Bekijk volle/desktop versie : Een model als vriend(in), hoe zou jij ermee omgaan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-11-2011, 02:39
[Zou je er problemen mee hebben als hij/zij vaak het land uit is en weinig tijd voor je heeft.] Hoe zou jij ermee omgaan?

10-11-2011, 02:42


Wederom geen probleem er zijn genoeg beroepen waar mensen vreemde tijden van huis is of weinig thuis is, geen reden om moeilijk over te doen, kan je over alles wel moeilijk doen.
De tijd die je samen hebt heb je en die niet kan je jezelf lekker zelf vermaken.

10-11-2011, 02:43
Ik zou het niets vinden, ook al is het in Nederland.

10-11-2011, 02:49

Citaat door Petrus:
Wederom geen probleem er zijn genoeg beroepen waar mensen vreemde tijden van huis is of weinig thuis is, geen reden om moeilijk over te doen, kan je over alles wel moeilijk doen.
De tijd die je samen hebt heb je en die niet kan je jezelf lekker zelf vermaken.


Oke, jij denkt er wel heel makkelijk over.


Citaat door __Esmaatje__:
Ik zou het niets vinden, ook al is het in Nederland.
Waarom niet?

10-11-2011, 02:55


Een model moet naakt poseren, verleidelijk met andere modellen van andere geslacht op foto's. Dat gaat er bij mij niet in hoor.

10-11-2011, 02:57
Nee, zoiets past niet bij de beeld die ik heb voor de toekomst. Vind model zijn ook niet echt passen of iets leuks.

10-11-2011, 02:59

Citaat door zitoen_hoceima:
Een model moet naakt poseren, verleidelijk met andere modellen van andere geslacht op foto's. Dat gaat er bij mij niet in hoor.
Volgens mij geld dat niet voor ieder model.....

10-11-2011, 03:06
dat vaak weg is niet eens de voornaamste reden om het los te laten.

mijn ex was een model. ik heb er een punt achter gezet om heel andere redenen.

10-11-2011, 03:13

Citaat door Tenderoni:
Nee, zoiets past niet bij de beeld die ik heb voor de toekomst. Vind model zijn ook niet echt passen of iets leuks.


Dat kan...


Citaat door Petrus:
Volgens mij geld dat niet voor ieder model.....


Klopt, kies je zelf voor.


Citaat door James_S:
dat vaak weg is niet eens de voornaamste reden om het los te laten.

mijn ex was een model. ik heb er een punt achter gezet om heel andere redenen.
Welke redenen dan wel? Of is het te persoonlijk?

10-11-2011, 03:25

Citaat door ABC-:
Dat kan...



Klopt, kies je zelf voor.



Welke redenen dan wel? Of is het te persoonlijk?
ze deed ook fotoshoots in lingerie, en dat heeft ze voor mij verzwegen totdat ik er zelf achterkwam.
en dat was voor mij een beetje te overdreven.

10-11-2011, 03:26

Citaat door James_S:
ze deed ook fotoshoots in lingerie, en dat heeft ze voor mij verzwegen totdat ik er zelf achterkwam.
en dat was voor mij een beetje te overdreven.
Dus ze vertrouwde niet dat jij het zou accepteren en kreeg vervolgens gelijk.... tja, eerlijkheid gaat voor natuurlijk.

10-11-2011, 03:35
Nou nee, als hij zo graag zijn lichaam wil verkopen moet hij dat maar doen zonder mij in zijn leven.

10-11-2011, 03:35



Citaat door Petrus:
Dus ze vertrouwde niet dat jij het zou accepteren en kreeg vervolgens gelijk.... tja, eerlijkheid gaat voor natuurlijk.
zou jij het wel accepteren dan als ze het voor jou had verzwegen ?

10-11-2011, 03:52

Citaat door James_S:
zou jij het wel accepteren dan als ze het voor jou had verzwegen ?
Ja, want dat weet ze de volgende keer dat ze eerlijk kan zijn zonder angst, iets wat vele mensen niet kunnen omdat iedereen ze altijd veroordeeld.

10-11-2011, 07:48

Citaat door ABC-:
[Zou je er problemen mee hebben als hij/zij vaak het land uit is en weinig tijd voor je heeft.] Hoe zou jij ermee omgaan?
maar zou het niet leuk vinden als iemand weinig tijd voor me zou hebben.Ik ben ook best jaloers,dus zal best moeilijk zijn..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9