Bekijk volle/desktop versie : stel je eens voor..



Pagina's : [1] 2 3

08-11-2011, 22:31
dat je getrouwd bent en je bent zo gelukkig met je man.. maar toch doet je man zo vreemd.. alleen je weet niet wat.. hij doet wel alles voor je, staat altijd voor je klaar.. is nooit weg.. maar toch is er iets vreemds aan de hand.. en ineens blijk het te zijn dat je man niet op vrouwen valt maar op mannen..mensen hebben hem gezien.. en hij heeft het je ook eerlijk gezegd maar, hij blijft van je houden en wilt niet weg van je.. en dat je het moet accept.. dit is echt gebeurd bij iemand.. heb dit een keer gehoord.. ik vond het vreselijk toen ik het hoorde.. is gewoon nachtmerrie voor elke vrouw.. wat vinden jullie ervan?

08-11-2011, 22:37


Kun je er geen meerkeuze vraag van maken?

08-11-2011, 22:39
Moeilijk, ik zou niet weten wat ik in die situatie zou doen..

08-11-2011, 22:41
ja moet je je k0ntje aan hem geven misschien en beetje haar erop laten groeien. en soms dildo in zijn k0nt steken dan komt het helemaal goed

wat een vragen, wat moet je dan doen weet ik veel

08-11-2011, 22:42


Vreemdgaan is vreemdgaan, een homo kan best met een vrouw getrouwd zijn, maar dan moet hij ook accepteren dat hij als hetero leeft. Of die vrouw moet het goed vinden, maar dan moet hij dat vooraf vertellen zodat ze een keuze heeft.

08-11-2011, 22:44

Citaat door Petrus:
Vreemdgaan is vreemdgaan, een homo kan best met een vrouw getrouwd zijn, maar dan moet hij ook accepteren dat hij als hetero leeft. Of die vrouw moet het goed vinden, maar dan moet hij dat vooraf vertellen zodat ze een keuze heeft.
jij bent zeker hom oofzo vieze kutkaaskop. ja gaa maar lekker aangifte doen ik zit toch op netwerk van de buren met een gestolen laptop a vieze flikker

homos moeten dood

08-11-2011, 22:45

Citaat door Quoter:
Kun je er geen meerkeuze vraag van maken?
haha oke,

wat zou je doen?
A. gewoon accept en door met hem gaan
B. hem gewoon dumpen en verder met je leven gaan
C. tegen zijn ouders zeggen, en met hem naar de de dokter gaan zodat hij weer normaal moet doen.. (haha weet ik veel)

nu is het wat makkelijk?

08-11-2011, 22:46

Citaat door Malafide:
jij bent zeker hom oofzo vieze kutkaaskop. ja gaa maar lekker aangifte doen ik zit toch op netwerk van de buren met een gestolen laptop a vieze flikker

homos moeten dood
Gedraag je eens.

08-11-2011, 22:49

Citaat door Petrus:
Gedraag je eens.
ja gedraag jij je eens dan met zo een achterlijke reactie van ja die kan een normaal leven leiden me een vrouw

ben je wel helemaal goed wijs jonge, die gast houdt van lullen oke en konthgaatjes van mannen ja dan ben je gewoon niet helemaal goed in je hoofd

een pedofiel is geestelijk ziek
iemand die dieren n eukt is geestelijk ziek

en dan zou een man die een man wil n euken niet geestelijk ziek zijn, ja daggggg gewoon wat pilletjes geven tegen die ziekte of doodmaken oke

08-11-2011, 22:49

Citaat door Malafide:
jij bent zeker hom oofzo vieze kutkaaskop. ja gaa maar lekker aangifte doen ik zit toch op netwerk van de buren met een gestolen laptop a vieze flikker

homos moeten dood
woow, doe rustig joh.. hij geeft alleen aan wat hij vindt.. niet hem gelijk uitschelden joh.. oefff

08-11-2011, 22:54

Citaat door Amazigh_ikke:
haha oke,

wat zou je doen?
A. gewoon accept en door met hem gaan
B. hem gewoon dumpen en verder met je leven gaan
C. tegen zijn ouders zeggen, en met hem naar de de dokter gaan zodat hij weer normaal moet doen.. (haha weet ik veel)

nu is het wat makkelijk?
Maar dan zit ik nog met 1 probleempje. Ik zie mezelf niet met een man trouwen, aangezien ik er zelf 1 ben en ook niet 'van de andere kant' ben!

08-11-2011, 22:56

Citaat door Quoter:
Maar dan zit ik nog met 1 probleempje. Ik zie mezelf niet met een man trouwen, aangezien ik er zelf 1 ben en ook niet 'van de andere kant' ben!
haha, dom van mij!.. oke dus geen man.. maar je vrouw die valt op vrouwen zie het nu zo voor je??

nu is het wel goed toch?

08-11-2011, 22:58



Citaat door Amazigh_ikke:
haha, dom van mij!.. oke dus geen man.. maar je vrouw die valt op vrouwen zie het nu zo voor je??

nu is het wel goed toch?
Ik zie het nu helemaal voor me. Alleen zal mij dat nooit overkomen!

08-11-2011, 23:04

Citaat door Quoter:
Ik zie het nu helemaal voor me. Alleen zal mij dat nooit overkomen!
Dat weet je nooit he.. je kan nooit zeggen (nooit)

08-11-2011, 23:07

Citaat door Malafide:
ja moet je je k0ntje aan hem geven misschien en beetje haar erop laten groeien. en soms dildo in zijn k0nt steken dan komt het helemaal goed

wat een vragen, wat moet je dan doen weet ik veel
Ohe pleaseeee shut up met je onzin altijd!

Shit ey dat iemand zoooveeeel onzin kan uitkramen zonder er moe van te worden.

Pagina's : [1] 2 3