Bekijk volle/desktop versie : Komt wel goed met mij toch?



Pagina's : [1] 2

08-11-2011, 23:33
[ Als ik alles van haar verwijder en haar gewoon uit mijn hersens wis? Beter dan nog contact houden terwijl alles naar de pinari is]
Toch?

08-11-2011, 23:35


Nog beter is een fles whiskey opdrinken en lekker uitgaan en de eerste de beste vrouw die mee wil meenemen. maar goed dat zijn mijn ervaringen hoe je het snelst een vrouw vergeet

08-11-2011, 23:36
Ik denk alleen aan haar als ik alleen ben

08-11-2011, 23:36
Verwijder gewoon alles van haar als er echt niks meer aan gedaan kan worden. Haar vergeten gaat toch niet lukken accepteer het en ga verder met je leven.

Ooit komt het zeker goed.

08-11-2011, 23:38


Vergeten gaat echt wel lukken, en er valt wel wat te redden maar dat duurt te lang.
Dus of ik moet er voor gaan of haar gewoon vergeten.
Nu het nog kan nu mijn gevoelens nog niet sterk genoeg voor haar zijn, mischien is dit wel een teken.

08-11-2011, 23:41

Citaat door puma-locco:
Vergeten gaat echt wel lukken, en er valt wel wat te redden maar dat duurt te lang.
Dus of ik moet er voor gaan of haar gewoon vergeten.
Nu het nog kan nu mijn gevoelens nog niet sterk genoeg voor haar zijn, mischien is dit wel een teken.
Ewa niet zo zeiken en maak die keus. Ga voor haar of laat haar met rust simpel toch zo kunnen jullie beide verder met of zonder elkaar. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Mannen van tegenwoordig ze weten ook nooit wat ze willen.

08-11-2011, 23:46
UHHHH we moeten even uit elkaar want ik heb teveel problemen op dit moment en ik wil je er niet onder laten leiden en ik ben door de war, we zijn te snel een relatie aangegaan we moeten elkaar beter leren kennen en dan opnieuw een relatie aan gaan.....
WTF???
Ik vind dat meisje super leuk
Voel met me mee.....

08-11-2011, 23:52

Citaat door puma-locco:
UHHHH we moeten even uit elkaar want ik heb teveel problemen op dit moment en ik wil je er niet onder laten leiden en ik ben door de war, we zijn te snel een relatie aangegaan we moeten elkaar beter leren kennen en dan opnieuw een relatie aan gaan.....
WTF???
Ik vind dat meisje super leuk
Voel met me mee.....
Ewa vertel dat aan haar!
Zorg eerst dat jij zelf in orde bent ga dan een relatie aan of nog beter ya trouwen. Een vrouw heeft niks aan een man die niet weet wat ie wilt in zijn leven hoe kan zij dan op je bouwen. Als je haar niet kwijt wilt doe dan harder je best om die poblemen van jouw gauw op te lossen.

Ga dan voor haar niet zeiken wees een man!

08-11-2011, 23:52

Citaat door puma-locco:
UHHHH we moeten even uit elkaar want ik heb teveel problemen op dit moment en ik wil je er niet onder laten leiden en ik ben door de war, we zijn te snel een relatie aangegaan we moeten elkaar beter leren kennen en dan opnieuw een relatie aan gaan.....
WTF???
Ik vind dat meisje super leuk
Voel met me mee.....
hahaha wat een vaag wijf met een vage smoes. die wil gewoon niks met je en had niks beters te verzinnen hahahaha

08-11-2011, 23:57
Malafide heeft gelijk, maar ze kwam wel altijd naar me toe en maakte altijd tijd voor me en zei super liefe dingen tegen mij maar ze schrok door bepaalde uitspraken van mij en ze was me gewoon zat klaar punt dat is de waarheid hard maar het is eenmaal zoo, highfive

08-11-2011, 23:59

Citaat door Malafide:
hahaha wat een vaag wijf met een vage smoes. die wil gewoon niks met je en had niks beters te verzinnen hahahaha


Citaat door puma-locco:
Malafide heeft gelijk, maar ze kwam wel altijd naar me toe en maakte altijd tijd voor me en zei super liefe dingen tegen mij maar ze schrok door bepaalde uitspraken van mij en ze was me gewoon zat klaar punt dat is de waarheid hard maar het is eenmaal zoo, highfive
En dit moeten ze3ma mannen voorstellen stelletjes kleuters.

Dan ligt het aan jou had jij je maar beter moeten gedragen punt!

09-11-2011, 00:03
en wat loop je mij de hele tijd te achtervolgens, vind je het soms stiekum toch een beetje spannend ofzo.

09-11-2011, 00:07



Citaat door Malafide:
hahaha wat een vaag wijf met een vage smoes. die wil gewoon niks met je en had niks beters te verzinnen hahahaha


Citaat door Malafide:
wat is jouw probleem de hele tijd. ik zeg gewoon dingen zoals ze zijn en dat dat jou tegen de borst stuit op hoe ik het zeg, ja dat kan mij echt geen ene reet schele

haal die bezemstok eens uit je k0nt ofzo en doe ff normaal oke.
Type niks rare.
Hoe weet jij nou wat er zich afspeelt als je dat meisje niet kent.

IK denk dat jij een bezem in je ass hebt aangezien jij daar telkens over hebt, als het jou zo dwars zit haal het er gewoon uit en laat hey ons niet weten..

09-11-2011, 00:12
Wollah heb het gedaan nog net heb een hele lap tekst gestuurd en daarna alles van haar verwijderd, ik kan niet doen alsof ik haar beter ga leren kennen terwijl ik al met haar heb gehad dat is gewoon raar en een geliefde verlaat haar liefde niet door bepaalde omstandigheden die wel goed gaan komen.

09-11-2011, 00:13
Ze beweert meerdere malen echt gevoelens voor me te hebben en dat ze van me houd maar dat het ff niet kan..... ik kan dat gewoon niet geloven dat is bullshit

Pagina's : [1] 2