Bekijk volle/desktop versie : Waarom slaan marokkaanse mannen hun vrouw en kinderen?



Pagina's : [1] 2 3

09-11-2011, 16:53
Weet iemand hierop het antwoord?

En waarom doen nl'se mannen dit niet?

09-11-2011, 16:55


omdat marokkaanse mannen barbaren zijn (behalve mijn vader)

09-11-2011, 16:56
Mishandeling komt overal voor.

09-11-2011, 17:14
Wat ben jij dom zeg. Alsof elke Marokkaanse man hetzelfde is. =/

09-11-2011, 17:20



Citaat door Sihaaam-:
Wat ben jij dom zeg. Alsof elke Marokkaanse man hetzelfde is. =/


Wat ben jij dom dat je durft te zeggen dat ik dom ben. Ja alle marokkaanse mannen zijn hetzelfde net zoals alle marokkaanse vrouwen hetzelfde zijn

09-11-2011, 17:21

Citaat door AppelAstra:
Ze heeft het over die hond die haar moeder heeft geneukt.


Hoe ver heb je je moeders kut opengereten toen je eruit kwam met je grote schapenhoofd?

09-11-2011, 17:21
Waarom alle mannen over 1 kam scheren.?
En blijkbaar heb je niks te doen, of kom je aandacht tekort, want dit is al de 2e domme topic die jij opent over Marokkaanse mannen

09-11-2011, 17:22

Citaat door Mr_Willy_Wortel:
haha ja omdat ze hun frustratie ergens kwijt moeten?
Ik ken iemand die zijn vrouw 3.5 jaar mishandeld heeft ( nu gescheiden) dat meisje zat vroeger bij mij op school.
wel zielig maar gelukkig hebben ze geen kinderen gehad.

maar goed.. zijn schizofrenen.


Sporen inderdaad niet

09-11-2011, 17:23

Citaat door farida__elm:
Waarom alle mannen over 1 kam scheren.?
En blijkbaar heb je niks te doen, of kom je aandacht tekort, want dit is al de 2e domme topic die jij opent over Marokkaanse mannen


Ik neem een voorbeeld aan al die negatieve topics over marokkaanse vrouwen. Ze zijn zus en zo. Reageer daar maar op. Of heb jij wat aandacht nodig?

09-11-2011, 17:24
Nederlandse mannen mishandelen dan niet zo vaak als Marokkanen, maar ze misbruiken wel vaker.

09-11-2011, 17:26
Nederlandse mannen die niet slaan? Zie het anders vaak genoeg gebeuren. Beiden erg fouten, slaan is een teken van zwakte.

09-11-2011, 17:28
Ik generaliseer als parodie op die marokkaanse vrouwen topics

Vandaar dus voor de mensen die er niets van hebben begrepen.

09-11-2011, 17:28



Citaat door SchattigMeisjee:
Ik neem een voorbeeld aan al die negatieve topics over marokkaanse vrouwen. Ze zijn zus en zo. Reageer daar maar op. Of heb jij wat aandacht nodig?
Ik kom geen aandacht tekort hoor, ik open geen topics over de Marokkaanse mannen.!
Je neemt een voorbeeld over de negatieve topics over vrouwen, dus je verlaagt je naar de niveau van die sukkels die zulke toopics openen, waarom je energie verspillen daaraan, laat ze lekker zeggen wat ze willen, als jij je niet aangesproken voelt dan weet je tog beter dan hun.!

09-11-2011, 17:30

Citaat door farida__elm:
Ik kom geen aandacht tekort hoor, ik open geen topics over de Marokkaanse mannen.!
Je neemt een voorbeeld over de negatieve topics over vrouwen, dus je verlaagt je naar de niveau van die sukkels die zulke toopics openen, waarom je energie verspillen daaraan, laat ze lekker zeggen wat ze willen, als jij je niet aangesproken voelt dan weet je tog beter dan hun.!


Verspil jij op jouw beurt je energie niet door op mij te reageren

09-11-2011, 17:48

Citaat door SchattigMeisjee:
Weet iemand hierop het antwoord?

En waarom doen nl'se mannen dit niet?
ten eerste niet alle marokaanse mannen slaan hun vrouw .
en nu je toch bezig bent heb ik voor jouw ook een vraag .

Waarom vermoorden nederlandse mannen hun gezin en marokaanse mannen niet .

Pagina's : [1] 2 3