Bekijk volle/desktop versie : Zlatan: 'Geen plek voor Balotelli, niemand heeft vier van die sterke aanvallers'



10-11-2011, 00:07
Mario Balotelli werd diverse keren in verband gebracht met een transfer naar AC Milan, maar volgens Zlatan Ibrahimovic is de aanvaller van Manchester City niet nodig in Milaan. Als Balotelli naar de Italiaanse modestad komt, dan staan er vier spitsen van naam onder contract en dat is volgens Ibrahimovic teveel van het goede.

“Er is geen plek voor hem. Niemand heeft vier van die sterke aanvallers als Milan. Naast mij hebben we ook nog Alexandre Pato, Antonio Cassano en Robinho”, geeft Ibrahimovic aan in een interview met La Gazzetta dello Sport. “Met Mario erbij hebben we vijf aanvallers en dan zitten er drie op de bank. Zolang Cassano weg is hebben we wel een spits nodig, maar dat kan Balotelli niet zijn.”

“Ik dacht dat hij een grapje maakte toen hij zei dat hij beter is dan mij”, vervolgt Ibrahimovic zijn verhaal. “Als hij iedere wedstrijd zou spelen, misschien kan hij dan ooit één van de beste spitsen ter wereld zijn.” Overigens zegt de ex-Ajacied wel goed door een deur te kunnen met Balotelli. “Zeker, hij zou in mijn buurt in Malmö opgegroeid kunnen zijn. Ik houd ook van vuurwerk, alleen brand ik dan niet mijn eigen huis plat”, grapt de Zweed.

10-11-2011, 00:18


ibraa is gwn baaas

10-11-2011, 00:24

Citaat door moesje:
ibraa is gwn baaas
Die laatste zin klaart 'm gewoon!