Bekijk volle/desktop versie : Vriend snel geïrriteerd



Pagina's : [1] 2

09-11-2011, 19:13
Ik ga al een lange tijd met mijn vriend, en we willen binnenkort verloven de laatste tijd is hij snel geirriteerd en afstandelijk. We hebben altijd ruzie en ik ben nu op een punt beland dat ik iets heb van 'Ik ga er ook niet meer achteraan, je moet het maar zeggen als iets je dwars zit'.
Ik weet dat praten de oplossing is maar zodra ik het er over heb wordt het een enorme ruzie. Hij doet heel erg gekwetst, en dát is hetgene waar ik niet tegen kan. Dan heb ik het gevoel dat ik het allemaal mis doe en dat hij daardoor ongelukkig is.

Hebben jullie tips hoe ik met deze eigenschap kan omgaan want het put me heel erg uit...

09-11-2011, 19:17


volgens mij schijt hij 7 kleuren

09-11-2011, 19:18

Citaat door NadiiaB:
Ik ga al een lange tijd met mijn vriend, en we willen binnenkort verloven de laatste tijd is hij snel geirriteerd en afstandelijk. We hebben altijd ruzie en ik ben nu op een punt beland dat ik iets heb van 'Ik ga er ook niet meer achteraan, je moet het maar zeggen als iets je dwars zit'.
Ik weet dat praten de oplossing is maar zodra ik het er over heb wordt het een enorme ruzie. Hij doet heel erg gekwetst, en dát is hetgene waar ik niet tegen kan. Dan heb ik het gevoel dat ik het allemaal mis doe en dat hij daardoor ongelukkig is.

Hebben jullie tips hoe ik met deze eigenschap kan omgaan want het put me heel erg uit...
communiceren is de sleutel. als hij dat niet kan dan is hij niet echt je type!
zeg duidelijk dat je zijn gedrag niet tolereert.

spreek met elkaar bepaalde dingen af. als je ruzzie hebt dan moet je het effe laten afkoelen en dan rustig erover spreken als 2 volwassen!

veel succes

09-11-2011, 19:21

Citaat door basilicum:
communiceren is de sleutel. als hij dat niet kan dan is hij niet echt je type!
zeg duidelijk dat je zijn gedrag niet tolereert.

spreek met elkaar bepaalde dingen af. als je ruzzie hebt dan moet je het effe laten afkoelen en dan rustig erover spreken als 2 volwassen!

veel succes
Je hebt het wel over Marokkanen. Communiceren is voor ons een hele grote stap.

09-11-2011, 19:21


Als hij nu al zo raar doet........

09-11-2011, 19:24
Tut tut tut, geen goed begin om in een huwelijk te stappen.

Je hebt overigens gelijk, niet achter iemand aan gaan huppelen en door vragen wat er zou kunnen zijn.
Dat zal die gene meer irriteren en wellicht heeft hij gewoon even ruimte nodig en kun je hem even met rust laten.
Laat hem zelf naar jou toe komen als hij echt ergens mee zit, want als iemand ergens over wil praten dan komen ze daar echt zelf mee.

Misschien heeft hij gewoon te veel aan zijn hoofd, het hoeft niet perse zo te zijn dat hij aan jou ergert.
Mocht hij na een tijdje nog steeds zo gedragen, ga dan heel goed met hem praten en kom met ultimatums!

09-11-2011, 19:24

Citaat door 20_12:
Je hebt het wel over Marokkanen. Communiceren is voor ons een hele grote stap.
er zijn ook marokkanen zoals ik !

09-11-2011, 19:25
Wanneer ik er wat van zeg zegt hij dat het neit het geval is.

09-11-2011, 19:26
Het is iets van de "laatste tijd", grote kans dat het wel overgaat. Hij is degene die het moet inzien, een verandering kan alleen hij mogelijk maken als hij de wil heeft daar kun je 'm wel bij helpen door hem te vermelden dat het anders is geweest en je het niet prettig vindt hoe hij momenteel met jou omgaat.

Good luck!

09-11-2011, 19:27

Citaat door Epiphany:
Tut tut tut, geen goed begin om in een huwelijk te stappen.

Je hebt overigens gelijk, niet achter iemand aan gaan huppelen en door vragen wat er zou kunnen zijn.
Dat zal die gene meer irriteren en wellicht heeft hij gewoon even ruimte nodig en kun je hem even met rust laten.
Laat hem zelf naar jou toe komen als hij echt ergens mee zit, want als iemand ergens over wil praten dan komen ze daar echt zelf mee.

Misschien heeft hij gewoon te veel aan zijn hoofd, het hoeft niet perse zo te zijn dat hij aan jou ergert.
Mocht hij na een tijdje nog steeds zo gedragen, ga dan heel goed met hem praten en kom met ultimatums!
Uuuh wat is ultimatums?

09-11-2011, 19:31

Citaat door NadiiaB:
Uuuh wat is ultimatums?
Geef hem 2 keuze waar hij uit moet kiezen (mocht hij zich zo gedragen na een tijdje).

09-11-2011, 19:33
Marokko.nl; your personal magic 8-ball.

09-11-2011, 19:34



Citaat door Epiphany:
Geef hem 2 keuze waar hij uit moet kiezen (mocht hij zich zo gedragen na een tijdje).
Heb ik al eerder gedaan, dan verteld hij me dat ik maar een ander moet zoeken als het me allemaal niet bevalt.

09-11-2011, 19:35

Citaat door basilicum:
er zijn ook marokkanen zoals ik !
Maar natuurlijk.

09-11-2011, 19:35

Citaat door Epiphany:
Geef hem 2 keuze waar hij uit moet kiezen (mocht hij zich zo gedragen na een tijdje).
nee dat zal helpen

iemand dwingen om te kiezen

good advice

Pagina's : [1] 2