Bekijk volle/desktop versie : Moeder: a mimi inoe thratha-oe3eshrien sna i3aam



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-11-2011, 08:40
3ath wa3aam i7ensharen.









Ik: moet k dan zwanger worden tis fluitje van cent?
zij: gaf me een klap

Ik heb er echt hekel aan, ze zegt tijd dringt ga je leven zoeken Gaan we programma maken meisje zoekt jongen? Marokkaanse programma niet zoals de iroemyen?.

09-11-2011, 08:45


Over een paar maandjes gaat mama dit ook tegen mij zeggen

09-11-2011, 08:46
Meskiena, is je mams al oma? En hoe denk jij erover? Ben je gewoon aan het wachten op de ware, of wil je gewoon nog niet trouwen?

09-11-2011, 08:48

Citaat door Galaxaura:
Over een paar maandjes gaat mama dit ook tegen mij zeggen
Goodluck echt waar.

Of soms zeg ze ewa wanneer ga je nu trouwen? Wanneer breng je iemand naar huis Mama je bent echt dik naar de vaantjes dat je dit toelaat, maar wagga als k iemand ken zal ik als Miranda hem naar huis brengen voor kennismaking


Zij vraagt erom-. Ik ga erop in, dan slaagt ze me

09-11-2011, 08:50



Citaat door Voo__:
Meskiena, is je mams al oma? En hoe denk jij erover? Ben je gewoon aan het wachten op de ware, of wil je gewoon nog niet trouwen?

Mijn mama is nog niet oma, maar zij is nog heel jong hoor, ze oogt nog kei jong!

Ik wil wel trouwen, maar trouwen is geen spelletje ik ga niet zomaar trouwen omdat ik 23j bent. Een ware? Ik ga pas ware zeggen als ik heb tref en me hem trouw

09-11-2011, 08:55

Citaat door justmimz:

Mijn mama is nog niet oma, maar zij is nog heel jong hoor, ze oogt nog kei jong!

Ik wil wel trouwen, maar trouwen is geen spelletje ik ga niet zomaar trouwen omdat ik 23j bent. Een ware? Ik ga pas ware zeggen als ik heb tref en me hem trouw
Je moet trouwen idd niet als een spelletje zien, maar doe er ook niet te moeilijk over.
Weet dat alles geschreven dus als jij trouwt met iemand die je niet volledig kent is dat elmakteb, en dan zou jij je vertrouwen moet stellen in Allah soubhana Wata3ala. Hoe zij jij je partner willen leren kennen? via via, relatie, mahram, verloven of zouwziya..

09-11-2011, 09:02

Citaat door Voo__:
Je moet trouwen idd niet als een spelletje zien, maar doe er ook niet te moeilijk over.
Weet dat alles geschreven dus als jij trouwt met iemand die je niet volledig kent is dat elmakteb, en dan zou jij je vertrouwen moet stellen in Allah soubhana Wata3ala. Hoe zij jij je partner willen leren kennen? via via, relatie, mahram, verloven of zouwziya..
Het huwelijk is een zegening, een pure ra7ma. Maar met de mensen van tegenwoordig is het jammer genoeg ook een risico geworden. Maar khayr inshaAllah, like you said: vertrouwen op Allaah . Beste wat je kunt doen (:

09-11-2011, 09:08

Citaat door Voo__:
Je moet trouwen idd niet als een spelletje zien, maar doe er ook niet te moeilijk over.
Weet dat alles geschreven dus als jij trouwt met iemand die je niet volledig kent is dat elmakteb, en dan zou jij je vertrouwen moet stellen in Allah soubhana Wata3ala. Hoe zij jij je partner willen leren kennen? via via, relatie, mahram, verloven of zouwziya..
Ik doe niet moeilijk, maar je ziet mij niet zomaar huwen. Vertrouwen in Allah souhhana wa ta'ala moet je sowieso hebben, maar als er iemand komt, of je leert via via of relatie en de klik is er niet en je twijfelt dan moet je niet gaan huwen.

Het is of je hebt geluk of niet met het persoon

Maakt niet uit hoe als ik hem als mijn man zie dan is het dik inorde.

09-11-2011, 09:10

Citaat door Galaxaura:
Het huwelijk is een zegening, een pure ra7ma. Maar met de mensen van tegenwoordig is het jammer genoeg ook een risico geworden. Maar khayr inshaAllah, like you said: vertrouwen op Allaah . Beste wat je kunt doen (:
A voila de mens van tegenwoordig... Zie gewoon wat er rondom gebeurt, alsof dat men een wedstrijd spelen om het snels scheiding allah diene wa77a...

Ik zie mij echt wanneer ik trouw dat de dood ons zal scheiding en niets anders.

09-11-2011, 09:13

Citaat door justmimz:
Ik doe niet moeilijk, maar je ziet mij niet zomaar huwen. Vertrouwen in Allah souhhana wa ta'ala moet je sowieso hebben, maar als er iemand komt, of je leert via via of relatie en de klik is er niet en je twijfelt dan moet je niet gaan huwen.

Het is of je hebt geluk of niet met het persoon

Maakt niet uit hoe als ik hem als mijn man zie dan is het dik inorde.
'

Ik geloof eigenlijk niet zo in ''de klik''
Ik denk namelijk at het beter is om die persoon te leren kennen na het huwelijk omdat je dan halal bezig bent, en het is een leuk begin, je eerste fase, je bent helemaal hotel de botel op je man, halal verliefd zijn omwille van Allah soub hana wata3ala.. Er lijkt mij niks mooiers.

09-11-2011, 09:24

Citaat door Voo__:
'

Ik geloof eigenlijk niet zo in ''de klik''
Ik denk namelijk at het beter is om die persoon te leren kennen na het huwelijk omdat je dan halal bezig bent, en het is een leuk begin, je eerste fase, je bent helemaal hotel de botel op je man, halal verliefd zijn omwille van Allah soub hana wata3ala.. Er lijkt mij niks mooiers.
Als die daar niet is, dan is er vrijwel niets.. klik is niet verliefd..

vb: vriendin van me kende haar man niet een andersom, toen ze elkaar zagen was de klik er gewoon en alsiof ze jaren elkaar kende & dit is nog bij andere gebeurt...

wat als verliefd? niet nadien komt wat dan? Tis niet dat je perse verliefd moet zijn voor het huwelijk, maar de klik hem zien als jeman, bij hem willen zijn etc.


Ik geloof degelijk in "de klik" je voelt het aan.

09-11-2011, 09:33
Ja, die klap kon je ook wel verwachten.


Dat je dat hebt gezegd...

09-11-2011, 09:35


neem een illie uit de bergen

09-11-2011, 09:40

Citaat door Freaky_moi:
Ja, die klap kon je ook wel verwachten.


Dat je dat hebt gezegd...

, dat wel, maar normaal gezien loop k snel weg, maar gisteren niet. Ze was me te snel

Ik heb 't 100 keer wat zeg ik oneindig keer gehoord, was het een beetje beu daarom dat ik het zei.

09-11-2011, 09:41

Citaat door Mariachi2:
neem een illie uit de bergen
Met welke berg wil je kennis maken oké oké laten we zeggen heuveltje, linker of rechter U mag kiezen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5