Bekijk volle/desktop versie : wat zou jouw in een relatie motiveren om meer je best te doen om wat van te maken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-11-2011, 12:41
als de ander dit deed/zou doen dan had/zou ik meer mijn best doen om wat van te maken.

09-11-2011, 13:12


als de ander opofferingsgezind is.

het kan ook iets zijn waar je achteraf pas achterkomt.......ook positieve dingen kun je soms pas later achterkomen._glimlach_

09-11-2011, 13:14
Als hij bij paps aan de deur komt oehh ga er dan alles van maken.

09-11-2011, 13:14
Als je er de nut van inziet, ga je zoiezo je best doen op welk vlak dan ook.

09-11-2011, 23:18



Citaat door AlldayAllnight:
Als hij bij paps aan de deur komt oehh ga er dan alles van maken.

daar verras je me mee._glimlach_

Citaat door Kleine-Ster:
Als je er de nut van inziet, ga je zoiezo je best doen op welk vlak dan ook.
speciale wensen?

09-11-2011, 23:27
Als ik zie dat hij voor mij vecht zal ik ook voor hem vechten.

09-11-2011, 23:32

Citaat door khadoejaa:
Als ik zie dat hij voor mij vecht zal ik ook voor hem vechten.
is een goede_glimlach_

09-11-2011, 23:37

Citaat door hallallove:
Wat had jij in gedachten? Mss dat anderen daardoor makkelijker ook iets kunnen bedenken.
de volgende keer ook mijn eerste reactie na de topicstart lezen _glimlach_

09-11-2011, 23:43
Nou weetje ik wou eigenlijk slapen maar ik moest hier ff op reageren. _glimlach_

Als je alleen al kijkt naar wat de islaam zegt over liefde en omgang met je partner motiveert mij dat al.
Ik hoef maar een hadith te lezen en ben bereid mijzelf 100% in te zetten voor onze huwelijk, niets is mooier dan elkaar liefhebben omwille van Allah Soubhana wata3ala, en waarom zou je dan niet je best doen om naar het mooiste te streven.

Zo, ik lees jullie reacties ''als ik die krijg'' morgen wel inshaAllah.

09-11-2011, 23:44
hahah opoffering smaakt het zoetst als je het niet zelf vraagt.
ewa marokkanen en siyasa ,

09-11-2011, 23:52
er zijn verschillende manieren van opoffering;hahhaha

http://www.youtube.com/watch?v=H8hRxAjSCgY&feature=related

hallallove;wat met een a ?

09-11-2011, 23:54
Als hij zich niet goed voelt, om wat voor reden dan ook, hem koste wat het kost opvrolijken en ervoor zorgen dat hij de volgende x'en ofwel niet meer down is ofwel weet dat hij altijd bij moi terecht kan. Dat zal vast een opkrikker zijn in een relatie.

09-11-2011, 23:57



Citaat door Voo__:
Nou weetje ik wou eigenlijk slapen maar ik moest hier ff op reageren. _glimlach_

Als je alleen al kijkt naar wat de islaam zegt over liefde en omgang met je partner motiveert mij dat al.
Ik hoef maar een hadith te lezen en ben bereid mijzelf 100% in te zetten voor onze huwelijk, niets is mooier dan elkaar liefhebben omwille van Allah Soubhana wata3ala, en waarom zou je dan niet je best doen om naar het mooiste te streven.

Zo, ik lees jullie reacties ''als ik die krijg'' morgen wel inshaAllah.
inderdaad,DAT MOTIVEERT heel erg.

je hebt gesproken _glimlach_
noem ook eens iets wat de ander zelf kan doen om jou te motiveren om iets extra s te geven of iets meer energie te steken in jullie relatie!

10-11-2011, 00:02

Citaat door S_K:
Als hij zich niet goed voelt, om wat voor reden dan ook, hem koste wat het kost opvrolijken en ervoor zorgen dat hij de volgende x'en ofwel niet meer down is ofwel weet dat hij altijd bij moi terecht kan. Dat zal vast een opkrikker zijn in een relatie.
begrijp ik het goed dat zijn verdriet/lijden/ongemak jou motiveert om een extraatje te geven?

10-11-2011, 00:04

Citaat door iwasaafi:
begrijp ik het goed dat zijn verdriet/lijden/ongemak jou motiveert om een extraatje te geven?
Uiteraard. Er voor elkaar zijn in voorspoed en tegenspoed toch? Als hij van mij niet een extraatje kan verwachten op zulke momenten, van wie dan wel?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10