Bekijk volle/desktop versie : Ik sms/bel hem nooit en wacht tot hij dat zelf doet..



Pagina's : [1] 2 3

08-11-2011, 23:27
dus ookal ik veel aan hem denk en hem graag zou willen horen bel ik hem niet..
Wie van de meisjes doet dat ook en waarom?

08-11-2011, 23:28


en dan lopen klagen als hij ervandoor gaat met je beste vriendinnetje die wel met hem belt hahahaha vind je het gek

08-11-2011, 23:29
Ik haat dat hard to get spelletjes. Als ie op je uitgekeken raakt dan raakt hij gewn op je uitgekeken al ben je hem 24 uur.

08-11-2011, 23:30

Citaat door Malafide:
en dan lopen klagen als hij ervandoor gaat met je beste vriendinnetje die wel met hem belt hahahaha vind je het gek
bwaaa ik wil niet als een stalker overkomen, you know

09-11-2011, 08:42


Soms is het indd beter om even niet te bellen maar soms ook weer wel ..
Goed nadenken voor je het doet !

09-11-2011, 08:50
Vind je dit niet een beetje te ver aan?

09-11-2011, 08:53
ik ben nog erger ik laat alles van zijn kant komen

09-11-2011, 08:58
Hier mee moet je wel oppassen hoor....Mannen kunnen koppiger zijn dan de vrouw...En niet te vergeten, als het op gevoelens aan komt dan zijn de mannen veel sterker dan de vrouw.....Als je niets van je laat horen dan kan je hem inderdaad kwijt raken.
Alleen als je zeker van je zaak bent dan zou je hem inderdaad even met rust moeten laten....Maar dan moet je echt zeker zijn dat hij er niet met iemand anders vandoor gaat.

09-11-2011, 09:08

Citaat door Shab_Shamal:
dus ookal ik veel aan hem denk en hem graag zou willen horen bel ik hem niet..
Wie van de meisjes doet dat ook en waarom?
is toch perfect voor die gozer...jij valt hem niet lastig..en wanneer hij wil krikken belt ie jou op en mag ie er op

09-11-2011, 09:27

Citaat door idd:
ik ben nog erger ik laat alles van zijn kant komen


Citaat door Shab_Shamal:
dus ookal ik veel aan hem denk en hem graag zou willen horen bel ik hem niet..
Wie van de meisjes doet dat ook en waarom?
Dat is ideaal voor die gozer, geloof me maar.. Zo kan hij rustig zijn hele lijst ook aandacht geven voordat hij jou weer belt.. Vandaar dat er soms een dag tussen zit of 2.. Ghehe.. Je maakt het hem wel heel makkelijk.

09-11-2011, 09:36

Citaat door Wachtkamer:
Dat is ideaal voor die gozer, geloof me maar.. Zo kan hij rustig zijn hele lijst ook aandacht geven voordat hij jou weer belt.. Vandaar dat er soms een dag tussen zit of 2.. Ghehe.. Je maakt het hem wel heel makkelijk.
Volgens mij heb jij het nu over pubers......Ik dacht dat wij het hierover volwassen jongens/mannen hadden?

09-11-2011, 09:42
Doe ik ook nooit initiatief van mijn kant altijd hij die moet bellen en smsen vandaar dat hij me ook verwaand vind hij irriteert zich soms dood aan mij

09-11-2011, 09:45



Citaat door Naadje101:
Volgens mij heb jij het nu over pubers......Ik dacht dat wij het hierover volwassen jongens/mannen hadden?
Dat je een leeftijd hebt van 18/30 maakt je nog niet tot een volwassen? Kom op Naadje, jij zou wel beter moeten weten hé.

09-11-2011, 09:45

Citaat door beloved_:
Doe ik ook nooit initiatief van mijn kant altijd hij die moet bellen en smsen vandaar dat hij me ook verwaand vind hij irriteert zich soms dood aan mij
Op een dag kan het verkeerd gaan meid.....Wees slim en weet wanneer je dat kan doen.

09-11-2011, 09:46

Citaat door Wachtkamer:
Dat je een leeftijd hebt van 18/30 maakt je nog niet tot een volwassen? Kom op Naadje, jij zou wel beter moeten weten hé.
Nu heb jij echt gelijk!!!!!

Pagina's : [1] 2 3