Bekijk volle/desktop versie : Van levend skelet naar mollige peuter (foto's)



10-11-2011, 13:27
dit is wat een paar euro's fissabillilah kunnen doen met een mens in een zwaar getroffen gebied door droogte en armoede etc etc

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10896823/__Van_skelet_naar_mollige_peuter__.html?p=3,1

De toen zeven maanden oude Minhaj stierf bijna van de honder. Zijn redding was een ziekenhuisopname in de buurt van Dabaab. Toen hij daar werd binnengebracht, woog hij iets meer dan drie kilo. Na drie maanden intensieve voeding en zorg ziet de jongen er heel anders uit. Hij is veranderd in een mollige peuter. Minhaj weegt nu acht kilo.

10-11-2011, 13:37


Gelukkig dat goedheid nog bestaat, alhamdulilah.

10-11-2011, 13:40
Hamdoelilah, wat erg voor die mensen. Moge Allah hen helpen! En hopelijk zet dit ons allemaal aan om wat meer te doneren.

10-11-2011, 13:40
Is er geen foto van nu? Ik kan die foto niet aanzien, verschrikkelijk. En dan te bedenken hoeveel eten er hier word weggegooid.

10-11-2011, 13:42



Citaat door Tenderoni:
Is er geen foto van nu? Ik kan die foto niet aanzien, verschrikkelijk. En dan te bedenken hoeveel eten er hier word weggegooid.
jahwel, zit er tussen

je moet door klikken, rechts onder de foto heb je een pijltje. (heel klein)

10-11-2011, 13:43

Citaat door hayatteke:
Hamdoelilah, wat erg voor die mensen. Moge Allah hen helpen! En hopelijk zet dit ons allemaal aan om wat meer te doneren.
Ameen!


resultaat... zo kunnen we zien dat er toch levens worden gered.

10-11-2011, 13:44

Citaat door Gzenaya85:
Gelukkig dat goedheid nog bestaat, alhamdulilah.
yeah main

10-11-2011, 13:45

Citaat door Freestylo:
jahwel, zit er tussen

je moet door klikken, rechts onder de foto heb je een pijltje. (heel klein)
Wauw ik zie het. Hij ziet er Alhamdoulilah nu er echt heel goed uit!

10-11-2011, 13:49

Citaat door Freestylo:
Ameen!


resultaat... zo kunnen we zien dat er toch levens worden gered.
Inderdaad. Goed dat ze dit hebben hebben geplaatst, het is een duwtje in de rug.