pomona:
Het is toch meer dan logisch dat hij dit zegt.
als ik jou sla, ga je me dan wel terug slaan?

10-11-2011, 16:19
helemaal gelijk .

10-11-2011, 16:20

Citaat door Elhaj_Rwiena:
als ik jou sla, ga je me dan wel terug slaan?
nee dan ga ik naar de politie zo werkt dat in nederland. ik ga niet voor eigen rechten spelen .

10-11-2011, 16:54

Citaat door Redactie:
Als de Verenigde Staten en Israël besluiten Iran aan te vallen vanwege zijn atoomprogramma, dan zal het land keihard terugslaan.

Dat heeft de hoogste leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, donderdag gezegd. "Iedereen die het plan opvat om Iran aan te vallen, moet klaar zijn voor stevige klappen en een ijzeren vuist", aldus Khamenei. De ayatollah deed zijn uitspraken twee dagen na de publicatie van een rapport van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) over het atoomprogramma van Iran. "De vijanden, in het bijzonder de Verenigde Staten en hun pionnen en het zionistische regime, moeten weten dat de Iraanse natie niet van plan is een land binnen te vallen.

Maar Iran zal krachtig antwoorden op een invasie of een aanval, zodanig dat de agressors en indringers van binnenuit kapot worden gemaakt", aldus Khamenei.

(Novum)
Ondanks dat ik niets met Iran heb, hebben zij groot gelijk. Als Israel aanvalt of Amerika, dan zal ik geen medelijden hebben als deze twee flinke klappen krijgen. Iran is geen Irak.

10-11-2011, 16:56
Ik snap uberhaubt niet wat het probleem is van Amerika. Ze denken overal politieagentje te moeten spelen. Laat ze maar eerst hun eigen interne rotzooi opruimen, voordat ze met het vingertje naar een ander wijzen

10-11-2011, 18:16
Dit is abn.

10-11-2011, 18:24
Iran stelt militair niks voor.
Israel heeft vroeger een nuclaire centrale in Irak gebombardeerd en Saddam deed niks.
In 2007 hebben ze een nuclaire centrale in Syrie gebombardeerd en Assad deed niks..

Israel zal er deze keer ook meewegkomen.. Iran durft echt niet Israel aan te vallen want dat is het einde van Iran..

10-11-2011, 18:27
Tegen een luchtaanval kan Iran helemaal niks doen. Iran maakt haar eigen straaljagers en die zijn van slechte kwaliteit. Hun raketten zijn ook niet precies genoeg..

Iran heeft dezelfde luchtafweersysteem als Syrie . Ze hebben ze van de Russen gekocht.
En in 2007 konden Israelische jets heel makkelijk Syrische luchtruim binnendringen omdat het luchtafweersysteem al van te voren door Israel onklaar was gemaakt..

10-11-2011, 18:36



Citaat door Mister1979:
Iran stelt militair niks voor.
Israel heeft vroeger een nuclaire centrale in Irak gebombardeerd en Saddam deed niks.
In 2007 hebben ze een nuclaire centrale in Syrie gebombardeerd en Assad deed niks..

Israel zal er deze keer ook meewegkomen.. Iran durft echt niet Israel aan te vallen want dat is het einde van Iran..
Syrie en Irak kun je niet vergelijken met Iran.
Iran heeft een veel grotere en sterkere leger. Misschien is Israël wel sterker dan Iran qua technologie, maar Iran hoeft er maar een paar bommen op te gooien en Israël is schoongeveegd. Daarnaast is het Iraanse leger veel groter, een Israëlische soldaat moet dan tegen 5 Iraanse soldaten vechten.

Iran heeft daarnaast ook nog Hezbollah en Palestijnse strijders aan zijn zij.

10-11-2011, 19:04

Citaat door 4666617372:
Wat voor bommen zat je aan te denken? Kernbommen? Ze hebben er tot nu toe nog niet een kunnen maken. Daarnaast roei je waarschijnlijk meer Palestijnen dan Israeliers uit, en ten derde zal de westerse wereld reageren door Iran in een grote rokende krater in de grond te veranderen.
ja en ? die gaan toch naar het paradijs.

10-11-2011, 19:07

Citaat door Mister1979:
Iran stelt militair niks voor.
Israel heeft vroeger een nuclaire centrale in Irak gebombardeerd en Saddam deed niks.
In 2007 hebben ze een nuclaire centrale in Syrie gebombardeerd en Assad deed niks..

Israel zal er deze keer ook meewegkomen.. Iran durft echt niet Israel aan te vallen want dat is het einde van Iran..
Isreal wil iran aanvallen en niet anders om hoor. iran zal zich alleen verdeigen tegen de valse joden .

Pagina's : [1] 2 3